شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ یک قسمت مهم از این دستگاه است. این فیلتر ها وظایف بسیار مهمی در ظرفشویی بر عهده دارند. اگر فیلتر ماشین ظرف شویی را چک و کنترل نکنید، نباید انتظار یک شست و شوی دقیق و تمیز را داشته باشید.

اگر به تمیز کردن فیلتر ظرفشویی بی توجه باشید و از دستگاه کار بکشید؛ فقط انرژی را اتلاف می کنید و عمر دستگاه را کاهش می دهید. فیلتر ماشین ظرفشویی از مهم ترین قسمت های این دستگاه است که در هنگام شست و شو مواد غذایی اضافه را در خود به دام می اندازد. تمیز کردن و تعویض فیلتر در تعمیر ظرفشویی بسیار مهم و تاثیرگذار است. فیلتر های کثیف منجر به کاهش کیفیت شست و شو می شوند.

فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

سیستم فیلترینگ در ماشین ظرفشویی سامسونگ

با هدف افزایش عمر دستگاه و به منظور راحتی کاربر، پمپ تخلیه و سیستم فیلترینگ داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ تعبیه شده است. فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ سه مولفه دارند؛ فیلتر اصلی، فیلتر درشت و فیلتر ریز.

وظیفه فیلتر اصلی: به کمک این فیلتر، خرده غذاها و ذرات ریز توسط جریان شدید آب به قسمت پایین می رود و سپس تخلیه می شوند

وظیفه فیلتر درشت: قطعات بزرگتر مثل تکه های استخوان و امثال اینها که منجر به انسداد در تخلیه می شوند، به سمت فیلتر درشت می روند. برای اینکه چیزی را که داخل این فیلتر افتاده است، بردارید، به آرامی زبانه این فیلتر را بالا بکشید و داخل آن را تمیز کنید.

وظیفه فیلتر ریز: این فیلتر باقیمانده مواد غذایی از ظروف را در آب جمع می کند و مانع از ته نشین شدن آنها روی ظروف می شود.

تعمیر فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

منظور از تعمیر فلیترهای ظرفشویی سامسونگ در واقع همان تمیز کردن است. زیرا این قطعه از ماشین ظرفشویی در حکم یک ماده مصرفی است که پس از مدت زمان معینی کارایی خود را از دست می دهد. در این زمان می توان با تمیز کردن فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ به نوعی آن را تعمیر کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد.  این روش برای بهبود کارایی ماشین ظرفشویی بسیار موثر است.

تعویض فلیترهای ظرفشویی

برای تعویض فلیترهای ظرفشویی سامسونگ باید به مدل دستگاه توجه کنید. شاید در نگاه اول این تعویض ساده به نظر بیاید، اما آن قدر ها هم ساده نیست. زیرا هر گونه اهمال کاری و بی توجهی در درست جا زدن یا انتخاب درست فیلتر متناسب با مدل دستگاه، تاثیر منفی در نحوه کارکرد و عملکرد ماشین ظرفشویی سامسونگ می گذارد. برای تعویض فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ تنها از یک مرکز مجاز و معتبر کمک بگیرید.

اهمیت توجه به تمیزی فیلتر ظرف شویی سامسونگ

برای اینکه یک شست و شوی خوب و تمیز داشته باشید و از کارکرد دستگاه خود راضی باشید، باید فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ را به طور مداوم چک کنید. وقتی فیلتر خوب کار کند و تمیز باشد، خرده غذاها را از آبی که می خواهد ظرف ها با آن شسته شود، می گیرد.

برای همین خوب است که بعد از هر برنامه شست و شو تکه های بزرگ غذا را که در فیلتر به دام افتاده اند، بردارید. برای باز کردن فیلتر آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و بعد کل قسمت فیلتر را تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن فلیترهای ظرفشویی سامسونگ

تمیز کردن فلیترهای ماشین ظرفشویی سامسونگ اهمیت فراوانی دارد. این تمیزی در شست و شوی نهایی حائز اهمیت است و باعث طول عمر ماشین های ظرفشویی می شود . اگر فیلتر را به موقع تمیز کنید، از هزینه های اضافی جلوگیری کرده اید و سلامت دستگاه را کامل حفظ نموده اید.

برای تمیز کردن فیلتر ها از فرچه یا مسواک استفاده کنید. هیچ گاه از ماشین ظرفشویی بدون فیلتر استفاده نکنید. اگر  فیلتر را به درستی جا نزنید یا اگر به آن صدمه بزنید و آن را پاره کنید، در عملکرد ماشین ظرفشویی سامسونگ تاثیر منفی خواهد گذاشت و به ظروف نیز آسیب خواهد رساند.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرف شویی یک نمونه از انواع محصولات و تولیدات کمپانی سامسونگ است. برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ جای هیچ گونه نگرانی نیست. به راحتی می توانید با تکیه بر دانش و تجربه تکنسین های این واحد اختصاصی، خدماتی نوین دریافت کنید. واحد  تعمیر ظرفشویی سامسونگ  با استفاده از ابزار برتر و به کمک تعمیرکارانی خبره و ماهر، خدماتی نوین ارائه می دهند.

این واحد به آرشیوی اصل و اورجینال از قطعات جانبی مجهز است. این آرشیو تضمین کننده سلامت خدمات تعویض در تعمیرگاه اصلی ظرفشویی سامسونگ است.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ یک شرکت بسیار بزرگ است. در زمینه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند، فعالیت دارد. در هر زمینه محصولاتی منحصر به فرد تولید و عرضه می کند. هر کدام از این محصولات از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … در تعمیرگاه مخصوص خود عیب یابی می شوند.

پس از عیب یابی دقیق و ماهرانه، مسیر تعمیر و ترمیم انتخاب و اجرا می شود. ابزار و تجهیزات هر واحد تعمیراتی مدرن و به روز است. تعمیرکارانی ماهر و متبحر در هر واحد فعالیت می کنند. این تعمیرکاران دارای سابقه طولانی و طلایی در زمینه عیب یابی و تعمیر و ترمیم هستند. ضمانت هر یک از این واحد های تعمیرات سامسونگ، کیفیت خدمات منحصر به فردی است که ارائه می دهند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ یکی از معدود و محدود نمایندگی های مجاز این کمپانی است. این نمایندگی مرکزی از طرف شرکت سامسونگ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی در نمایندگی رسمی سامسونگ در اختیار کاربران قرار دارد. اصل مشتری مداری مهم ترین اصل در خدمات رسانی تنها نماینده رسمی سامسونگ در ایران است.

به کمک این واحد رسمی و مجاز می توانید خریدی امن و ایمن داشته باشید. ضمانت نامه کتبی و رسمی از سوی کمپانی سامسونگ در اختیار کاربران قرار می گیرد. فرصت ها و امتیازات بسیار گسترده و وسیع دیگری برای کاربران در نظر گرفته است. برای اطلاع از چگونگی این امکانات، تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

 

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته