شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ

منظور از دیگ لباسشویی کدام قسمت است؟ دیگ لباسشویی سامسونگ دقیقا همان قسمتی است که با باز کردن درب لباسشویی به راحتی قابل روئیت است. این دیگ مستقیما به موتور متصل است. اتصال مستقیم دیگ لباسشویی به موتور لرزش و صدای دستگاه را کاهش می دهد و در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

در مدل های پیشرفته از لباسشویی سامسونگ، حذف تسمه و تجهیزات جانبی فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش داده است. بدیهی است که ظرفیت شستشوی بالاتر لباسشویی سامسونگ کمک می کند در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی بتوانید حجم بیشتری از لباس ها را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه شستشو دهید و در مصرف برق و آب نیز صرفه جویی کنید. با خرابی این قطعه عملا امکان چرخش این قطعه از بین می رود. بنابراین باید بررسی های لازم برای یافتن علت این خرابی و تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ انجام شود.

تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ

جنس دیگ لباسشویی از چیست؟

دیگ لباسشویی سامسونگ عمدتا از جنس استیل، ورق گالوانیزه یا ورق سیاه لعاب کارى شده است. این دیگ در برابر زنگ زدگی مقاومت ۱۰۰ درصدی دارد. تکنولوژی ساخت دیگ لباسشویی امروزه بسیار پیشرفت داشته است و هر کمپانی مسیر انحصاری خود را برای تولید و استفاده دیگ در لباسشویی استفاده می کند.

نشانه های خرابی دیگ لباسشویی سامسونگ

معمولا در لباسشویی های قدیمی دیگ کاربرد اصلی خود را از دست می دهد و به سر و صدا می افتد و با این صدا ها اعلام می کند که تعمیر دیگ لباسشویی واجب و اساسی است. گاهی نیز کاربران به دلیل کاربری های غلط و غیر استاندارد آسیب های عجیب و غریبی به دیگ لباسشویی سامسونگ می زنند که اگر درباره نحوه درست کاربری اطلاعات داشتند یا مطالعه کوچکی از دفترچه راهنما انجام می دادند، هرگز دچار خرابی های دیگ لباسشویی نمی شدند. در هر صورت برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ باید از یک مرکز تخصصی و معتبر کمک بخواهید.

گاهی نیز لباسشویی در هنگام شستشو و چرخش ضربات زیادی را به بدنه دستگاه وارد کند و از عهده شستن و خشک کردن لباس ها بر نمی آید. در چنین شرایطی هرگز به استفاده از ماشین لباسشویی ادامه ندهید و برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ حتما با یک مرکز استاندارد تماس بگیرید.

دلایل عملکرد نامناسب دیگ لباسشویی سامسونگ

  • سوراخ شدن دیگ لباسشویی سامسونگ در اثر اشیای نوک تیز باقی مانده در جیب لباس‌ها: این مسئله باعث نشتی آب دیگ ماشین لباسشویی می‌شود و قطعات داخلی دستگاه را با مشکل جدی مواجه می کند.
  • عدم توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی: در چنین شرایطی دیگ لباسشویی سامسونگ در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌شود. مجبور هستید برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ از یک تعمیرکار کمک بخواهید
  • حمل و جابجایی نادرست هم می تواند به دیگ لباسشویی سامسونگ آسیب برساند. حمل غلط، اهرم‌های اطراف دیگ را آزاد می کند و مخزن ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج می‌شود

چگونگی تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ باید مسائلی نظیر پاره شدن تسمه، خرابی استاتور یا روتور، سوئیچ قفل درب لباسشویی سامسونگ، تایمر و برد اصلی لباسشویی سامسونگ را بررسی کنیم. هر یک از این موارد می توانند سلامت دیگ لباسشویی سامسونگ را تحت الشعاع قرار دهد. برای تشخیص و عیب یابی دقیق مشکلات دیگ لباسشویی سامسونگ فقط یک متخصص می تواند مشکل را موشکافی کند و مسیر درست را انتخاب و اجرا نماید.

واحد تعمیر لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ یک نمونه از انبوه محصولات کمپانی سامسونگ در حوزه لوازم خانگی است. این محصول هم ممکن است همچون سایر محصولات دچار اختلال و مشکل شود. هر چند کیفیت فوق العاده لباسشویی سامسونگ بی نظیر و بی رقیب است و احتمال اختلال کمی بعید به نظر می رسد، اما با این حال برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ برنامه ریزی کرده ایم.

مشکلات رایجی که اکثر کاربران با این دستگاه دارند، شناسایی و بررسی کرده ایم و مسیر تعمیر و ترمیم را مشخص نموده ایم. برای دریافت هرگونه خدمات در زمینه عیب یابی و ترمیم و تعمیر لباسشویی سامسونگ به تعمیرگاه تخصصی لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید و از خدماتی متنوع و منحصر استفاده کنید.

واحد های تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند ساده ترین تقسیم بندی از صنایع مختلفی است که کمپانی سامسونگ در آنها فعالیت دارد. هر یک از این مجموعه های خود دارای زیر مجموعه های متنوع و متفاوتی هستند که تعمیرات هر کدام در بخش ویژه و به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.

اینکه شما کدام یک از محصولات و تولیدات سامسونگ را در اختیار دارید، مهم نیست. مهم این است که کاربر سامسونگ هستید و اکنون با یکی از محصولات این کمپانی در مشکلاتی دارید، می توانید با واحد جامع تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید و به صورت تخصصی مشکل خود را رفع کنید. همه خدمات تعمیری و تعویض در این واحد ها با ضمانت نامه های کتبی و اصلی و اجرایی ارائه می شوند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ تلاش می کند با ارائه خدمات منحصر و اختصاصی در زیمنه فروش و خدمات پس از فروش، نیاز های کاربران سامسونگ را در هر زمینه ای پاسخگو باشد. این نمایندگی همه فعالیت های خود را زیر چتر قانون و با توجه به قوانین و موازین انجام می دهد. فعالیت های قانونی نمایندگی مجاز سامسونگ سبب شده است تا این واحد نمونه بتواند خدماتی اصل و شرکتی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از آنجا که استقبال هموطنانمان از محصولات سامسونگ بسیار بی سابقه  است، نمایندگی سامسونگ تصمیم گرفته است با فراهم کردن امکانات و تسهیلات منحصر به فرد و اختصاصی، هیچ کاربری از این کمپانی را تنها رها نکند و نه تنها در هنگام خرید در کنار او باشد تا محصولی اصل و با کیفیت را خریداری کند، بلکه پس از آن نیز به شیوه های مختلف حمایت خود را از کاربر سامسونگ نشان می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *