شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی اسپلیت ال جی

نمایندگی اسپلیت ال جی یک از نمایندگی های پر ترافیک و پر متقاضی است که کاربران بسیاری تقاضای دریافت خدمات از این نمایندگی را دارند. اسپیلت ها جدیدترین نسل کولرگازی ها هستند که طرفداران زیادی نسبت به دیگر سیستم های تهویه مطبوع دارند.

این خنک کننده ها ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی دارند. این ویژگی ها باعث می شود که فروش بیشتری نیز داشته باشند. با ورود این مدل از کولر های گازی تحول بزرگی در خنک کردن و گرم کردن انواع محیط های اداری و خانگی ایجاد شد.

نمایندگی اسپلیت ال جی این نوید را به کاربران خود می دهد که با استفاده از این دستگاه منحصر و ایده آل هم می توانند از ویژگی های منحصری نظیر ضد عفونی کردن محیط و میکروب کشی استفاده کنند و هم به هیچ وجه نگران مصرف برقشان نباشند. این دستگاه به‌دلیل مصرف برق بسیار متعادلش در میان خریداران طرفداران زیادی دارد.

واحد تعمیرات نمایندگی اسپلیت ال جی

در واحد تعمیرات اسپلیت ال جی همه آنچه را که برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر و ترمیم نیاز است، در اختیار کاربران قرار می گیرد. نمایندگی اسپلیت ال جی  به آرشیوی مجهز ازقطعات جانبی اصل و شرکتی دسترسی دارد و این اطمینان را به کاربر می دهد در هر صورت و به هر دلیلی اگر نیاز به تعویض هر یک از اجزای این دستگاه باشد، عملیات جایگزینی با استفاده از قطعات فابریک و اصل انجام خواهد شد.

در بحث ترمیم و تعمیر نیز نمایندگی اسپلیت ال جی  برنامه ریزی های دقیقی دارد. با پیروی از این برنامه ها برای کاربر این فرصت طلایی فراهم می شود تا بتوانند از خدمات تعمیراتی با بالاترین درجه کیفی استفاده کنند و کاملا راضی باشند.

واحد فروش نمایندگی اسپلیت ال جی

واحد فروش در نمایندگی اسپلیت ال جی تلاش می کند انواع مدل های این دستگاه را از درگاه های قانونی و با رعایت همه اصول و ضوابط قانونی در اختیار کاربران قرار دهد. در این نمایندگی خدمات پس از فروش اصل و مستقیم از طرف کمپانی ال جی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با استفاده از خدمات فروش نمایندگی اسپلیت ال جی  دیگر لازم نیست نگران کیفیت دستگاه خود باشید، از آنجا که همه این دستگاه ها اصل و اورجینال است، این اطمینان به کاربر داده می شود که دستگاهی بدون ایراد و بدون هیچ نقصی خریداری خواهد کرد و در نهایت می تواند از تسهیلات ویژه این نمایندگی بهره بسیاری ببرد.

سرویس در محل نمایندگی رسمی اسپلیت ال جی

نمایندگی اسپلیت ال جی تنها با هدف تامین رفاه حال کاربران خود، سرویس در محل اسپلیت ال جی را راه اندازی کرده است. از این پس با استفاده از این سرویس می توانید همه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی و برطرف سازی هر گونه ایراد و اختلال را به راحتی تنها در منزل و محل مورد نظر خود دریافت کنید.

استفاده از سرویس در محل ال جی به کاربر این امکان را می دهد تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کند و به هیچ وجه نگران مشکلات ناشی از حمل و جابه جایی نباشد.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

در واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی برای رفاه بیشتر کاربران این برند خوش نام، تعمیرات همه تولیدات این کمپانی در حوزه لوازم خانگی را پوشش می دهیم. در نتیجه کاربر می تواند با خیال آسوده و اطمینان کامل محصول خود را به دست تعمیرکاران برتر و مجرب بسپارد و مطمئن باشد که نتیجه کار کاملا برای او رضایت بخش خواهد بود.

در این واحد تعمیراتی از تجهیزات برتر در حوزه عیب یابی و تعمیر استفاده می شود. این ابزار ها با ساختار کلی تولیدات ال جی به خوبی سازگاری دارند و قادر هستند همه تعمیرات را پوشش دهند.

تعمیرات ال جی

در مرکز تعمیرات ال جی با مجموعه ای از واحد های تعمیراتی روبه رو هستیم که هر کدام در حوزه تخصصی خود فعالیت های ویژه و گسترده دارند. هر کدام از این واحد ها به کمک متخصصان و کارشناسان همان دستگاه خاص اداره می شوند.

تعمیر کاران این واحد تعمیراتی با شرکت در دوره های مختلف مربوط به تعمیر و عیب یابی دستگاه مورد نظر خود، همواره در حال به روز رسانی اطلاعات و دانش خود هستند. از این رو به همه کاربران اطمینان می دهیم که کیفیت خدمات این مرکز با هیچ مرکز دیگری قابل مقایسه نیست.

نمایندگی ال جی

در نمایندگی ال جی تلاش می کنیم در حوزه فروش و خدمات پس از فروش هیچ نیازی را بی پاسخ نگذاریم و همواره در کنار کاربر باشیم. نمایندگی ال جی با رعایت همه شرایط و ضوابط گمرکی این فرصت را به کاربر می دهد تا بتواند محصولاتی اصل و با خدمات پس از فروش شرکتی دریافت کند.

این نمایندگی تضمین می کند که در هر شرایطی و با هر درجه ای از اختلال، حتی پس از سال ها استفاده از دستگاه مورد نظر در کنار کاربر بماند و همه مشکلات او را جوابگو باشد. شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاع از دیگر خدمات از جمله امکان برخورداری از مشاوره های تخصصی قبل از خرید، با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و از چند وچون این خدمات و تسهیلات مطلع شوید.

امتیاز شما به این نوشته