شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی مک بوک اپل

نمایندگی مک بوک اپل در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر مک بوک اپل به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش، تعمیر و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

در نمایندگی MacBook اپل سرویس های مرتبط با فروش، در فروشگاه مرکزی اپل، سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم در مرکز تعمیرات اپل و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در ساختمان مرکزی آموزش تعمیرات اپل ارائه می گردد.

شایان ذکر است کمپانی اپل در ایران، نمایندگی رسمی ندارد، و هیچ یک از شرکت های فعال و مرتبط با این برند، نمی توانند مدعی این این موضوع باشند. نمایندگی مک بوک اپل نیز نمایندگی اپل نیست و تنها ارائه دهنده سرویس های تخصصی مرتبط با این محصول به متقاضیان است. شما می توانید از طریق بخش تماس با نمایندگی اپل در ایران با کارشناسان شعب هفتگانه اپل تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی مک بوک اپل

گارانتی خدمات نمایندگی مک بوک اپل

برجسته ترین ویژگی نمایندگی مک بوک اپل، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده در این مرکز، برخودار از بالاترین سطح کیفی باشد و مشتریان گرامی دغدغه ای در این باب نداشته باشند.

سال‌ها تجربه در امر فروش و تعمیر مک بوک اپل، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با این محصول گردد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی مک بوک اپل، تهیه گزارش فنی از وضعیت مک بوک، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر مک بوک، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در نمایندگی  مک بوک apple، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

نمایندگی لپ تاپ apple کجاست؟

کاربر گرامی اگر دقیقا نمی دانید نمایندگی لپ تاپ اپل کجاست و برای دریافت خدمات باید به کجا مراجعه کنید، اکنون که در این سایت هستید، دیگر جایی برای نگرانی ندارید. می توانید از بخش تماس با ما در سایت آدرس هر کدام از شعب هفتگانه نمایندگی اپل در ایران را مشاهده کرده و با شعبه مورد نظر تماس گیرید.

نمایندگی مک بوک اپل مرکزی تخصصی و معتبر است که با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدماتی منحصر و کاربردی و بی رقیب را به کاربران اپل در ایران ارائه می دهد. توصیف کیفیت خدمات این مرکز در قالب جملات و کلمات نمی گنجد. همین بس که صفر تا صد خدمات در بخش فروش و تعمیرات نمایندگی لپ تاپ اپل همراه با ارائه کارت گارانتی معتبر است.

خدمات نمایندگی مک بوک اپل

دنیای ارائه خدمات در حوزه مک بوک های اپل آن قدر وسیع و گسترده است که هر اندازه هم درباره آن صحبت کنیم باز هم مطالبی جا می ماند. خدمات نمایندگی مک بوک اپل در حالت کلی هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات برای همه کاربران مهیا است. با توجه به این موضوع که کمپانی اپل در ایران با محدودیت هایی روبه رو است، حتما باید یکسری تسهیلات اضافی در اختیار کاربران قرار بگیرد تا آنها بتوانند به راحتی از محصولات اپل استفاده کنند.

نمایندگی لپ تاپ اپل برای تامین رفاه حال کاربران خود هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات سرویس های جداگانه و منحصر به فردی را تدارک دیده تا کاربران بر اساس نیاز خود هر کدام را انتخاب و استفاده کنند. خدمات نمایندگی مک بوک اپل از ارائه تسهیلات تکمیلی فروش و فروش با شرایط ویژه شروع می شود و تا ارائه خدمات پس از فروش کاربردی و سرویس های تعمیراتی با کیفیت و مطمئن ادامه دارد. همه خدمات هم تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر است.

نمایندگی اپل جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.مرکز تخصصی مک بوک اپل در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات اپل و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های اپل است.

تعمیر مک بوک ایر در نمایندگی لپ تاپ اپل

مک ‌بوک ایر بسیار سبک، سریع، قابل حمل و در کل یک لپ تاپ فوق ‌العاده برای بسیاری از کاربران است. چه بسیارند تعمیرگاه هایی که بدون داشتن تسلط کافی، تعمیرات مک بوک ایر اپل  را انجام می دهند. در نتیجه این تعمیرات غیرتخصصی، مک بوک ایر آسیب دیده و سایر قطعات آن نیز دچار اختلال می شود. اگر کاربر از همان ابتدا به نمایندگی مک بوک اپل به عنوان یکی از معدود و محدود مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات در حوزه محصولات اپل مراجعه کند، دیگر لازم نیست نگران هیچ موضوعی باشد.

در نمایندگی لپ تاپ اپل تعمیرکاران مک بوک ایر با ویژگی های خاص این مدل کاملا آشنایی دارند. موضوعی که بسیاری از مراکز تعمیراتی به آن بی توجه اند و بدون داشتن تخصص لازم تعمیرات مک بوک ایر را انجام می دهند. متخصصان تعمیرات مک بوک اپل در نمایندگی لپ تاپ اپل، دوره های تخصصی و بین المللی تعمیرات این دستگاه را پشت سر گذاشته و با آگاهی کافی اقدام به تعمیرات این مدل از مک بوک اپل می کنند.

نمایندگی رسمی مک بوک اپل

تعمیر لپ تاپ اپل رتینا

نمایندگی لپ تاپ اپل برای تعمیر مک بوک رتینا کارگاهی مجزا و مستقل اختصاص داده است. حتما می دانید که اپل با معرفی مک ‌بوک ۱۲ اینچی با نمایشگر رتینا در رنگ‌های متفاوت، برای مطابقت دادن با رنگ آیفون یا آیپد، خانواده قدیمی مک‌بوک را احیا کرده است.

آشنایی با ویژگی های خاص این مدل برای تعمیرکاران مک بوک رتینا، بسیار ضروری است؛ موضوعی که نمایندگی مک بوک اپل همیشه و همواره به آن توجه می کند. این مدل از مک بوک ها دارای پردازنده ۱٫۱ گیگاهرتزی اینتل مدل Core M  و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت است. همه این ویژگی ها باید هنگام تعمیر دستگاه مورد توجه قرار بگیرند.

تعمیرات مک بوک پرو

برای دریافت تخصصی ترین خدمات در مورد تعمیرات مک بوک پرو، هیچ جایی را بهتر، تخصصی تر و مطمئن تر از نمایندگی مک بوک اپل پیدا نخواهید کرد. این یک شعار نیست؛ حقیقتی انکارناپذیر است که فقط با تجربه می توان درستی آن را درک کرد. این مدل از مک بوک ها در بالا ترین رده از خانواده مک ‌بوک ها قرار دارند.

مک بوک پرو همچون سایر محصولات اپل ویژگی های منحصر به فردی دارد. از همین جهت برای تعمیر مک بوک پرو، آشنایی با ویژگی های این محصول ضرورت دارد. نمایندگی لپ تاپ اپل همه خدمات خود در حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مک بوک پرو را همراه با تضامین معتبر ارائه می دهد.

  • تعمیر لولای شکسته مک بوک
  • تعمیر خرابی چیپ گرافیک مک بوک
  • تعمیر و رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی مک بوک
  • تعمیر و رفع خرابی هارد مک بوک
  • تعمیر و رفع خرابی داغ شدن بیش از حد مک بوک
  • تعمیر خرابی اسپیکرهای مک بوک
  • تعمیر خرابی هارد مک بوک
  • تعمیرات شارژر مک بوک توسط نمایندگی مک بوک اپل
  • تعمیر و تعویض کیبورد مک بوک
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU مک بوک
  • تعمیرات بلوتوث مک بوک
  • تعمیرات مادربرد مک بوک
  • رفع بدسکتور مک بوک توسط نمایندگی لپ تاپ اپل
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN مک بوک
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK مک بوک
  • رفع مشکلات مدار POWERING مک بوک

نمایندگی تعمیر مک بوک اپل

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل ‌های مک بوک اپل –مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک بوک رتینا- هستید اما مک بوک شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می توانید با حضور در نمایندگی تعمیر مک بوک اپل نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیر مک بوک اپل کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. نمایندگی مک بوک اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شركت‌هاي حال حاضر کشور است که در زمينه ارائه‌ خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات مک بوک اپل و کامپیوترهای پیشرفته این برند مشغول به کار است.

نمایندگی فروش مک بوک اپل

در نمایندگی فروش مک بوک اپل، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون این محصول فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در نمایندگی مک بوک اپل، شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مک بوک مورد نیازتان، این محصول را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

کادر فروش نمایندگی مک بوک اپل در تلاش است تا طیف وسیعی از جدیدترین مدلهای مک بوک را با بهترین مشخصات و قیمت مناسب در دسترس شما قرار دهد.

برخی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی فروش مک بوک اپل عبارت است از: انجام مشاوره در زمینه‌ی خرید مک بوک، معرفی انواع مک بوک و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها به مشتریان گرامی، اطلاع‌رسانی به مشتریان گرامی در زمینه نقاط ضعف و قوت هر محصول و …. .

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکز فعال در این حوزه است. نمایندگی تعمیرات اپل از جمله نمایندگی مک بوک اپل فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص این حوزه گماشت.

پس از چندی با بهره‌مندی از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان و کارشناسان این حوزه این مرکز به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآمد و توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند.

مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی تعمیرات اپل گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات اپل است. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.

5/5(1 امتیاز)