شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چرا لپ تاپ شارژ نمی شود؟

چرا لپ تاپ شارژ نمی شود ؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ مناسب برای آن هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد شارژ کردن لپ تاپ سامسونگ خود را داشته اید، اما علی رغم اطمینان از منبع برق، مشاهده کرده اید که این دستگاه شارژ نمی شود.

باید گفت که عوامل مختلفی در بروز این مشکل دخیل هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. بعضی از این عوامل، به راحتی توسط خود کاربران قابل برطرف شدن هستند. اما گاهی مشکل جدی بوده و نیاز به دخالت تکنسین هایی است که تجربه کافی در زمینه تعمیر لپ تاپ را داشته باشند.

در نمایندگی سامسونگ، وظیفه بررسی و تعمیر لپ تاپی که شارژ نمی شود بر عهده جمعی از کارشناسان ارشد تعمیرات بوده و می توانید اطمینان داشته باشید که محصول شما به شکل تخصصی تعمیر خواهد شد. برای اینکه بدانید وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود چه باید بکنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا لپ تاپ شارژ نمی شود؟

لپ تاپ شارژ نمی شود ، عیب یابی

برای عیب یابی لپ تاپی که شارژ نمی شود، لازم است که یک سری اقدامات را انجام دهید. وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود ، عیب یابی به شما کمک می کند که بدانید مشکل از کجاست و در صورت امکان، می توانید مشکل را پیش از مراجعه به تعمیرکار برطرف نمایید.

پیش از هر کار، جریان برق را بررسی کرده و از وصل بودن آن مطمئن شوید. در قدم بعدی، از سالم بودن پریز مورد استفاده اطمینان حاصل کنید. حالا نوبت به بررسی اتصالات می رسد؛ بررسی کنید که کابل شارژ و سوکت لپ تاپ سالم بوده و دچار قطعی نباشد. در قدم بعدی، لپ تاپ خود را با یک آداپتور دیگر شارژ کنید؛ اگر عملیات شارژ انجام شد، لپ تاپ سالم بوده و مشکل از آداپتور شارژ آن است.

در صورتی که علی رغم بررسی و اطمینان از سلامت موارد ذکر شده، باز هم مشاهده کردید که لپ تاپ شارژ نمی شود ، احتمالا باتری لپ تاپ سامسونگ شما دچار مشکل شده و دستگاه باید توسط یک تعمیرکار مجرب و دارای تخصص، بررسی شود.

لپ تاپ شارژ نمی شود ، بررسی دلایل

همانطور که اشاره کردیم، وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود باید به دنبال دلایل مختلفی گشت. به عنوان مثال، ممکن است پریزی که از آن استفاده کرده اید مشکل داشته و برق را به دستگاه منتقل نکند. همچنین گاهی به دلیل وجود پارگی یا قطعی در کابل برق، جریان برق به لپ تاپ نرسیده و دستگاه شارژ نمی شود.

گاهی موارد ذکر شده مشکلی ندارند و شارژ نشدن لپ تاپ سامسونگ، به دلیل خرابی آداپتور و قطعات داخلی آن است. گاهی ممکن است نقطه اتصال شارژر به لپ تاپ یا همان سوکت شارژ، دچار مشکل شده باشد و در نتیجه، مشاهده کنید که لپ تاپ شارژ نمی شود یا فرایند شارژ با مشکلاتی همراه است. در برخی شرایط نیز مساله بسیار جدی تر بوده و لپ تاپ سامسونگ شما، به دلیل خرابی باتری شارژ نمی شود.

موارد قبلی چندان مهم نیستند و با یک بررسی ساده برطرف می شوند؛ اما مشکلات باتری لپ تاپ، ممکن است به سایر بخش های دستگاه آسیب بزند. به همین دلیل لازم است که در این شرایط، لپ تاپ سامسونگ خود را به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر بسپارید تا به صورت تخصصی بررسی و تعمیر شود.

راه حل های رفع مشکل شارژ نشدن لپ تاپ سامسونگ

راه حل های کاربردی وجود دارد که وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود ، می توانید آنها را اجرا کرده و مشکل را برطرف نمایید. اگر مشکل از پریز برق بود، پریز را تعمیر کرده و یا از یک پریز دیگر برای شارژ کردن لپ تاپ استفاده کنید. همچنین در صورت پارگی یا وجود هر نوع مشکل در کابل ها و اتصالات، آنها را با نمونه های جدیدتر تعویض نمایید.

اگر شارژ نشدن لپ تاپ به دلیل خرابی آداپتور بود، با خرید یک آداپتور متناسب با مدل دستگاه خود، می توانید مشکل را برطرف نمایید. در گام آخر، لپ تاپ خود را به یک تعمیرگاه مجهز برده و اقدام به تعمیر تخصصی باتری و یا تعویض آن نمایید. به هر ترتیب، وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود می توانید مشکل را به راحتی برطرف نمایید.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، جزء تخصصی ترین خدماتی است که نمایندگی سامسونگ به کاربران خود ارائه می دهد. بعد تخصصی خدمات این حوزه به دلیل نظارت متخصصین مجرب حوزه تعمیرات لپ تاپ بر فرایند کار است. این متخصصین، از دانش فنی بالایی در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ برخوردار بوده و توانایی برطرف کردن انواع مشکلات این دستگاه را دارند.

همچنین در نمایندگی مورد بحث، از تجهیزات و برنامه های پیشرفته ای استفاده می شود و به این ترتیب، تعمیرات لپ تاپ سامسونگ با کمترین میزان خطا انجام می گردد. وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود ، می توانید به این مرکز مراجعه کرده و شاهد رفع مشکل به صورت حرفه ای باشید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، مرکزی برای بهره مندی کاربران از خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی می باشد. مدیریت این نمایندگی، در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات، اقدام به راه اندازی بخش های فروش و تعمیرات در این مرکز نموده است.

با این توضیح که در بخش فروش، شاهد عرضه ی بدون واسطه ی جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ اعم از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، دوربین، لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و … هستیم. از این رو کاربران گرامی به منظور تهیه هریک از محصولات این کمپانی به صورت اورجینال، می توانند به نمایندگی samsung مراجعه کرده و از اصل بودن محصول مورد نظر خود اطمینان کامل داشته باشند.

تعمیرات سامسونگ

واحدهای تعمیرات سامسونگ، به منظور ترمیم تخصصی انواع محصولات این شرکت راه اندازی شده اند. در این واحدها، ابزارآلات و دستگاه هایی وجود دارد که می توان آنها را به روزترین نمونه های موجود دانست. مهندسین مجرب در هریک از واحدها، با بهره گیری از این تجهیزات، دستگاه دارای مشکل را عیب یابی و تعمیر می نمایند.

در صورت بروز هرگونه نقص و مشکل در هریک از محصولات سامسونگ خود می توانید به واحدهای تعمیرات سامسونگ مراجعه کرده و از خدمات تخصصی این واحدها بهره مند شوید. لازم به ذکر است که در جهت جلب رضایت کاربران گرامی، کلیه خدمات واحدهای تعمیرات سامسونگ با گارانتی معتبر به آنها ارائه می گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.

امتیاز شما به این نوشته