شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

راهنمای خرید آی مک

آی مک های اپل از انواع کامپیوترهای این برند به شمار میروند. آی مک ها نسل جدیدی از آل این وان ها هستند که کمپانی اپل در سال 2009 برای نخستین بار از آن ها رونمایی کرد. آی مک ها که به دلیل راحتی استفاده و زیبایی خود، به محصولاتی پرطرفدار در سراسر جهان بدل شده اند، رفته رفته به صورت تکامل یافته تر تولید شدند.

از آن جا که بسیاری از متقاضیان خرید آی مک نسبت به این تجهیزات شناخت جامع ندارند، بر آن شدیم تا با ارائه ی این مقاله در ارتباط با این تجهیزات کارآمد کمپانی اپل، اطلاع رسانی کنیم. چرا که بسیار اهمیت دارد، متقاضیان خرید آی مک متناسب با نوع نیاز و سطح بودجه ی خود بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. به طور کلی اغلب مردم قبل از خرید محصولات الکترونیکی دو ویژگی مهم را در نظر میگیرند.

این دو ویژگی مهم شامل کیفیت ارائه ی سرویس های فروش و تعمیر از سوی کمپانی سازنده است. ما در نمایندگی تعمیرات آی مک در صدد هستیم تا خدماتی در خور شما عزیزان را ارائه نماییم . در ادامه ی این مقاله به صورت دقیق تر به بررسی نکات مهم در خرید آی مک می پردازیم.

خرید آی مک

آی مک ها چه تفاوت هایی با هم دارند ؟

آی مک ها یکی از انواع آل این وان ها می باشند. ویژگی های مهمی وجود دارند که آی مک ها را با هم متفاوت میکنند و زمان خرید آی مک باید مورد توجه متقاضیان قرار بگیرند، این ویژگی سبب شده اند با مدل های مختلفی از آی مک ها در بازار روبرو شویم. طبیعتا این ویژگی ها علاوه بر تفاوت ظاهر، سبب تفاوت های جدی در قیمت محصول نیز خواهند شد که شامل موارد زیر هستند :

  •  تفاوت بر اساس مدل
  •  تفاوت رنگ
  • تفاوت بر اساس حافظه ی داخلی
  • تفاوت تاچ بار
  •  قیمت محصول
  • برخورداری از رم مجزای گرافیکی
  •  حافظه ی رم
  •  تفاوت فرکانس پردازنده آی مک
  •  تفاوت کیفیت صفحه ی نمایش
  •  تفاوت نوع حافظه ی گرافیکی دستگاه آی مک

آشنایی با انواع آی مک ها

آی مک ها از ابتدای تولد خود، در 21 مدل طراحی و تولید شده است. کمپانی اپل به طور متوسط  دو بار در سال از آی مک های جدید خود رونمایی میکند. این محصولات در دو دسته ی میان رده و بالا رده تولید میشوند. متقاضیان خرید آی مک ، میتوانند با توجه به بودجه ی خود به سطح مختلفی از قدرتمندی دستگاه دست یابند.

به عنوان مثال آی مک های متوسط 2013، می توانند نیازهای کاربران عادی را در سطحی بسیار مطلوب برطرف کنند و کاربری خوبی را در اختیار آنها قرار دهد. اما اگر متقاضیان به دنبال یک دسکتاپ قدرتمند تر هستند، میتوانند مدل های دیگر آی مک را خریداری کنند.

از محبوب ترین مدل های آی مک ها میتوان به آی مک های رتینا 5کا، رتینا ام کا، رتینا ام کا 5کا، اشاره کرد که با توجه به تفاوت های خود، با قیمت های مختلفی در بازار به فروش میرسند.

خدمات فروش آی مک

وقتی صحبت از خدمات فروش به میان می آید، راحتی دریافت محصول، موجودی فروشگاه، ارائه ی مشاوره های لازم کارشناسان فروش جهت آشنایی متقاضی با انواع محصولات، خرید کالای مطمئن و با اصالت، قیمت مناسب و بسیاری دیگر از سرویس های مرتبط با فروش، مورد توجه قرار میگیرد.

خرید آی مک نیز از حساسیت های قابل توجهی برخوردار است. مجموعه ی نمایندگی آی مک اپل ، با ارائه ی بالا ترین سطح از سرویس های فروش، قادر است تمامی نیاز های کاربران را در این رابطه مرتفع سازد.

دریافت خدمات پس از فروش آی مک

پس از شناخت محصول و آشنایی با نحوه ی خرید آن و بررسی ویژگی های جزیی و کلی، ویژگی مهم دیگری که لازم است مورد هنگام خرید آی مک مورد توجه قرار بگیرد، دریافت خدمات پس از فروش و تعمیرات آل این وان اپل به صورت با کیفیت است. چنین خدماتی لازم است در مراکز نمایندگی اپل ارائه شود.

از آن جا که کمپانی اپل در کشورمان نمایندگی رسمی ندارد، این نگرانی در بسیاری از متقاضیان وجود دارد که نتوانند خدمات پس از فروش را به آسانی دریافت کنند. خوشبختانه مجموعه ای برای ارائه ی تمامی سرویس های پشتیبانی اعم از تعمیر، ترمیم، بازیابی و تعویض در ایران احداث گردیده.

این مجموعه با هدف برطرف ساختن چنین نگرانی هایی به فعالیت خود ادامه میدهد. پس متقاضیان خرید آی مک های اپل میتوانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات کنند.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته