شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ Pro MGXA2 اپل

لپ تاپ Pro MGXA2 اپل یک مک بوک پرو است که به صفحه نمایش رتینا مجهز است. کیفیت ساخت فوق‌العاده، نمایشگر فوق‌العاده‌ Retina، ابعاد باریک‌تر، کوچک‌تر و سبک‌تر نسبت به مدل پیشین، کیبورد و تاچ پد عالی و بلندگوهای با کیفیت از جمله نقاط قوت این دستگاه است و فقدان درایو نوری و صفحه نمایش براق هم جزء نقاط ضعف این دستگاه گزارش شده است. کمپانی اپل، به غیر از پیشرو بودن در فناوری و استفاده از بهترین مواد برای ساخت محصولاتش، بیشتر به خاطر طراحی‌های فوق‌العاده و فرازمانی خود مشهور است. با اولین نگاه به باریکی و سبکی این نوت بوک، ممکن است احساس کنید چنین دستگاهی با این ابعاد و این ظرافت هرگز نمی‌تواند قدرت زیادی داشته باشد، اما بهتر است عجله نکنید؛ در هر میلی متر این دستگاه می‌توانید ساختار مهندسی و طراحی هوشمندانه ای را مشاهده کنید. هر بخش از آن نیازهای ضروری کاربران را برطرف می سازد. اپل در مک بوک پرو MGXA2 از حافظه های داخلی خشک یا  SSD استفاده کرده است و همان طور که گفتیم درایو نوری را حذف کرده است، زیرا معتقد است دوره دیسک‌های فشرده و فرآورده‌های این چنینی رو به پایان است و می خواهد بدعت های جدیدی را در صنعت تولید لپ تاپ ایجاد کند.

لپ تاپ Pro MGXA2 اپل

ویژگی های صفحه نمایش رتینا در لپ تاپ Pro MGXA2 اپل

طراحان اپل، با ساخت این نمایشگر فوق‌العاده، با چنین تراکم پیکسلی‌، تمامی رقیبان خود را به چالش کشیده‌اند. نه تنها این صفحه نمایش از کیفیت و رزولوشن بالایی  بهره مند است، بلکه طراحی ظاهری شاهکار و منحصر به فردی دارد و زیبایی و ظرافت را به نهایت خود رسانده است. رنگ‌های زنده، کنتراست بالا و زوایای دید زیاد به صفحه نمایش لپ تاپ Pro MGXA2 اپل اعتباری همیشگی و استثنایی داده است. این صفحه نمایش براق است و برای حفظ شفافیت نور و کیفیت رنگ‌ها مجهز به روکش مات نیست.

کیفیت ساخت اجزای داخلی مک بوک پرو MGXA2

 هر بخش از لپ تاپ Pro MGXA2 اپل با اندیشه و تفکر طراحی و ساخته شده است. تمام قطعات داخلی و خارجی این محصول از بهترین نوع است و از لحاظ کیفیت ساخت و جنس قطعات از بهترین‌ محصولات استفاده شده اند. سیستم خنک کننده آن برای خنک کردن قطعات از سه جهت مختلف هوا را به داخل و خارج توسط دو فن مجزا هدایت می‌کند. باتری دستگاه از نوع لیتیوم پلیمر است و جداشدنی نیست و تا 9 ساعت شارژدهی می‌کند. رم و حافظه داخلی آن قابلیت ارتقا ندارند، زیرا به بورد اصلی دستگاه متصل هستند. تمامی این فناوری‌ها در بدنه شگفت انگیز و باریک  لپ تاپ Pro MGXA2 اپل قرار دارند.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران به همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در زمینه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل خدمات و سرویس های بسیار متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی معتبر و قانونی در ارتباط و تعامل مداوم با کاربران خود است. به همین دلیل توانسته است نیاز های آنها را به خوبی بشناسد و برای رفع آنها با تدوین برنامه ریزی های دقیق و مناسب، اقدام کند. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در بخش فروش و تعمیرات فراهم است. در فروشگاه مرکزی نمایندگی اپل در تهران به راحتی می توانید به کمک خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصصی در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفیدی به دست آورید و با دانش و آگاهی اقدام به خرید کنید. این فروشگاه معتبر تمام محصولات کمپانی اپل را عرضه می کند و به زودی محصولاتی را که این کمپانی در آخرین همایش خود معرفی کرده است، در اختیار کاربران قرار می دهد. در واحد تعمیرات نمایندگی اپل در تهران نیز به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدمات تعمیراتی با کیفیتی ارائه می شود که همگی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. اصل مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق مشتریان، از اصول اولیه خدمات رسانی در این نمایندگی است. مشتری سرمایه اصلی نمایندگی اپل در تهران است و برای جلب رضایت او از هیچ تلاشی مضایغه نخواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته