شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لباسشویی خشک نمی کند

” چرا لباسشویی خشک نمی کند ؟ ”  یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران در رابطه با لباسشویی خود مطرح می کنند. خشک کن لباسشویی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی شده درون لباسشویی است؛ زیرا در صورتی که خشک کن نتواند عمل خشک کردن لباس‌ها را به خوبی انجام دهد، لباس هایی خیس تحویل می دهد که کاربر تازه در این شرایط باید فکری به حال خشک کردن آن کند.

این دستگاه در عصر حاضر کارکرد بسیاری دارد که خرابی آن در هر حوزه مشکلاتی به دنبال خواهد داشت. یکی از این اختلالات خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی است. وقتی لباسشویی خشک نمی کند ، لباس هایی خیس تحویل می دهد که نه تنها شکل و ظاهر خوشایندی ندارد بلکه کاربر را دچار زحمات بیشتری می کند.

در چنین شرایطی باید به سرعت به دنبال واحدی متخصص و معتبر باشیم و این مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ را با او در میان بگذاریم تا هر آنچه که لازم است برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ انجام دهد.

3/5(1 امتیاز)
لباسشویی خشک نمی کند

علت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی

وقتی لباسشویی خشک نمی کند ، دلایل متعددی می تواند در کار باشد، اما مهمترین ترین بخشی که مظنون واقع می شود، خرابی خشک کن لباسشویی است:

  • انسداد مسیر خروجی آب و مشکلات پمپ تخلیه؛ اگر شیلنگ آب مسدود شده باشد یا عملکرد پمپ تخلیه با مشکل جدی رو به رو باشد، خشک کن لباسشویی از کار می افتد و لباسشویی خشک نمی کند .
  • خرابی خازن راه انداز یا برد ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند دلیلی برای این باشد که لباسشویی خشک نمی کند .
  • عدم رعایت ظرفیت ماشین لباسشویی سامسونگ در اختلال عملکرد خشک کن موثر است.
  • مشکلات موتور می تواند دلیلی برای این باشد که لباسشویی خشک نمی کند .
  • وقتی کلید فعال کردن خشک کن لباسشویی سامسونگ از کار افتاده باشد، در نتیجه لباسشویی خشک نمی کند.

چگونگی تعمیر لباسشویی که خشک نمی کند

از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد. لذا اینگونه می توان تعبیر کرد که عدم خشک کردن لباس ها یکی از دردسر های بزرگی است که کاربر ممکن است گرفتار آن شود. توصیه اکید این است که برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ وقتی که لباسشویی خشک نمی کند ، فقط و فقط از مسیر استاندارد وارد عمل شوید و از مراکز معتبر و قانونی کمک بخواهید.

در غیر این صورت مشکلات بسیار دیگری گریبان گیر شما خواهد شد که ممکن است مجبور باشید برای همیشه از دستگاه خود خداحافظی کنید.

راه حل هایی برای وقتی که لباسشویی خشک نمی کند

وقتی لباسشویی خشک نمی کند ، در اولین گام دستگاه را ریست کنید، برای این کار می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید. برای اینکه ماشین لباسشویی را ریست کنید، با دقت ماشین لباسشویی را از برق بکشید و برای یک دقیقه آن را خاموش نگه دارید. بعداز ۱ دقیقه، دوباره آن را به برق بزنید.

اکنون درب ماشین لباسشویی را ۶ دفعه طی بازه زمانی ۱۲ ثانیه باز و بسته کنید تا سیگنال ریست به تمامی قطعات بر گردد. فرقی ندارد که درب دستگاه شما از بالا باز می شود یا جلو. ریست کردن اولین راه حلی است که می تواند شما را از دردسر نجات دهد.

با بررسی کد های خطای مربوط به خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید مشکل را ریشه یابی کنید. البته برای رمز گشایی باید از دفترچه راهنما کمک بگیرید و در نهایت اجرای تعمیر و سرویس را به تعمیرکارات مجرب واحد تعمیرات لباسشویی سامسونگ بسپارید.

واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ یکی از برند هایی است که تقریبا در همه منازل وجود دارد. این برند در ایران بسیار خوش درخشیده است و جایگاه معتبری دارد. در واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ  می توانید انبوهی از خدمات حوزه لوازم خانگی را اختصاصا در برند سامسونگ دریافت کنید. کیفیت و رعایت حقوق کاربر در این مسیر حرف اول و آخر را می زند. کیفیت این مرکز را تجربه کنید و از این تجربه لذت ببرید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاه امن و مورد اطمینانی است که می تواند همه درخواست کاربران سامسونگ را حمایت و پشتیبانی کند. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت دارد. نمایندگی رسمی سامسونگ با تعاملات مداوم و پیشرفته خود با کاربران، توانسته است حوزه نیاز های کاربران و مشتریان سامسونگ را به خوبی شناسایی کند و مسیر سرویس دهی و خدمات رسانی خود را در جهت رفع نیاز های اصلی و اولیه کاربران هدایت کند.

در این نمایندگی می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی به عنوان اولین سرویس حمایتی ، برخوردار شوید. با استفاده از این سرویس، می توانید درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات بیشتری به دست آورید و با آگاهی وارد مسیر خرید شوید. امکانات و تسهیلات بسیار دیگری در این نمایندگی فراهم است که رفاه کاربران را هدف قرار داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در حوزه های مختلفی فعالیت می کند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و تجیهزات هوشمند. این تقسیم بندی می تواند جامع ترین تقسیم بندی از تولیدات کمپانی سامسونگ باشد. در هر یک از این تقسیم بندی ها محصولات خاصی وجود دارند که در واحد اختصاصی خود از دپارتمان حرفه ای سامسونگ بررسی و ارزیابی می شوند.

در تعمیرگاه های مذکور، ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته و سازگار با ساختار تولیدات سامسونگ وجود دارد که مسیر اجرای تعمیرات سامسونگ را برای تعمیرکاران همواره می سازد و به کاربران نیز اطمینان خاطر می دهد که کیفیت تعمیرات تضمین شده خواهد بود.

[us_carousel post_type=”services” services_categories=”%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af” items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″]

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]