شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

رونمایی از شارژرهای بی‌سیم برای ضد عفونی کردن گوشی های سامسونگ!

در روز های اخیر کرونایی شاهد حساسیت بیشتر مردم روی بهداشت فردی علی‌الخصوص تلفن های همراه هستیم. از این رو تصمیم گرفتیم مطلبی جذاب راجع به ضد عفونی کردن گوشی های سامسونگ به شما ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید. چندی پیش سامسونگ خبر از رونمایی شارژر های بی سیم با قابلیت ضد عفونی 99 درصدی ویروس کرونا و سایر ویروس ها  و باکتری ها را منتشر کرد. سازوکار این شارژر بدین صورت است که شارژر تایپ c داخل آن را به موبایل متصل کرده و دکمه خاموش/ روشن (power) را فشار می دهیم. پس از آن موبایل ضد عفونی خواهد شد. در این خبر از نمایندگی سامسونگ با ما همراه باشید.

سازوکار شارژرهای بی‌سیم برای ضد عفونی کردن گوشی ‌های سامسونگ:

استفاده از تکنولوژی لامپ های uvc  در این شارژر بخش جذاب ماجراست.  چرا که ضد عفونی کردن گوشی های سامسونگ توسط نور اشعه فرابنفش (uv) صورت می گیرد.

البته خبر ناراحت کننده اینکه این است که این شارژر هنوز فقط در تایلند به قیمت 51 دلار موجود میباشد. اما ظاهرا خبرهایی مبنی بر این منتشر شده که این شارژر ضد عفونی سامسونگ به زودی انتشار جهانی خواهد یافت . اما حالا که هنوز این شارژر انتشار جهانی نیافته برای ضد عفونی کردن موبایل چه باید کرد؟

خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ: تعمیر سوکت شارژ گوشی

ضد عفونی گوشی های سامسونگ به صورت صحیح

شرکت سامسونگ در سایت خود این را نیز منتشر کرد که برای ضد عفونی گوشی های سامسونگ میتوانید از اتانول (70 درصد) یا ایزوپروپیل الکل (70 درصد) استفاده کنید. البته توصیه می شود به هیچ عنوان ضد عفونی کننده را مستقیما روی تلفن همراه اسپری نکنید و از پارچه های زبر استفاده نکنید. به جای آن که توصیه خود شرکت سامسونگ نیز می باشد از پارچه های میکروفیبر برای ضد عفونی استفاده کنید. بدین صورت که پارچه میکروفیبر را اسپری کرده و روی گوشی خود بمالید. به علاوه  استفاده از دستمال عینک و یا پنبه به جای آن نیز نمیتواند مضر باشد. نکته مهم این است که قبل از ضد عفونی اگر موبایل شما روشن بود آن را خاموش کرده و یا اگر در حالت شارژ شدن بود آن را از حالت شارژ دربیاورید.

امتیاز شما به این نوشته