شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مک بوک ایر

مک بوک ایر با ورود به بازار طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. این دستگاه نیز همانند سایر محصولات اپل در نوع خود بی نظیر است. مک بوک ها در مدل های ایر و پرو تولید شده اند. مک بوک ایر نازک ترین لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی اپل هستند.

این دستگاه برای کاربرانی که شغل آن ها تجارت است و یا کاربرانی که برای انجام امور روزانه ی خود به لپ تاپ شیک و کاربردی نیاز دارند می توانند از مک بوک استفاده کنند. این دستگاه با بدنه ی آلومینیومی تولید شده که این ویژگی علاوه بر ساختن زیبایی ظاهری برای این دستگاه از بالا رفتن دمای مادربرد جلوگیری می کند.

 به طور کلی مک بوک ها نیز همانند سایر دستگاه های الکترونیکی دچار مشکلاتی می شوند. این دستگاه بسیار حساس است و به هنگام خرابی لازم است توسط تعمیرکار مجرب تعمیر شود. برای تعمیر این دستگاه می توانید به واحد تعمیرات مک بوک مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم به تعمیرات مک بوک ایر و بررسی مشکلات این دستگاه بپردازیم.

مک بوک ایر

تعمیر مک بوک ایر

تعمیر مک بوک ایر در واحدی مجزا و با استفاده از ابزارآلات مدرن انجام می شود. به دلیل پیچیدگی های مک بوک، این دستگاه باید حتما توسط واحد تعمیرات مک بوک تعمیر شود. تعمیر مک بوک تنها به بخش سخت افزاری دستگاه محدود نیست بلکه بخش نرم افزاری آن را نیز در بر می گیرد.

متخصصان این بخش به دلیل بهره مندی از اطلاعات و دانش مورد نیاز برای تعمیر مک بوک می توانند تعمیرات این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه انجام دهند. تمامی اختلالات مک بوک با مراجعه به این واحد حل خواهد شد. شما می توانید برای تعمیر مک بوک به این واحد مراجعه کرده و تمامی خدمات مرتبط با مک بوک را دریافت کنید. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

رایج ترین مشکلات مک بوک ایر

از رایج ترین مشکلات مک بوک ایر می توان به روشن نشدن آن اشاره کرد. در این مواقع باید ابتدا بررسی کنید که دستگاه کاملا خاموش است یا تنها مانیتور آن روشن نمی شود. در ابتدا برای علت این مشکل لازم است اتصالات برقی لپ تاپ ، کابل ها و باتری آن را چک کنید.

در صورت سالم بودن این قطعات لازم است بخش دیگری را بررسی کنید و در صورت پیدا نکردن مشکل حتما به واحد تعمیرات مک بوک مراجعه کنید. مشکل دیگر این دستگاه گرم شدن بیش از حد آن می باشد. تنها راه گردش هوا در مک بوک ایر پایین صفحه نمایش روی لولا ها می باشد.

در صورت مسدود شدن این راه به هر دلیل گردش هوا به درستی انجام نمی شود و لازم است برای رفع این مشکل اقدام کنید زیرا ادامه دار شدن آن حرارت دستگاه را بسیار زیاد می کند و منجر می شود سایر قطعات دستگاه بر اثر گرمای بیش از حد آسیب ببینند.

خرابی trackpad و درست عمل نکردن آن از رایج ترین مشکلات مک بوک ایر به شمار می رود. در صورت کار نکردن این بخش از دستگاه لازم است trackpad را از هرگونه آلودگی پاک کنید. وجود گرد و غبار بر روی trackpad یکی از عوالی است که منجر به عدم کارکرد این قطعه می شود.

تعمیر مک بوک ایر

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات مک بوک اپل از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این واحد می باشد. این واحد به دلیل حضور برترین متخصصان می تواند انواع مک بوک های پرو ،  ایر و سایر دل های لپ تاپ را تعمیر کند. دسترسی این واحد به تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیرات روند این فرآیند را سرعت بخشیده است.

متخصصان به دلیل آشنایی با تمام قطعات می توانند تعمیرات آن را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند. تعمیرات انواع لپ تاپ اپل در این واحد امکان پذیر است. تعویض قطعات انواع لپ تاپ با مراجعه به این واحد انجام می شود. تمامی قطعات فرسوده ی این دستگاه با مراجعه به واحد تعمیرات لپ تاپ با نمونه های اصلی جایگزین می شوند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل با اعتماد بر تخصص و مهارت متخصصان خود توانسته است در طول سال های اخیر دارای بالاترین کیفیت و ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان و کاربران اپل باشد. کارشناسان حاضر در این مجموعه با وجود استفاده از به روز ترین تجهیزات و امکانات و همچنین بهره مندی از ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر، باعث ایجاد زمینه ای برای ارائه ی بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی شده اند.

نمایندگی اپل در ایران در واحد فروش، بر عرضه ی تمامی محصولات شرکت اپل نظارت دارد. تمامی محصولات ارائه شده در این کمپانی دارای ضمانت اورجینال بودن هستند که به شما کاربران گرامی عرضه می شوند. کاربران می توانند با مراجعه به  این نمایندگی تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تعمیرات اپل

واحد تعمیرات اپل از بخش هایی مجزا تشکیل شده است که هر یک از این بخش ها به طور تخصصی به تعمیر دستگاه مورد نظر شما می پردازند. تعمیر انواع  تولیدات  اپل در این واحد امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به این مرکز تمام عیوب دستگاه خود را برطرف کنید.

هر دستگاه  پس از تعمیرات برای کاربر تست شده و در صورت عملکرد  درست به آن تحویل داده می شود. تعمیرات اپل در این واحد توسط برترین متخصصان انجام می شود. این واحد به دلیل بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

تعویض انواع قطعات آسیب دیده ی دستگاه های اپل در این واحد با نمونه های اصلی جایگزین می شود.

امتیاز شما به این نوشته