شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک

به تازگی قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک در حوزه خانه های هوشمند منعقد شده. این اولین قراردادی نیست که این دو شرکت با هدف همکاری و مشارکت با هم امضا میکنن. قبلا (در اوایل ژانویه ی سال جاری میلادی) تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری و همکاری مشترکی داشتن. اکنون گویی زمان اون رسیده که این دو شرکت سرمایه گذاری و همکاری مشترکی در توسعه ی سرویس های مرتبط با صنعت خانه های هوشمند داشته باشن.

هدف از امضای قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک در حوزه خانه های هوشمند چیست؟

بر اساس این خبر، بعد از امضای قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک تا اوایل سال آتی میلادی این دو شرکت در صنعت سرویس های مربوط به خانه های هوشمند سرمایه گذاری مشترکی خواهند داشت. اونا میخوان بر توسعه ی فناوری های مربوط به خانه های هوشمند تمرکز کنن. خبرها حاکی از این امره که این دو شرکت میخوان شرکت جدیدی در ژاپن تاسیس کنن. ظاهرا سهم هر شرکت هم به صورت پنجاه پنجاه توافق شده.

پیش بینی آینده قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک

حتما میدونین که تویوتا (Toyota) و پاناسونیک در برهه ی زمانی خاصی چنین تصمیم مهمی رو گرفتن. یعنی در شرایطی فعلی و کنونی رقابت زیادی بین سرویس هایی مثل اوبر و لیفت در بازار وجود داره. در چنین فضایی، شرکت های خودرو ساز به دنبال مسیر های دیگه ای برای درآمدزایی در صنعت خودرو هستن. مثلا شرکت تویوتا در حال توسعه خودروهایی هست که قابلیت اشتراک گذاری برخی اطلاعات مهم و کاربردی رو داشته باشه.

این مدل اطلاعات میتونه برای برخی خدمات مختلف مثل سرویس اشتراک گذاری خودرو، بیمه و خدمات نگه داری و تعمیرات کاربردهایی داشته باشه. با توجه به قابلیت هایی که شرکت تویوتا داره، این شرکت اعلام آمادگی کرده تا با کمک و همکاری شرکت پاناسونیک در صنعت فناوری های مربوط به صنعت حمل و نقل و خانه های هوشمند توسعه های چشمگیر و کاربردی ایجاد کنه.

نقل قول مستقیم “اکیو تویوتا”، مدیرعامل شرکت تویوتا، درباره قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک:

“در صورتی که قرارداد همکاری تویوتا و پاناسونیک بتونه علاوه بر تاثیرگذاری در حوزه ی تولید و فروش وسایل نقلیه، بر توسعه ی سرویس های جدید هم تاثیرگذار باشه، میتونیم امیدوار باشیم که در آینده امکانات بیشتری در اختیار خواهیم داشت. علاوه بر صنعت خودرو، میتونیم در کسب و کار خانه های هوشمند و مزایای ارزشمند ناشی از اون دگرگونی های خوب و مثبتی ایجاد کنیم.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار پاناسونیک کلیک کنید

فاصله شما تا اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به شرکت پاناسونیک فقط به اندازه یک کلیکه. ما در بخش اخبار سایت جدید ترین، مهمترین و خواندنی ترین اخبار مربوط به نمایندگی پاناسونیک رو براتون به اشتراک میذاریم. مطالعه این بخش به شما کمک میکنه تا بتونین بی دردسر و سریع از اخبار این شرکت اطلاع پیدا کنین. پس همین حالا کلیک کنید و باقی خبر های مربوط به این شرکت رو هم مرور کنین.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9″]
امتیاز شما به این نوشته