شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لولای لپ تاپ لنوو

لولای لپ تاپ لنوو بخش سخت افزاری این دستگاه است که همواره مورد توجه کاربران نیست، تا اینکه دچار اختلال و ایراد شود و کارایی مهم و حیاتی آن به کاربر اثبات شود. لولا قطعه ای است که وجودش برای باز و بسته شدن درب لپ تاپ لنوو ضروری است.

این قطعه مکانیکی، ذاتا استهلاک زیادی را به دلیل کارایی و مسئولیتی که بر عهده دارد، متحمل می شود. لولای لپ تاپ لنوو روزانه وزن لپ تاپ و فشار حاصل از آن را تحمل می کند؛ به همین دلیل است که احتمال خرابی و پیدایش اختلال در آن همواره وجود دارد.

لولای لپ تاپ لنوو

پیشگیری از خرابی لولای لپ تاپ لنوو

لازم است در طول مدت استفاده از دستگاه و به طور همیشگی سلامت لولای لپ تاپ لنوو را چک کنید. این کار سبب می شود که در اولین فرصت و با مشاهده علائم اولیه، مشکل را تشخیص دهید و برای رفع آن اقدام مناسب را پیاده کنید. پس همواره این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و ارزیابی کنید. بیش از حد سفت یا شل بودن لولای لپ تاپ لنوو نه تنها منجر به شکستن لولا می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش‌های پلاستیکی بدنه لپ تاپ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می‌کند.

اهمیت تعویض لولای لپ تاپ لنوو

ممکن است به دلیل شکستگی لولا، شل بودن، سفت بودن یا به جهت مطلوب نبودن وضعیت آن به هر دلیلی، کابل انتقال تصویر (فلت) صفحه نمایش لپ تاپ لنوو که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد، پاره شود و آسیب فراوان و صدمات شدیدی را در ماردبورد لپ تاپ به دنبال داشته باشد. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در این قطعه در اولین فرصت و بدون کمترین بی توجهی به این مسئله دستگاه را به یک مرکز معتبر تعمیراتی برسانید و هر آنچه نیاز دارد تا سلامت خود را بازیابد، انجام دهید تا متحمل آسیب های شدیدتری نشوید.

تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

برای تعمیر لولای لپ تاپ لنوو، عیب یابی و ریشه یابی درست و اصولی، اولین و مهترین گام است. عیب یابی دقیق کمک می کند تا کارشناس تعمیر لولای لپ تاپ لنوو ، عملیات خود را صرفاً پس از تشخیص درست ایراد در دستگاه آغاز و از دستکاری سایر بخش ها خودداری کند. به علاوه نکته مهم در تعمیر این قطعه مهم و حساس سخت افزاری، در نظر گرفتن سطح خرابی است.

بر اساس تجارب موجود معمولا اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری وجود نخواهد داشت، زیرا این قطعه فشار زیادی را تحمل می کند و اگر با جوشکاری از حالت یکپارچه خارج شود، بسیار ضعیف و آسیب پذیر خواهد شد. نکته مهم دیگر در تعمیر لولای لپ تاپ لنوو این است که در این قطعه از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه مخصوصی استفاده می شود، به همین علت، لولای جوش خورده خلیی مورد اطمینان نیست و با  کمترین حرکتی دوباره می شکند و از جا خارج می شود.

باید واقع بین باشیم که لولای لپ تاپ لنوو بسیار نازک و ظریف طراحی شده است، همین عامل سبب می شود لولای جوش خورده به درستی سر جای خود قرار نگیرد، زیرا در فرایند جوش کاری بخش های جوشکاری ضخیم می شود؛ بنابراین واضح است که بهترین انتخاب، تعویض لولای لپ تاپ لنوو خواهد بود که آن هم باید از سوی یک مرکز مجاز و معتبر و استاندارد انجام شود.

تعمیر لپ تاپ لنوو

لپ تاپ یک محصول معروف از کمپانی لنوو است که در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. لنوو بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا است. هر یک از مدل های مختلف این دستگاه به هر دلیلی ممکن است دچار اختلالات و اراداتی شود.

در واحد تعمیر لپ تاپ لنوو، این محصول را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی و عیب یابی می کنیم. تعمیرکاران ماهر و مجرب تضمین می کنند که با یک ریشه یابی دقیق و اصولی، مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا می کنند و ضمانت نامه کتبی نیز برای هر پروژه تعمیری ارائه می دهند.

واحد های تعمیرات لنوو

هر یک از واحد های تعمیرات لنوو به طور مجزا و تفکیک شده فعالیت دارد. این جدایی تنها با هدف ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی بهتر و اصولی تر انجام شده است. در هر واحد ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای عیب یابی دقیق و تعمیر اصولی فراهم است.

تعمیرکاران هر یک از این بخش ها در حوزه کاری خود سال ها تجربه مفید و درخشان دارند و به دلیل واکاوی مدل های مختلفی از محصولات لنوو به خوبی با ساختار دستگاه های این کمپانی آشنایی دارند و می توانند به خوبی از عهده تعمیر ترمیم هر دستگاه بر آیند. تمامی خدمات در هر یک از این واحد ها، همراه با گارانتی اصلی و معتبر است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو درگاهی امن و ایمن است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با رعایت همه قوانین و اصول موجود، فعالیت می کند. در نمایندگی رسمی لنوو همه امکانات و تسهیلات برای کاربران این کمپانی فراهم است. نمایندگی لنوو اصل مشتری مداری را از اصول مهم و اصلی در سازمان کاری خود تعریف کرده است و بهره مندی کاربر از خدمات اصل و اورجینال را حق او می داند. در این نمایندگی به خوبی حوزه نیاز های کاربران لنوو را شناخته ایم.

برای رفع آنها برنامه ریزی های دقیقی انجام داده ایم و همواره در تلاش هستیم تا تامین کننده همه نیاز ها و تقاضاهای کاربران لنوو باشیم. در تنها نمایندگی مرکزی لنوو در ایران امکانات و تسهیلات فراوانی فراهم است. تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از زبان کارشناسان مربوطه جویا شوید. صداقت ما را از کاربران وفادارمان بپرسید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی لنوو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)