شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ

نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ در حال آماده سازیه. گزارش های موجود در این باره نشون میدن که کره‌ای ‌ها در حال آماده ‌سازی نسخه‌ کوچک‌تری از گلکسی نوت ۱۰ هستن. این نسخه برای کاربرانی که به نمایشگر بزرگ‌تر علاقه‌ای ندارند، جذاب خواهد بود. پس از معرفی پرچمدارهای خانواده‌ گلکسی اس ۱۰، زمان اون رسیده که مقامات کمپانی سامسونگ روی دومین پرچمدار خودشون برای سال ۲۰۱۹، یعنی گلکسی نوت ۱۰ تمرکز کنن. اگه این خبر شایعه نباشه و حقیقت داشته باشه، به این معنیه که شاهد ارائه‌ دو گونه‌ مختلف از پرچمدارهای خانواده‌ نوت خواهیم بود. با توجه‌ به اینکه گلکسی اس ۱۰ در چهار مدل مختلف معرفی شده، پس عرضه‌ مدل‌های مختلف نوت ۱۰ هم دور از انتظار نیست. به احتمال زیاد هدف از تولید نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ تکرار موفقیت گلکسی اس ۱۰ است.

نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ

کاربران نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ

نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ که در بازارهایی خاص، به‌ویژه اروپا معرفی میشه، برای کاربرایی جذابیت داره که با گوشی‌های بسیار بزرگ احساس راحتی نمیکنن. گفته میشه که در نسخه‌ اصلی نوت ۱۰، مثل مدل5G گلکسی اس ۱۰، از نمایشگر ۶.۷ اینچی استفاده میشه؛ اما نسخه‌ کوچک‌تر، مانند گلکسی نوت ۹، به نمایشگری ۶.۴ اینچی تجهیز میشه. سامسونگ قطعات لازم برای ساخت نسخه‌ ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۱۰ رو به‌ صورت جداگانه از تأمین‌کنندگان خودش دریافت کرده. کمپانی سامسونگ با این محصول، گروه خاصی از کاربران رو هدف قرار داده که نمیخوان از نوت ۱۰ با نمایشگر بزرگ‌تر استفاده کنن.واضحه که کره ای ها هرگز فراموش نمیکنن که در رابطه با گلکسی اس ۱۰ ای هم از همین فرمول استفاده کردند و موفقیت های بسیاری هم به دست آوردن. پس تولید نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 سامسونگ کاملا منطقی به نظر میرسه. هر چند این موضوع هنوز در حد یه خبره و واقعی بودن یا شایعه بدون اون هنوز کاملا مشخص نیست، اما محدود کردن نسخه‌ کوچک‌تر به بازارهای خاص چندان منطقی به‌نظر نمیرسه. در عین حال، احتمال قوی‌تری نیز وجود داره که سامسونگ، نوت ۱۰ رو در مدل های مختلف با پشتیبانی از شبکه‌ های 4G و 5G عرضه کنه.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ یه جای امن و ایمنه که خدمات و تسهیلات خیلی زیادی رو در اختیار کاربران تهرانی و شهرستانی قرار میده. به این ترتیب همه کاربران سامسونگ می تونن به کمک امکانات و تسهیلاتی که در نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران وجود داره، خرید متمایزی رو تجربه کنن. نمایندگی رسمی سامسونگ با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و کاملا قانونی و مجاز فعالیت میکنه. نمایندگی رسمی سامسونگ حوزه نیاز های کاربران خودش رو به خوبی شناخته و برای هر کدوم از نیاز های کاربرا، تسهیلات ویژه ای تدارک دیده. خدمات رسانی و سرویس دهی توسط نمایندگی رسمی سامسونگ با نهایت دقت و حساسیت انجام میشه. در بخش فروش و تعمیرات به صورت جداگانه خدمات ارائه میشه و تمام محصولات سامسونگ در هر حوزه حمایت و پشتیبانی میشه. بهتره که برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته