شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک

سری ۱۲٫۱ اینچی پاناسونیک از لپ تاپ های معروف این شرکت می باشند. این سری شهرتش را مدیون وزن پایین خود بوده و لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک لقب گرفته اند. پاناسونیک لپ تاپ های جدید خود را با پردازنده های ۸ هسته ای و چهار هسته ای Core i5 / i7 اینتل ارتقا داده است.

نوت بوک های جدید Panasonic Let’s Note CF-SV7 تنها رایانه های فوق فشرده ای هستند که از جدیدترین پردازنده های اینتل بهره می برند. یک اتصال Thunderbolt 3، یک درایو نوری و یک مودم اختیاری LTE در پوشش بدنه ای است که وزن آن از ۹۹۹ گرم تا ۱،۱۲۴ کیلوگرم است.

لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک

چرا لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک

پاناسونیک یکی از چند شرکت حال حاضر دنیا است که لپ تاپ های فوق العاده جمع و جور با درایو های نوری ارائه می دهد. این دستگاه ها بسیار سبک هستند چرا که از پلاستیک ساخته شده اند و وزن آنها حدود یک کیلوگرم است. این در حالی است که اغلب نوت بوک های مدرن اپل، اچ پی یا غیره نسبتا ضخیم هستند، زیرا آنها طراحی شده اند تا صاحبان خود را به بهترین اتصالات ممکن، مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد و عمر باتری طولانی مجهز سازند.

 چیزی که ما معمولا در لپ تاپ های ۱۴ و ۱۵ اینچی و محصولات عرضه شده توسط سایر تولید کنندگان مشاهده می کنیم. امروز در اروپا و ایالات متحده بسیاری از افراد رایانه های نازک تر را ترجیح می دهند. حتی اگر آنها باتری های قابل تعویض یا پورت های خاصی ندارند. به همین دلیل است که هنوز لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک با نمایشگر ۱۲ اینچی، درایوهای نوری، باتری های قابل تعویض ضخیم و بسیاری از اتصالات ارائه می شوند.

ویژگی های محصول جدید سری Let’s Note پاناسونیک

لپ تاپ Notebook CF-SV7 و Notebook CF-SZ6 از ظاهر مشابهی برخوردار هستند. صفحه نمایش CF-SV7 دارای رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ از نوع WUXGA است. وزن و ابعاد لپ تاپ جدید لنوو با مدل قبلی قابل مقایسه نیست. عمر باتری آن بسیار بالا و تا ۲۱ ساعت است و با یک باتری قابل حمل و جابجایی فعال می شود.

در عین حال، حتی اگر CF-SV7 سنت های CF-SZ6 را ادامه دهد، به این معنا نیست که پاناسونیک فقط پردازنده های چهار و هشت هسته ای جدید را به یک شاسی قدیمی نصب کرده است.سری SV7 بر اساس پردازنده های چهار هسته ای اینتل و با استفاده از یک شاسی جدید که ۲۴٫۵ میلی متر ضخامت دارد، به لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک شهرت یافته است.

این نوت بوک ها دارای یک سیستم خنک کننده جدید برای پردازنده ها است. از آنجا که کولر جدید رایانه های شخصی SV7 کمی سنگین تر از پیشینیان خود هستند، حتی با مجهز شدن به باتری “L” ظرفیت بالا، وزن آنها بیش از ۱۲۲۴ کیلوگرم نیست.

تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک خود را به ما بسپارید

مشخصات فنی لپ تاپ های سبک Let’s Note پاناسونیک

علاوه بر پردازنده های نسل چهارم جدید Core i5 / i7، آخرین لپ تاپ های پاناسونیک سری SV7 دارای یک پورت Thunderbolt 3  است که یک ویژگی نادر برای رایانه های همراه ۱۲ اینچی محسوب می شود.پیکربندی دقیق پاناسونیک CF-SV7 بسیار متفاوت است.

نسخه های عرضه جداگانه و اختصاصی آن با پردازنده های Core i5-8250U یا Core i7-8550 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده اند. در همین حال، مدل هایی نیز به منظور خرید و سفارش مستقیم از پاناسونیک ساخته شده که دارای پردازنده های Core i5-8350U یا Core i7-8650U، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD است.

از دیگر مشخصات می توان به سیستم اتصالی با یک ماژول بی سیم، بلوتوث ۴٫۱، سه پورت USB 3.0 Type-A، یک خروجی D-Sub، یک هدر HDMI 2.0 (با رزولوشن ۴Kp60) و یک اتصال صوتی TRRS اشاره کرد. این لپ تاپ ها همچنین به سیستم بلندگوهای استریو، میکروفون، وبکم ۷۲۰p با سنسور IR، یک CD / DVD burner / reader و یک مودم ۴G / LTE تجهیز شده اند.

SV7 جدید همچنان از صفحه لمسی پاناسونیک بهره می برد که به نظر نمی رسد بسیار راحت باشد.این سیستم ها قیمت بالایی دارند ولی ویژگی های منحصر به فردی همراه آنها است که ارزش این هزینه و قیمت را تعیین می نماید.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک، توانسته است قدرتمندترین تولیدات دستگاه های الکترونیکی را به لحاظ سخت افزاری به خود اختصاص دهد. نمایندگی پاناسونیک تلاش می کند تا خدمات فروش و پس از فروش این کمپانی را به نحو احسنت عهده دار شود.

برای پشتیبانی از این جایگاه و اعتبار، این مرکز وظیفه مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد. فروش تمامی محصولات پاناسونیک و همچنین کلیه خدمات پس از فروش آنها، در برترین سطح کیفی و در این مرکز انجام می پذیرد.

تعمیرات پاناسونیک

مرکز تعمیرات پاناسونیک با یاری مهندسین و کارشناسان فنی، آماده ارائه خدمات تعمیر و بازسازی کلیه محصولات الکترونیکی این کمپانی بزرگ است. کادر حرفه ای این مرکز، نهایت تلاش خود را می کند تا برای بخش های تعمیر و بازسازی محصولات پاناسونیک مفید واقع شود. قابل ذکر است که خدمات این مرکز هم در محل و هم در مرکز ارائه می گردد.

در صورت تمایل می توانید از طریق این بخش، از آخرین اخبار و مقالات حوزه شرکت اچ پی و محصولاتش مطلع گردید.

امتیاز شما به این نوشته