شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

رویداد شهریور ماه اپل

رویداد شهریور ماه اپل، اتفاق بزرگی است که هر سال از طرف کمپانی اپل برگزار می شود. در این رویداد قرار است نسخه‌های جدید آیفون، اپل واچ، آی‌پد، مک و محصولات دیگری معرفی شوند. گزارشات حاکی از این است که رویداد شهریور ماه اپل در Bay Area کالیفرنیا برگزار خواهد شد و محصولات جدید اپل از جمله  آیفون ۹ ، آیفون X2، اپل واچ نسل چهارم ، آی پد پرو ۳ ، مک بوک ایر جدید ، مک بوک با پردازنده اینتل کافی لیک و آی مک با پردازنده اینتل کافی لیک معرفی خواهند شد.

رویداد شهریور ماه اپل

زمان برگزاری رویداد شهریور ماه اپل

طبق تجربیات سال های گذشته و بر اساس آنچه که از رفتار کمپانی اپل درباره معرفی محصولات جدیدش به یاد داریم، معمولا این کمپانی خیلی تاریخ دقیقی را به عنوان زمان برگزاری این رویداد مشخص نمی کند. به همین دلیل است که همواره پیرامون این موضوع شایعات مختلفی وجود دارد. با همه این توضیحات اگر رفتار اپل را در رویدادهای گذشته کمی بررسی و موشکافی کنیم، متوجه می شویم که این کمپانی خیلی هم مقید به مخفی نگه داشتن زمان این رویداد نیست و معمولا در اولین یا دومین سه شنبه ماه سپتامبر این رویداد را برگزار می کند و محصولات جدیدش را معرفی خواهد کرد.

به همین دلیل است که از زمان رویداد در ایران با عنوان رویداد شهریور ماه اپل یاد می شود و همه دوستداران اپل بر اساس الگوی رویدادهای قبلی، منتظر رویداد جدید اپل در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ ( 21 شهریور 97 )   هستند تا جدیدترین محصولات این کمپانی را ملاقات کنند.

محل برگزاری رویداد  2018 اپل

اپل برای برگزاری رویداد های مهم خود، مکان های بسیاری را تجربه کرده است؛ از سالن کوچک مقر قبلی اپل در کاپرتینو گرفته تا سالن بزرگ بیل گراهام در سانفرانسیسکو. در سال 2017 این رویداد برای معرفی آیفون ۸ و آیفون X در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در مقر جدید اپل ( اپل پارک) برگزار شد. این در حالی است که رویداد ماه مارس اپل در شیکاگو برگزار شد. ظاهرا و طبق شواهد موجود رویداد شهریور ماه اپل در آمفی تئاتر استیو جابز برگزار خواهد شد.

قرار است رویداد 2018 کمپانی اپل برای معرفی آیفون ۹ ، آیفون X2، اپل واچ نسل چهارم ، آی پد پرو ۳ ، مک بوک ایر جدید ، مک بوک با پردازنده اینتل کافی لیک و آی مک با پردازنده اینتل کافی لیک به طور مستقیم از طریق سایت apple.com  یا از طریق اپل تی وی پخش شود.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل درگاهی امن و ایمنی است که مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات اپل را بر عهده دارد. این نمایندگی تمام تلاش خود را به کار می بندد تا هیچ کاربری از کاربران اپل در ایران درگیر مشکلات لاینحل نباشد. در این نمایندگی می توانید از مجموعه ای از امکانات و تسهیلات باورنکردنی و ایده آل بهره مند شوید که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران اپل را مرتفع می سازد. در تنها نمایندگی مجاز اپل در ایران بخش های مختلفی برای تامین رفاه حال کاربران راه اندازی شده اند.

بخش فروش، بخش تعمیرات اپل و بخش خدمات پس از فروش. هر بخش به تنهایی واحد های جداگانه ای دارد که هر واحد مسئولیتی خاص را بر عهد دارد. در این نمایندگی می توانید از بهترین و با کیفیت ترین امکانات و امتیازات بهره مند شوید. خدمات پس از فروش اصل و شرکتی دریافت کنید. هرگونه اختلال و ایراد های نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اپل را مرتفع کنید و در بخش فروش نیز از امکاناتی نظیر سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

در این سرویس امکان مقایسه محصول خود با نمونه های مشابه در سایر برند ها را خواهید داشت و با دانش و آگاهی اقدام به خرید خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

امتیاز شما به این نوشته