شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

راه حل معایب تلویزیون ال جی

معایب تلویزیون ال جی ، مجموعه مشکلاتی است که عملکرد این دستگاه را با اختلال مواجه می سازد. این مشکلات در اغلب مدل های محصول مورد بحث به شکل یکسان بروز پیدا می کنند و دلایل آنها معمولا نقص یکی از قطعات تلویزیون است. در این مقاله ضمن اشاره به رایج ترین مشکلات تلویزیون های ال جی ، روش ها و راه حل هایی را برای رفع این اختلالات به شما ارائه خواهیم داد. نکات ارائه شده به شما کمک می کنند که معایب تلویزیون خود را تشخیص داده و در زمان مناسب اقدام به ترمیم آنها نمایید. لازم به ذکر است که در صورت برطرف نشدن مشکل، می توانید از متخصصین تعمیر تلویزیون در نمایندگی ال جی کمک بگیرید. برای آشنایی با معایب تلویزیون ال جی و راه حل های این مشکلات با ما همراه باشید.

معایب تلویزیون ال جی

مشگل رنگ در ال سی دی ها

یکی از معایب تلویزیون ال جی که به ویژه در مدل های ال سی دی مشاهده می شود، ایراد در رنگ تصویر است و عیب یابی آن تقریبا مشکل است. عیب های رنگ در ال سی دی های ال جی متعدد هستند و طیف وسیعی از حالت رنگین کمان پیدا کردن(پخش شدن رنگ در صفحه نمایش )، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی (قرمز،آبی،سبز)، به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش، به هم ریختگی رنگ و … را در بر می گیرد. تجربه ثابت کرده است مشکلات رنگ در مانیتور ها ،در صورتی که منبع تغذیه ،برد اینورتر و بک لایت ها سالم باشد به مواردی چون مادر برد و برد کنترلر پنل LCD) )مربوط است. بدیهی است که برای رفع این معایب تلویزیون ال جی ، باید قطعات ذکر شده مورد تعمیر و یا تعویض قرار بگیرند.

پریدن فیوز در هنگام روشن شدن تلویزیون

یکی دیگر از معایب تلویزیون ال جی ، این است که با روشن کردن دستگاه، فیوز برق می پرد. این مشکل معمولا ناشی از وجود مشکل در مین برد تلویزیون است و با تعمیر یا تعویض این قطعه برطرف می شود. همچنین ممکن است برد پاور معیوب باشد که در این صورت باید ضمن مراجعه به همکاران ما در واحد تعمیرات ال جی ، نسبت به تعویض قطعه ذکر شده به شکل تخصصی اقدام نمایید. تداوم مشکلات برد پاور می تواند منجر به ایجاد اتصالی های پی در پی در تلویزیون و به تبع آن، آسیب دیدگی سایر بخش های دستگاه شود. لذا توصیه می کنیم این مشکل را در اسرع وقت برطرف نمایید.

قطع شدن ناگهانی صدای تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات و معایب رایج تلویزیون ال جی ، قطع شدن ناگهانی صدای این دستگاه است. برای این مشکل، می توانید تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی نمایید. تداوم مشکل در این شرایط به معنای خرابی مین برد است و نیاز به بررسی تخصصی تر دستگاه توسط تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی ال جی می باشد.

رفت و آمد تصویر

رفت و آمد تصویر یکی دیگر از مشکلاتی است که در بسیاری از مدل های تلویزیونlg مشاهده می شود. این مشکل در شرایطی اتفاق می افتد که صفحه تلویزیون ضربه خورده باشد و پنل خراب شده باشد. همچنین خرابی بک لایت هم می تواند جزء دلایل بروز مشکلات صدا در تلویزیون باشد. تعمیر و تعویض پنل و بک لایت می تواند این مساله را برطرف نماید. همکاران ما در قالب سرویس در محل ال جی، قطعات ذکر شده را به تخصصی ترین شکل ترمیم می کنند.

خرابی های پی در پی پاور

خرابی های پی در پی پاور را نیز باید در گروه معایب تلویزیون ال جی ذکر کرد. بیشتر خرابی های متناوب این قطعه معمولا به خاطر اتصالات شل شده یا لحیم سردی یا اکسید شدن در لحیم های اتصالات می باشد. اگر بررسی اتصالات و لحیم کاری مجدد تاثیر نداشت ، اقدام بعدی شما باید بررسی همه خازن های صافی در بخش منبع تغذیه باشد؛ چون آنها نیز می توانند باعث بروز خرابی های متناوب شوند.

نمایش تصویر به صورت نصفه

گاهی مشاهده می شود که تصویر به صورت نصفه در تلویزیون به نمایش در می آید. این مشکل ناشی از خرابی پنل است و باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر این قطعه نمایید. بهتر است پیش از جدی تر شدن مشکل و نیاز به تعویض پنل، آن را تعمیر کنید؛ چرا که تعویض این قطعه هزینه بسیاری بالایی دارد و اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود.

چراغ استند بای تلویزیون روشن نمی شود

 گاهی علی رغم روشن شدن تلویزیون ال جی، چراغ استند بای روشن نمی شود. در این حالت باید به منوی تنظیمات بروید و حالت چراغ استند بای را روشن کنید.

تعمیرات ال جی در تهران

کاربران گرامی محصولاتL G می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات ال جی در تهران، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ال جی در تهران به تمام قطعات و بخش های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها محصولات را تعمیر می نمایند.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته