شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی

لاستیک دور درب لباسشویی ال جی یکی از مهم‌ترین قطعات و لوازم ماشین لباسشویی است که در بهینه کار کردن ماشین لباسشویی تاثیر مستقیم دارد. این لاستیک میان دیگ و بدنه ماشین لباسشویی فاصله ایجاد می کند. در نتیجه هنگامی که ماشین لباسشویی با سرعت بالا شروع به کار می کند، به دلیل سرعت بالا و چرخش زیاد دیگ، صداهای ناهنجار تولید نمی شود.

استفاده از این لاستیک راه کاری هوشمندانه و متفکرانه است که به درستی تاثیر داشته است. در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، توجه به کارکرد صحیح این قطعه الزامی است.

تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی

مراحل تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی

  • ماشین لباسشویی را از منبع برق جدا کنید. در بدنه قسمت بالایی ماشین دو پیچ بسته شده است؛ با پیچ گوشتی آنها را باز کنید. پنل جلوی ماشین را نیز با احتیاط باز کنید تا برد ماشین آسیبی نبیند.
  • محفظه جا پودری لباسشویی ال جی  را آزاد کنید. سپس پیچ های تعبیه شده در زیر محفظه پودر را با پیچ گوشتی باز کنید.
  • در این مرحله از تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی، سیم های متصل به برد را با احتیاط جدا کنید و خارها را از قسمت جلوی ماشین لباسشویی را برمی دارید. پیچ های که برای تخلیه و فیلتر در پایین تعبیه شده هم باز کنید.
  • اکنون لاستیک دور درب لباسشویی ال جی را جدا کنید؛ این لاستیک به کمک فنر و یک سیم به ماشین لباسشویی متصل است؛ یک قسمت لاستیک به بدنه و قسمت دوم به دیگ شستشو وصل است. قسمتی را که به بدنه وصل است، باز کنید و لاستیک را آزاد کنید. حالا با دقت پیچ میکرو سوییچی را که به درب متصل است، باز کرده و کابل اتصالی را آزاد کنید تا قاب جلو آزاد شود.
  • با باز کردن سیم و فنر دور درب لاستیک را از قسمتی که به دیگ متصل است خارج کنید و لاستیک جدید جایگزین کنید. برای جمع کردن کار، مراحل را از پایین به بالا تکرار کنید.

تعمیر لاستیک دور درب لباسشویی ال جی

وقتی این بخش از ماشین لباسشویی دچار مشکل می شود، امکان تعمیر لاستیک دور درب لباسشویی ال جی وجود ندارد و تنها راه چاره تعویض است. بنابراین باید از یک مرکز معتبر و استاندارد کمک بخواهیم تا عملیات تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی را با امنیت بالا و کیفیت مناسب و البته با استفاده از یک نمونه اصل و اورجینال انجام دهد.

فیلم آموزش تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی  lg

برای تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ال جی به هر دلیل آسیب دیدگی، پارگی، سوراخ شدن یا رسوب گرفتن دو راه حل پیش روی شما خواهد باید. نکته مهم و مسلم این است که برای انجام این کار حتما و قطعا به یک مرکز مجاز و استاندارد مراجعه کنید. اما با این حال همواره این احتمال هر چند بسیار اندک وجود دارد که موفق به یافتن نمونه جایگزین مناسب مدل لباسشویی خود نشوید.

عمدتا به دلیل قدیمی بودن دستگاه. این مسئله نیز برای خود راه حل هایی دارد، اما در سخت ترین شرایط اگر نتوانستید یک نمونه جایگزین مناسب را پیدا کنید، می توانید لاستیک موجود را 180 درجه بچرخانید و قسمتی را که خرابی دارد، در بالای قسمت درب قرار دهید.

مشکلات عمده لاستیک دور درب لباسشویی ال جی

  • پاره شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی lg
  • سوراخ شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی الجی
  • پوسیده شدن لاستیک دور درب لباسشویی ال جی
  • جرم گرفتن و سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی
  • لاستیک لباسشویی به آبکش می گیرد و صدا می دهد
  • کپک زدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

نمایندگی لباسشویی ال جی

لباسشویی یکی از محصولاتی کمپانی ال جی است که در حوزه لوازم خانگی قرار دارد. برای دریافت تمامی خدمات در زمینه فروش و پس از فروش لباسشویی ال جی می توانید به نمایندگی رسمی لباسشویی  ال جی مراجعه کنید. در این نمایندگی مجاز و معتبر، هر آنچه را که برای خرید یک دستگاه یا برای بهره مندی از سرویس های تعمیراتی نیاز داشته باشید، فراهم کرده ایم. نمایندگی ال جی درگاهی امن و مطمئن است که به کمک آن می توانید محصولی اصل و اورجینال را تهیه کنید.

تعمیرات لوارم خانگی ال جی

کمپانی ال جی در صنایعی مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی ال جی است. این کمپانی در حوزه لوازم خانگی در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی و … فعالیت می کند. هر یک از این محصولات با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، باز هم ممکن است در معرض آسیب ها و اختلالاتی قرار بگیرند.

در واحد تعمیرات ال جی تعمیرگاه ها به صورت مجزا و مستقل راه اندازی شده اند. ابزار و تجهیزات مدرن در اختیار تکنسین ها قرار دارد. خدمات و سرویس هایی مطمئن و با کیفیت در زمینه عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض به کاربران ارائه می شود.

5/5(1 امتیاز)