شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک در خدمت تمامی کاربران است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آنها ارائه دهد. منظور از سانترال ایجاد شبکه های خصوصی در ادارات و کمپانی های بزرگ و کوچک است. سانترال با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری باعث می شود که کاربران بدون پرداخت کوچکترین هزینه با هم ارتباط برقرار کنند. سانترال در دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت وجود دارد. هر کدام با توجه به توانایی و ظرفیتی که دارند، برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک

منظور از خدمات سانترال، خدمات مربوط به خرید سانترال ، فروش سانترال ، نصب سانترال ، نگهداری و تعمیرات سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال است. هر شرکت و اداره ای که می خواهد سانترال را در محیط سازمانی خود راه اندازی کند، در نخستین گام سراغ خدمات حوزه فروش و پس از آن نصب سانترال می رود.

به علاوه هر اداره ای که هم اکنون از سیستم سانترال بهره می برد، بدون شک به دریافت خدمات مختلف در حوزه ارتقا، نگهداری و تعمیرات نیاز دارد. شما جزء هر یک از این دو گروه که باشید، می توانید روی کمک های ویژه، تخصصی و همیشگی نمایندگی سانترال پاناسونیک حساب باز کنید.

نصب سانترال پاناسونیک

سانترال یک دستگاه کاربردی و بسیار مهم است که امکان تبدیل یک خط تلفن به چندین خط داخلی را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه و استفاده از آن، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های مصرفی شرکت ها و ادارات داشته و از طرفی، ارتباطات داخل مجموعه را راحت تر می کند. سانترال در انواع مختلفی تولید شده و مدل آن، با توجه به حجم خطوط و داخلی های مورد نیاز انتخاب می گردد. نکته ای در مورد این قطعه وجود دارد، نصب سانترال پاناسونیک است. 

اگر نصب این دستگاه به درستی انجام نشده و یا کدهای آن اشتباه وارد شوند، کاربران شاهد ایجاد اختلالات جدی در ارتباطات خواهند بود. به عنوان مثال ممکن است داخلی ها به درستی تنظیم نشود و تماس های ورودی و داخلی با هم جابجا گردند. به همین منظور، راه اندازی این دستگاه باید توسط متخصصین حوزه تعمیرات سانترال انجام شود تا مشکلی ایجاد نشده و سیستم به درستی کار کند. برای این منظور و اطمینان از درست بودن کدهای وارد شده، می توانید از تکنسین های مجرب نمایندگی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

نصب سانترال کم ظرفیت

یکی از انواع اصلی سانترال پاناسونیک، نوع کم ظرفیت این دستگاه است. از نام این مدل نیز می توان دریافت که ظرفیت محدودی داشته و برای شرکت ها و مجموعه های کوچک کاربرد دارد. البته این به هیچ عنوان به معنای علکرد ضعیف این مدل نیست؛ سانترال کم ظرفیت هم قابلیت های فراوانی دارد که با استفاده از آنها می توانید تا حد قابل توجهی در هزینه های مخابراتی خود صرفه جویی کنید. 

  • برای نصب سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، نیاز به استفاده از ابزاری مثل مولتی متر، سیم چین و انبردست، دریل، فازمتر و پیچ گوشتی می باشد.
  • پس از نصب کامل دستگاه مرکزی، سانترال را روشن کرده و گوشی تلفن Panasonic را بهJACK 01 متصل نمایید.
  • سپس دکمه های program و * و # را فشار دهید.
  • حالا پسورد را وارد کرده و کد مورد نظرتان را برای برنامه ریزی وارد نمایید.
  • پس از طی این مراحل، برای تکمیل مراحل نصب سانترال پاناسونیک ، دکمه Sp phone را فشار دهید.
  • حالا برای save آن، از دکمه store استفاده کنید.
  • چنانچه در هریک از مراحل نصب سانترال کم ظرفیت پاناسونیک با مشکل مواجه شدید، می توانید راهنمایی های لازم را از مهندسین مجرب نمایندگی رسمی پاناسونیک کمک بگیرید.

نصب سانترال پر ظرفیت

نصب سانترال پر ظرفیت پاناسونیک نیز در نمایندگی این برند در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. این نوع سانترال، انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و امکان افزایش خطوط شهری و داخلی را برای کاربران فراهم می کنند. در واقع سانترال پر ظرفیت، بهترین محصول برای شرکت ها و ادارات بزرگ محسوب شده و امکانات بالقوه بسیاری را برای این مراکز فراهم می آورد. از طرفی این محصل با محیط IP سازگاری کامل داشته و در کاهش هزینه های مصرفی، تاثیر چشمگیری دارد. از جمله مزایای سانترال پر ظرفیت، شبکه سازی چند مکانی جهت ارتباطات روان، سادگی نصب و کاهش هزینه های مکالمه، سازگاری کامل با IP و شبکه سازی SIP و سهولت در برقراری ارتباط و برنامه ریزی آسان می باشد. مهم ترین نکته فرایند نصب سانترال پاناسونیک از نوع پر ظرفیت، وارد کردن کدها به صورت صحیح است. برای این منظور، همکاران ما در نمایندگی Panasonic مرکز سخت افزار ایران، راهنمایی ها و نکات لازم را به شما ارائه خواهند داد.

این مقاله را از دست ندهید: عیب یابی خطوط داخلی سانترال

خدمات سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال چه سرویس هایی ارائه می دهد؟

  • نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات
  • نصب و راه اندازی تلفن گویا IVR
  • نصب و راه اندازی سیستم انتظار در صف مرکز تماس
  • نصب و راه اندازی سیستم نظر سنجی تلفنی به کمک نمایندگی سانترال پاناسونیک
  • نصب و راه اندازی سیستم انتقال تماس
  • نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس
  • نصب و راه اندازی سیستم شنود تلفن سانترال پاناسونیک
  • نصب و راه اندازی سیستم فکس مجازی
  • نصب و راه اندازی سیستم فکس به ایمیل به کمک نمایندگی سانترال پاناسونیک
  • عیب یابی خطوط شهری و داخلی ها و برنامه ریزی آنها
  • برنامه ریزی کارکرد دستگاه برای تغییرات مورد نیاز مشتری
  • تعمیرات باکس سانترال و تلفن ها در محل به کمک نمایندگی سانترال پاناسونیک
  • کابل کشی و داکت کشی کامل تلفن سانترال پاناسونیک
  • لینک کردن چند دستگاه سانترال با هم (Voip)
  • برنامه ریزی سانترال پرظرفیت پاناسونیک از طریق نرم افزار
  • برنامه ریزی تخصصی و حرفه ای اپراتور گویا
  • برنامه ریزی و طراحی تخصصی با توجه به فعالیت سازمان
  • آپگرید کردن سانترال پاناسونیک
  • نصب تخصصی و حرفه ای سخت افزار سانترال پاناسونیک
  • راه اندازی و برنامه ریزی خطوط مخابراتی PRI یا E1

این آموزش را از قلم نیندازید: نحوه نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

مزایای استفاده از سیستم سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک این اجازه را به شما می دهد تا چندین خط تلفن را تنها با یک دستگاه به هم وصل کنید و نیاز به دستگاه های تلفن متعدد نداشته باشید. به این ترتیب با هزینه ای معادل صفر تومان می توانید با  با دیگر اتاق های داخل سازمان و اداره، ارتباط داخلی داشته باشید. هر داخلی را که دوست دارید، کنترل کنید و مانع تماس پرسنل با خطوط بیرون از شرکت شوید.

سانترال پاناسونیک این اجازه را به شما می دهد تا  همزمان چند نفر را پشت خط نگه دارید. این سیستم مزایای بسیار متعدد و کاربردی دارد که به کمک خدمات مشاوره ای نمایندگی سانترال پاناسونیک می توانید از چند و چون آن مطلع شوید و با توجه به نوع نیاز های خود، یک نمونه از سیستم های سانترال پاناسونیک را انتخاب و اجرا کنید.

نمایندگی مجاز پاناسونیک

از آنجا که کمپانی پاناسونیک در حوزه لوازم ریز و درشت خانگی، لوازم صوتی و تصویر و لوازم حوزه بهداشت فعالیت دارد، محصولاتی نظیر کولر گازی، ماکروفر، چرخ گوشت، غذاساز، مخلوط کن ، تی وی، پیلر، تلفن  و … تولید و روانه بازار می کند. هر یک از این محصولات نیازمند خدمات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات پاناسونیک هستند.

نمایندگی پاناسونیک حمایت و پشیبانی خود را از تمامی این محصولات اعلام می دارد. امکانات و تسهیلات متنوع و مفیدی در اختیار کاربران خود قرار می دهد که هر کدام تامین کننده نیاز های مختلفی هستند. در این نمایندگی مجاز و رسمی هیچ محدودیتی برای دریافت خدمات و تسهیلات وجود ندارد. تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی پاناسونیک و محصولات آن را در سایت ما دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *