شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چگونه لپ تاپ را با پاوربانک شارژ کنیم؟

پاور بانک امکانی رو برای کاربرا فراهم کرده که بتونن بدون نیاز به برق، گوشی شون رو شارژ کنن. لپ تاپ هم یکی از اون دستگاه هایی هست که معمولا همراه شماس و نیاز به شارژر شدن مداوم داره. حتی قدرتمند ترین باتری های لپ تاپ هم بعد از چند ساعت کار کردن، خالی میشن و نیاز به شارژ شدن دارن. مشکل شارژ کردن گوشی که با یه پاوربانک برطرف میشه؛ اما به نظرتون میشه لپ تاپ رو هم با استفاده از پاوربانک شارژ کرد؟

این سوالیه که توی این مطلب بهش جواب میدیم و نکاتی رو در موردش بهتون ارائه میدیم. خب استفاده از پاوربانک برای شارژ کردن این دستگاه، باید ها و نبایدهایی داره که باید ازشون مطلع باشین و بهشون توجه کنین. ما از کارشناس های تعمیر لپ تاپ در نمایندگی لنوو کمک گرفتیم و میخوایم نکات مهم و کاربردی شارژ لپ تاپ با پاوربانک رو به شما همراهای عزیزمون ارائه بدیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده، نهایت استفاده رو براتون داشته باشه.

توجه داشته باشید که هنگام شارژ لپ تاپ به هر روشی باید به نکاتی توجه نمایید تا از آسیب به لپ تاپ و شارژر جلوگیری شود. از این رو پیشنهاد می کنیم که با مطالعه بخش نکات مهم برای مراقبت از لپ تاپ و شارژر هنگام شارژ و رعایت نکات ذکر شده ، عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهید.

ترفندهای افزایش عمر باتری آیفون

پاوربانک در کدام محصولات قابل استفاده است؟

یه نکته ی جالبی که در مورد پاوربانک ها وجود داره، اینه که این دستگاه، چندتا باتری قدرتمند داره که انرژی برق رو در خودشون ذخیره میکنن. به این ترتیب، پاوربانک میتونه موبایل، تبلت و یه سری از گجت ها رو شارژ کنه.  یکی از موارد استفاده ی این محصول، شارژ کردن انواع گوشی های هوشمند و تبلت هست که به احتمال زیاد، شما هم برای همین منظور ازش استفاده میکنین. یا مثلا میتونین دوربین تون رو باهاش شارژ کنین یا وقتی برق قطعه، انرژی ذخیره شده در پاور بانک رو برای هدست یا اسپیکرتون مورد استفاده قرار بدین.

حالا یکی از بحث هایی که اخیرا مطرح شده، امکان شارژ لپ تاپ با پاوربانک هست. اگه چنین امکانی وجود داشته باشه، کاربرا میتونن با خیال راحت لپ تاپ شون رو جابجا کنن و دیگه نگران تموم شدن شارژ این دستگاه نباشن. به نظر شما میشه این لپ تاپ Lenovo رو هم مثل گوشی با پاوربانک شارژ کرد؟

نکاتی در مورد شارژ لپ تاپ با پاوربانک

باید بدونین که در حالت کلی، شارژ کردن لپ تاپ لنوو با استفاده از پاوربانک امکان پذیره و فرایند محال یا غیر ممکنی نیست. فقط باید برای انجام دادن این کار، چندتا نکته رو مد نظر داشته باشین و رعایت کنین. طبق نظر مهندسین IT نمایندگی تعمیرات لنوو ، موارد زیر مهم ترین نکاتی هستن که برای شارژ کردن لپ تاپ با پاوربانک باید مد نظر قرار بدین:

ولتاژ

همونطور که اطلاع دارین، پاوربانک هایی که برای شارژ کردن گوشی و تبلت و … مورد استفاده قرار میگیرن، ولتاژ پایینی دارن و جوری طراحی شدن که واسه همین دستگاه ها مناسب هستن. باتری لپ تاپ به مراتب قوی تره و به ولتاژ خیلی بیشتری برای شارژ شدن احتیاج داره. بنابراین باید از پاورهایی برای این دستگاه استفاده بشه که ولتاژ بالایی دارن و از پس توان مورد نیاز باتری اون بر میان.

پورت

دومین نکته ی مهم در شارژ لپ تاپ با پاوربانک ، پورت های موجود در پاور هست. پاوربانک هایی که برای شارژ کردن لپ تاپ ساخته شدن، معمولا به انواع مختلف پورت مجهز شدن و به همین خاطر هم میشه باهاشون انواع دیوایس ها و گجت های دیگه رو هم شارژ کرد. جالبه بدونین که برای شارژ کردن باتری لپ تاپ، باید از پورت استاندارد ای سی AC پاور بانک استفاده کنین.

معمولا پاور بانک‌هایی که برای شارژ لپ تاپ ساخته میشن، یه خروجی استاندارد ای سی دی سی AC/DC دارن که کار شارژ لپ تاپ با پاوربانک رو خیلی راحت میکنه و سرعتش رو افزایش میده. توجه داشته باشین که سوکت ای سی AC Socket یا پورت ای سی، مخصوص شارژ لپ تاپ با پاوربانک هست و به هیچ عنوان نباید برای سایر دستگاه ها استفاده بشه.

رابط آداپتوری

یکی دیگه از روش های شارژ لپ تاپ با پاوربانک ، استفاده از رابط آداپتور هست. یه سر این آداپتور به خروجی پاور بانک وصل میشه و سر دیگه، به ورودی شارژ لپ تاپ. به این ترتیب، پاور و لپ تاپ به هم متصل میشن و دستگاه شارژ میشه. بعضی از پاور بانک ‌های ولتاژ بالا، همراه خودشون رابط های آداپتوری دارن که فرایند شارژ لپ تاپ رو راحت تر میکنن.

شارژ لپ تاپ با پاوربانک

نمایندگی لنوو

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو، بین کاربرای این مرکز شهرت داره. بخش های مختلف این نمایندگی، به فروش و یا تعمیرات تخصصی انواع محصولات الکترونیک لنوو اشتغال دارن. همکارای ما ضمن عرضه ی آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش رو هم به مشتری های محترم ارائه میدن.

کاربرای عزیز با بهره مندی از مشاوره های تخصصی نمایندگی مجاز لنوو در مرکز سخت افزار ایران، میتونن اطلاعات جامعی رو در مورد محصول مورد نظرشون کسب کنن و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید اون محصول کنن. شما دوستان عزیز برای خرید هر کدوم از مدل های لپ تاپ، آل این وان، موبایل، تبلت و … این برند و یا تعمیرات اونها به شکل تخصصی و حرفه ای، می تونین به نمایندگی لنوو مراجعه و تخصصی ترین سرویس ها رو دریافت کنین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
5/5(1 امتیاز)