شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل اپل

نمایندگی موبایل اپل در مرکز سخت افزار ایران، به صورت ویژه بر خدمات و سرویس های حوزه ی فروش و تعمیرات این محصول متمرکز شده است. مدیریت این مرکز، مجموعه ای از پیشرفته ترین ابزار را جمع آوری کرده و با کمک کادر فنی ماهر و مجرب خود، توانسته خدماتی متمایز و شایسته کاربران را به آنها ارائه نماید. کیفیت سرویس های ارائه شده در این نمایندگی به گونه ای است که کاربران را راضی کرده و آنها را مجاب می کند که در صورت نیاز، باز هم همین مرکز را انتخاب نمایند. انواع مدل های آیفون شامل: ایکس، 7، 6، 5 و … در این مرکز به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه می گردد. همچنین به دلیل حضور برترین مهندسین آی تی، فرایند تعمیرات موبایل اپل نیز در دو سطح نرم افزاری و سخت افزاری در این مجموعه انجام می گردد. تلاش ما و همکارانمان در نمایندگی رسمی اپل بر این است که هر آنچه شما عزیزان در زمینه فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش انواع مدل های گوشی apple نیاز دارید، با بهترین سطح کیفی و تخصصی برایتان فراهم نماییم. در ادامه شما عزیزان را با بخش ها و خدمات متنوع نمایندگی موبایل اپل آشنا خواهیم کرد.

نمایندگی موبایل اپل

نمایندگی فروش موبایل اپل

یکی از بخش ها و واحدهای اصلی نمایندگی موبایل اپل ، به ارائه ی خدمات حوزه ی فروش این محصول اختصاص یافته است. انواع مدل های جدید و به روز آیفون و تجهیزات جانبی آن در این واحد به فروش می رسد. برای اینکه کاربران انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشند، همکاران ما مشاوره های تخصصی فروش را به این عزیزان ارائه می دهند. در این مشاوره ها، اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی های فنی و نحوه کار هریک از محصولات شامل: میزان حافظه، کیفیت دوربین، ظرفیت رم، نوع و مدل پردازنده، قابلیت های ارتباطی، ابعاد و قیمت، به کاربران ارائه می شود. به این ترتیب، متقاضی می تواند با دیدی بهتر اقدام به خرید یک گوشی متناسب با نیاز و بودجه خود نماید. یکی از ویژگی های بارز نمایندگی فروش گوشی اپل، ارائه ضمانت نامه رسمی به خریداران است که هم تضمینی بر اصل بودن محصول است و هم گواهی بر صداقت کاری همکاران ما در نمایندگی مورد بحث به حساب می آید.

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

باید بدانید که تمرکز اصلی نمایندگی موبایل اپل، بر ترمیم و تعمیر انواع آیفون است. واحدهای این مرکز، به ابزار و تجهیزات جدید و پیشرفته ای مجهز شده و با کیفیت ترین سطح تعمیرات را به کاربران این محصول ارائه می دهند. در این بخش، خدمات مربوط به ترمیم نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های گوشی هوشمند اپل به کاربران ارائه می شود. با توجه به تفاوت های ساختاری و سیستمی آیفون با سایر گوشی ها، تعمیرکاران این بخش به صورت تخصصی در این زمینه آموزش دیده اند. تعمیرات تخصصی انواع مدل های آیفون، تعمیرات سخت افزاری، تعمیر یا تعویض ال سی دی، ترمیم مشکلات اسپیکر، تعمیر میکروفن، تعمیرات تخصصی تاچ آیفون، تعویض گلس آیفون، تعمیرات باتری و تعویض این قطعه در صورت نیاز، تعمیرات نرم افزاری موبایل اپل، بازیابی اطلاعات با برنامه ها و ابزار پیشرفته ، نصب، اجرا و بروزرسانی آنتی ویروس، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اورجینال و مواردی از این دست، اصلی ترین خدماتی هستند که توسط نمایندگی تعمیر موبایل apple به کاربران محترم این محصول ارائه می گردد.

تعمیر شارژر آیفون

یکی از خدمات ویژه و اختصاصی نمایندگی موبایل اپل، تعمیر شارژر آیفون است. همانطور که اطلاع دارید، شارژر یک قطعه مهم در این دستگاه است که بدون وجود آن، امکان شارژ گوشی وجود ندارد. با توجه به نیاز کاربران در زمینه تعمیر شارژر، یکی از فازهای تعمیرات موبایل اپل را به تعمیر شارژر این دستگاه اختصاص داده ایم. همکاران ما ضمن بررسی دقیق شارژر و اجزای آن از جمله آداپتور و کابل، اقدام به تعمیر این قطعه پر اهمیت می نمایند. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض آداپتور یا هریک از بخش های شارژر باشد، این کار نیز در مرکز مورد بحث با تخصص و مهارت بالایی و البته با استفاده از نمونه ی اورجینال انجام می گردد. بنابراین شما کاربران محترم می توانید برای تعمیر شارژر آیفون خود و رفع مشکلات آن، روی خدمات تخصصی نمایندگی موبایل اپل حساب کنید.

تماس با نمایندگی موبایل اپل

برای برقراری تماس با نمایندگی موبایل apple، می توانید با شماره تلفن های این مرکز که در سایر بخش های وب سایت قرار گرفته، تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق مراجعه به صفحات این مرکز در فضای مجازی، مشکلات، پرسش ها و نیازهای خود را برطرف نموده و پاسخ مناسب را از همکاران ما دریافت دارید. در صورت تمایل، شما عزیزان می توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و ضمن هدایت به بخش مربوطه، مشکل خود را برطرف کنید. کاربران محترم در شهرستان هم دیگر نیازی به مراجعه به مرکز تهران را نداشته و می توانند در محل زندگی خود، به یکی از شعب نمایندگی مورد بحث مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که در وب سایت رسمی نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران نیز امکانی فراهم شده که کاربران بتوانند با کارشناسان تعمیر در ارتباط بوده و مشاوره های تخصصی را دریافت نمایند.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته