شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

دلیل خرابی پنل تلویزیون lg چیست؟

چگونه پنل تلویزیون lg خراب می شود؟ یا دلیل خرابی پنل تلویزیون lg چیست؟ اینها سوالاتی است که کاربران در هنگام مشاهده مشکلاتی در پنل دستگاه خود از تعمیرکاران می پرسند و به دنبال پاسخ های قطعی و راه حل های کاربردی هستند. پنل یا همان صفحه نمایش تلویزیون، اصلی ترین قطعه و گرانترین بخش تلویزیون است.  این قطعه تا 70 درصد ارزش کلی یک تلویزیون را تشکیل می دهد.

به همین دلیل خرابی پنل تلویزیون lg درکنار مشکلاتی جدی ای که به همراه دارد، می تواند بسیار هزینه بر هم باشد. در مسیر تعمیر تلویزیون، تعمیر و تعویض پنل نیازمند، دقت و وسواس بسیار ویژه ای است تا بی جهت هزینه سنگین تعمیر و تعویض آن به کاربر تحمیل نشود.

دلیل خرابی پنل تلویزیون lg چیست؟

دلیل خرابی پنل تلویزیون lg چیست؟

دلیل خرابی پنل تلویزیون lg بسیار گسترده است. هر چند تمامی این دلایل مربوط به کاربری غلط کاربر است و در موارد بسیار معدود و محدودی خود دستگاه ذاتا مشکل دار می شود، با این حال شکستگی پنل، آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی، پیدایش خطوط عمودی، پیکسل سوختگی و آسیب دیدگی فلت های انتقال دهنده تصویر از جمله ایرادات شایع در پنل تلویزیون الجی است که هر کدام معلول علتی خاص هستند.

شکستگی پنل تلویزیون ال جی

این مشکل در اثر حمل غیر استاندارد و جابه جایی غیر اصولی اتفاق می افتد. ممکن است به دلیل اینکه دستگاه به درستی روی پایه خود فیکس نشده باشد یا اینکه میز تلویزیون از استحکام خوبی برخوردار نباشد، زمینه ساز سقوط پنل تلویزیون شود و شکستگی آن را به دنبال داشته باشد.

آبخوردگی پنل تلویزیون lg

آبخوردگی به معنی نفوذ مایعات رسانا به داخل پنل است. اسپری مستقیم آب معمولا تنها دلیل این اتفاق است. گاه نیز تلویزیون lg به دلیل سهل انگاری در جایگاه بدی نگهداری می شود که زمینه ساز نفوذ آب به دستگاه و خرابی پنل تلویزیون lg می شود.

فلت های آسیب دیده

آسیب دیدگی فلت های انتقال دهنده تصویر در پنل ناشی از آبخوردگی است. در حقیقت آبخوردگی پنل تلویزیون الجی باعث سوختن یا آسیب جدی فلت های ریزی می شود که درون پنل قرار دارند و در نتیجه دلیل خرابی پنل تلویزیون lg هستند.

پیدایش خطوط عمودی

دلیل خرابی پنل تلویزیون lg دراین قسمت کمی گسترده است؛ ضربه خوردگی پنل یا وجود مشکل در برد تیکان و یا فلت‌های ارتباط دهنده از جمله این دلایل هستند. اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده باشد، برد تیکان و فلت های ارتباطی مضنونین اصلی خرابی پنل تلویزیون lg هستند. در این صورت جای امیدواری است که هزینه های تعمیر تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

در غیر این صورت اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد_ یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر باشد_ مشکل از پنل اصلی است، کمی کار هزینه بر خواهد بود و تنها برای رهایی از این مشکل، گزینه تعویض پنل روی میز است.

پیکسل سوختگی

هر پیکسل در پنل تلویزیون ال جی، 3 عدد ساب برای ایجاد رنگ دارد. این پیکسل ها به صورت گروهی و توسط ترانزیستورها کنترل می شوند. در صورت بروز هر گونه مشکل در بخش های ذکر شده، پیکسل به حالت خاموش در آمده که به آن اصطلاحا پیکسل سوختگی می گویند. ریشه یابی دلیل خرابی پنل تلویزیون lg در این بخش همچون سایر بخش ها نیاز به بررسی بیشتر دارد و تنها با مراجعه به یک مرکز تعمیراتی مجاز و معتبر ممکن است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

تلویزیون یکی از محصولات در حوزه لوازم صوتی و تصویری است که کارایی و کاربری فراوانی دارد. کمپانی های بسیاری از جمله داخلی و خارجی مبادرت به تولید انواع و اقسام تلویزیون ها در سایز ها و مدل های گوناگون می کنند. در نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون، همه مدل ها از همه برند های تلویزیون عیب یابی، ترمیم و تعمیر می شود. این نمایندگی از امکانات پیشرفته ای استفاده می کند که مسیر عیب یابی و تعمیر را هموار ساخته است.

تعمیرکاران هر کدام در زمینه کاری خود تخصص و تجربه فراوان دارند و با تکیه بر دانش خود و با استفاده از تجهیزات مدرن تعمیراتی، بهترین و بالاترین کیفیت را برای کاربران به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که آرشیوی مجهز از لوازم جانبی در این نمایندگی فراهم است که مسیر تعویض را نیز بی مانع ساخته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی ال جی

از آنجا که کمپانی ال جی در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن فعالیت دارد، در نمایندگی ال جی می توانید همه این محصولات را با بهترین امکانات دریافت کنید. این نمایندگی با تمام قوا در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی فعالیت دارد.

امکانات و تسهیلاتی فوق العاده مفید و منحصر به فرد در اختیار کاربران خود قرار می دهد که هر کدام پاسخگوی بخشی از نیاز های کاربران ال جی است. در این نمایندگی مجاز و رسمی اصل مشتری مداری در راس همه فعالیت ها است. تمامی پرسنل تلاش و همت خود را به کار گرفته اند تا هیچ کاربری از کاربران ال جی در هیچ زمینه ای کمبود و نقصی را نداشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات امکانات و تسهیلات متنوع مرکز تعمیرات ال جی، تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته