شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ های محبوب سامسونگ

شناخت لپ تاپ های محبوب سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که برند سامسونگ را برای تهیه لپ تاپ خود انتخاب نموده اند، اهمیت بسیاری دارد. باید بدانید که در لیست بهترین لپ تاپ های 2018، ام اس ‌آی و سامسونگ مشترکا رتبه نهم را از آن خود ساخته اند. واقعیت این است که اگر کمپانی سامسونگ وقت و زمانی را که صرف طراحی و تولید گوشی های هوشمند خود می کند، برای لپ تاپ های خود نیز صرف کند، وضعیت بهترین در این صنعت خواهد داشت. 

در حال حاضر کمپانی سامسونگ برای تولید گوشی های هوشمند خود دو برابر بیشتر وقت می گذارد. به همین دلیل است که با وجود داشتن آواز‌ه‌ای بلند در دنیای تکنولوژی، در بین بهترین برندهای لپ تاپ حرف زیادی برای گفتن ندارد.

لپ تاپ های محبوب سامسونگ

بررسی جایگاه لپ تاپ های محبوب سامسونگ

رتبه نهم تولید لپ تاپ برای کمپانی سامسونگ اصلا موضوع خوشایندی نیست و به این معنا است که هرچقدر کمپانی ساسمونگ در بازار گوشی موبایل هوشمند موفق بوده، در حوزه رایانه توفیق چندانی نداشته است؛ با این حال هستند نمونه هایی از لپ تاپ های محبوب سامسونگ که ویژگی های مثبت زیادی دارند و موفق هم عمل کرده اند.

معرفی لپ تاپ های محبوب سامسونگ

بر اساس شواهد و قرائن موجود و بر اساس آنچه که در سایت آمازون آمریکا منتشر شده است، Samsung Chromebook 3 که محصول سال 2016 است، جایگاه چهارم را دارد و توانسته است با کروم‌بوک‌های ایسوس، ایسر، لنوو و اچ‌ پی رقابت کند. در بین لپ تاپ های محبوب سامسونگ کروم‌بوک ۳، دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱٫۳۶۶ در ۷۶۸، بدنه آلومینیومی، پردازنده‌ دو هسته‌‌ای سلرون اینتل N3050، حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۶ گیگابایتی است.

در این مقاله بخوانید : آموزش اتصال دو مانیتور به لپ تاپ

جایگاه کروم بوک های سامسونگ در بازار های جهانی

با یک بررسی کوتاه متوجه می شویم که کروم‌بوک‌ها سهم عمده‌ای در بازار خرید و فروش لپ‌تاپ های سامسونگ داشته‌اند. در سال ۲۰۱۳، کمپانی سامسونگ ۶۵ درصد از فروش کروم‌بوک‌ها در دنیا از آن خود ساخت. این در حالی است که در سال 2014 با وجود کاهش تقاضا برای لپ تاپ های سامسونگ و متوقف شدن فروش این محصول در اروپا،کروم‌بوک‌ها همچنان جزء  لپ تاپ های محبوب سامسونگ بودند. 

کروم‌بوک پرو و پلاس که در در سال ۲۰۱۷ عرضه شدند، در گزارش سالانه 2017 Laptop Mag، بیشترین امتیاز را در میان لپ‌تاپ‌های سامسونگ کسب کرده‌ است. قلم هوشمند، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و ال ای دی با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۴۰۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، دو پورت USB Type-C و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی از ویژگی‌های این دو دستگاه است.

دیگر لپ تاپ های محبوب سامسونگ

Samsung ATIV Book 9 Plus نمونه ای دیگر از لپ تاپ های محبوب سامسونگ در سال 2017 است. پوشش خارجی این دستگاه از مفرغ آبی با لبه‌های نقره‌ای رنگ است. ارتفاع آن ۱۳٫۶ میلی متر و وزن آن ۱۳۹۰ گرم است. دارای صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن  ۳۲۰۰x۱۸۰۰، پردازنده قدرتمند نسل چهارمی اینتل Core i5 ، رم ۴ گیگابایتی، و هارد درایو ۱۲۸ گیگابایتی است و تا ۱۱ ساعت می تواند با باتری  کار مدام انجام دهد.

همچنین Notebook 9 Pro نیز نمونه دیگری از لپ تاپ های محبوب سامسونگ است. Notebook 9 Pro یک لپ تاپ دو منظوره محصول 2018 است. نوت‌بوک پرو 9، دارای نمایشگر لمسی LED در دو سایز ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰، رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت، پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 و گرافیک Intel HD 620 یا AMD Radeon 540 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. عمر باتری ۶ تا ۸ ساعت و ضخامت بسیار کم ۱.۹۵ سانتی‌متری دارد و سبک طراحی و به کارگیری قلم هوشمند S-Pen به عنوان مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ شناخته می‌شود.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی مرکزی تعمیر لپ تاپ سامسونگ همه سرویس های لازم در زمینه تعمیر، عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعه را ارائه می دهد. از بهترین و به روزترین امکانات و در حوزه تعمیرات لپ تاپ استفاده می کند. تعمیرکاران و تکنسین های کمک پیشه همگی از میان بهترین ها گزینش و انتخاب شده اند. در حوزه نرم افزار و سخت افزار دانش و تخصص دارند و می توانند ریز ترین و پیش پا افتاده ترین مشکلات را شناسایی و برطرف کنند. 

آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در نمایندگی مرکزی تعمیر لپ تاپ سامسونگ فراهم است تا مسیر تعویض نیز با امنیت کامل طی شود. همه لپ تاپ های سامسونگ در این نمایندگی معتبر بررسی و ارزیابی می شوند. مشکلات نرم افزاری ریشه یابی می شوند و با نصب برنامه های نرم افزاری جدید مرتفع خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته