شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکل آبخوردگی گوشی اپل

مشکل آبخوردگی گوشی اپل نه تنها توی این گوشی که توی همه موبایل ها مشکلی جدی و البته سخته. آیفون به دلیل ساختار خاصی که داره، می تونه نگرانی های بیشتری رو برای کاربر ایجاد کنه. این نگرانی کاملا به حقه ، چون با آبخوردگی گوشی اپل، قطعات و مدارهای داخلی گوشی به شدت در معرض خطر قرار می گیره. وقتی آیفون شما درون آب افتاده یا آب روی اون می ریزه، باید هر چه سریع تر اونو از دسترس آب خارج کنین. مشخصه که هر چقدر آب بیشتری به گوشی برسه، آسیب قطعات داخلی هم بیشتر میشه. یکی از اقدامات کاربردی برای رفع مشکل آبخوردگی گوشی اپل اینه که بلافاصله دستگاه رو خاموش کنید.

چون در صورت وصل بودن جریان الکتریکی امکان سوختن برد و صفحه گوشی وجود داره. سوختن آی سی در اثر سولفاته شدن برد هم یکی از آسیب هاییه که اگه گوشی رو خاموش نکنین، قطعا به گوشی وارد میشه. بعد از خاموش کردن گوشی باید نم گیری آیفون رو انجام بدین. به کمک یه سشوار، گوشی رو خشک کنین. سشوار رو حتما از فاصله دور و با حرارات کم استفاده کنین. بهتر از سشوار اینه که برای خشک کردن آیفون اونو درون ظرف برنج خشک بذارین. با انجام این اقدامات می تونین تا حد زیادی به رفع مشکل آبخوردگی گوشی اپل کمک کنین و از آسیب رسیدن به قطعات این محصول جلوگیری کنین.

چه طور مشکل آبخوردگی گوشی اپل رو حل کنیم؟

برای رفع مشکل آبخوردگی گوشی اپل باید از یه مرکز متخصص و مجرب کمک بگیریم. یکی از مهمترین مشکلاتی که با آب خوردن گوشی اتفاق می افته سوختن برد گوشیه. وقتی  برد آیفون  بسوزه، قطعاتی مثل سی پی یو، مقاومت، خازن و … هم از کار می افتن و در نتیجه کلا گوشی بلا استفاده میشه. همچنین نشت آب به داخل آیفون هم میتونه باعث سوختن و از کار افتادن سیم کارت بشه.

سولفاته شدن یا همون تجزیه شدن آب بر روی برد به وسیله جریان الکتریکی یکی دیگه از مشکلات ناشی از آبخوردگی آیفونه که در نهایت منجر به ایجاد اتصالات کوتاه یا سوزاندن قطعات مهمی مثل آی سی ها میشه. سوختن ال سی دی، اسپیکر و میکروفن، از کار افتادن تاچ و دوربین و مواردی از این دست هم کاملا محتمله. رفع مشکل آبخوردگی گوشی اپل در هریک از این موارد، دردسرها و هزینه های بسیاری داره. اما اگه میخواید درست و حسابی گوشی خودتون رو تعمیر کنین، پیشنهاد میدیم که حتما از این مرکز معتبر کمک بگیرین.

نکات مهم هنگام آبخوردگی آیفون

  • حتما گوشی رو خاموش کنین
  • حتما باتری رو خارج کنین
  • حتما سیم کارت رو خارج کنین
  • به هیچ وجه گوشی رو تکون ندین و ضربه بشه وارد نکنین؛ حتی فوت هم نکنین
  • حتما با ترفند هایی که یاد دادیم گوشی رو خشک کنین

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل یه جای معتبره که خدمات مختلفی رو اختصاصا در حوزه اپل و محصولاتش ارائه میده. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده. در زمینه فروش و پس از فروش و تعمیرات اپل خدمات گوناگون و کاربردی ارائه میده. تمامی خدمات و سرویس های این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. نمایندگی مجاز اپل شعب مختلفی توی تهران و استان البرز داره. توی همه این شعب هم خدمات یکسان و با کیفیت ارائه میده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته