شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

خشک کن ظرفشویی

خشک ظرفشویی یکی از اجزا یا قابلیت های ماشین ظرفشویی ال جی است که در اتمام کار شستشو، کارش آغاز می شود. وقتی ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمی شوند، به این معنی است که در مسیر عملکرد خشک کن ظرفشویی ال جی اختلالی به وجودآمده است. در این شرایط لکه های آب روی ظروف باقی می مانند که صورت خوشایندی ندارد.

اگر برای تعمیر ظرفشویی ال جی اقدامی نکنید، ظرف ها همیشه بعد از شستشو خیس باقی می مانند و عملا یکی از کارکرد های ظرفشویی از بین می رود. قبل از اینکه مشکل خشک نشدن ظروف در ظرفشویی ال جی حاد تر شود، دستگاه را از برق خارج کنید و با نمایندگی مجاز ظرفشویی ال جی تماس بگیرید.

دلایل خشک نکردن ظرفشویی ال جی

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی ال جی دستگاه تنظیم نیست

  • ظروف پیش از به اتمام رسیدن فرآیند شستشو از درون دستگاه خارج شده‌اند
  • المنت ظرفشویی ال جی با مشکل مواجه شده است

مایع جلا دهنده به اندازه درون ماشین ظرفشویی ریخته نشده است، یا اینکه مایع جلا دهنده درون دستگاه وجود ندارد. در این حالت خشک کن ظرفشویی ال جی کار نخواهد کرد.

  • ظروف به طور ناهمگون در سبد ظرفشویی چیده شده‌اند و مطابق دستور العمل قرار نگرفته‌اند؛ در این حالت خشک کن ماشین ظرفشویی ال جی کار نخواهد کرد.

چگونگی تعمیر خشک کن ظرفشویی ال جی

اگر عملکرد غلط و اشتباه خشک کن ظرفشویی به دلیل خوب چیده نشدن ظروف، تنظیمات برنامه شستشو یا اتمام مایع جلا دهنده اتفاق  باشد، به راحتی می توانید با اصلاح این موارد مشکل را برطرف کنید و شخصا تعمیر خشک کن ظرفشویی ال جی را عملی سازید.

در غیر این صورت اگر خرابی قطعات داخلی دستگاه باعث خشک نشدن ظروف بعد از شستشو شود، فقط و فقط برای تعمیر خشک کن ظرفشویی ال جی از یک مرکز معتبر کمک بخواهید. اگر خودتان با اقدامات ناشیانه وارد عمل شوید، شک نکنید که به سایر قسمت‌های ماشین ظرفشویی آسیب جدی وارد خواهید کرد و عملکرد کلی دستگاه را با اختلال روبه می کنید.

علت خشک نکردن ظرفشویی ال جی به موارد بسیار زیادی وابسته است،پس در صورت نداشتن تخصص به دستگاه دست نزنید و از تعمیرکار مربوطه کمک بخواهید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی یکی از مواردی است که در واحد های تعمیرات ال جی مورد توجه قرار می گیرد. این ماشین از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است. هر یک از این قطعات ممکن است به مرور زمان دست خوش تغییراتی شود که به سرویس، تعمیر یا ترمیم نیاز داشته باشد.

برای تعمیر دقیق ماشین ظرفشویی ال جی می توانید از تعمیرگاه تخصصی ال جی کمک بگیرید و خدماتی اصل و منحصر به فرد را با بالاتری کیفیت و امن ترین حالت ممکن دریافت کنید.

واحد های تعمیرات ال جی

از آنجا که کمپانی ال جی طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی و مکانیکی را در حوزه کاری خود دارد، طبیعی است که این انبوه تولیدات به خدمات تعمیر و ترمیم و عیب یابی نیاز داشته باشند. به همین دلیل استکه مدیریت هوشمند نمایندگی رسمی ال جی، واحد های تعمیرات ال جی را به طور تخصصی و جداگانه راه اندازی کرده است.

هر یک از این واحد ها مجموعه از بهترین دستگاه های تعمیر و عیب یابی را در اختیار دارند. هر یک از این دستگاه ها با ساختار کلی محصولات ال جی به طور کلی سازگاری دارند و می توانند با ریشه یابی دقیق، مسیر درست تعمیر و ترمیم را به تعمیرکار نشان دهند. در این واحد ها فضایی جداگانه به عنوان آرشیوی اصل قطعات جانبی در اختیار تعمیرکاران است که مسیر تعویض را برای تکنسین ها راحت و ساده کرده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از درگاه های امن و با کیفیتی است که همه سرویس های حوزه فروش و پس از فروش را به کاربران ال جی ارائه می دهد. هر یک از محصولات ال جی در جایگاه خود مشتریان و کاربرانی خاص دارد. کیفیت بی نظیر محصولات ال جی سبب شده است که محصولات این کمپانی در ایران از اقبال بسیار زیادی برخوردار باشد.

در نمایندگی ال جی می توانید از مجموعه ای از بهترین خدمات فروش و پس از فروش را درباره هر یک از تولیدات ال جی بهره مند شوید. این نمایندگی با ارائه خدمات و سرویس های انحصاری و اختصاصی موفق شده است درصد رضایت کاربران را بالا ببرد و مسیر ارائه خدمات را با انگیزه بیشتری طی کند.

سرویس های تعمیر و عیب یابی در محل و سرویس مشاوره رایگان و حرفه ای قبل از خرید، تنها دو نمونه بسیار پر کاربرد و پرطرفدار از انبوه خدماتی است که همه کاربران می توانند از آن در نمایندگی رسمی ال جی استفاده کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما تماس بگیرید و جزئیات را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات ال جی

سوالات متداول ال جی

مقالات ال جی

اخبار ال جی

امتیاز شما به این نوشته