شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی گوشی ال جی

خدمات حوزه ی فروش و تعمیر گوشی های هوشمند، گستره ی وسیعی را شامل شده و به همین دلیل، نیاز به یک مرکز مستقل دارد. مدیریت نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران، با راه اندازی یک مجموعه تخصصی برای این منظور، کار کاربران را برای دریافت سرویس های مورد نظرشان راحت تر کرده است. نمایندگی گوشی ال جی، متشکل از دو واحد مجزای فروش و تعمیرات، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز در این زمینه شناخته می شود.

پرسنل در تلاشند که با بهره مندی از امکانات فراهم شده و رعایت اصول مشتری مداری، علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات، رضایت کاربران عزیز را نیز جلب نمایند. فروش انواع گوشی LG به صورت رسمی و اورجینال، ارائه ی خدمات گسترده ی پس از فروش و نیز تعمیرات تخصصی موبایل، از جمله سرویس هایی است که در این مجموعه به کاربران ارائه می گردد. در ادامه، شما کاربران عزیز را با جزئیات بیشتری در خصوص بخش ها و خدمات نمایندگی گوشی ال جی آشنا خواهیم نمود.

نمایندگی گوشی ال جی

نمایندگی گوشی ال جی در تهران

تهران به عنوان شهری پرجمعیت و بزرگ، بستر مناسبی برای حضور نمایندگی های مختلف است. حضورکاربران بسیار زیاد محصولات ال جی در این شهر، نمایندگی گوشی ال جی در تهران را به یکی از پرکارترین نمایندگی های مرکز سخت افزار ایران تبدیل کرده است. خدمات ارائه شده در این مرکز، تا حدی جامع و کامل است که پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران گوشی های ال جی میباشد.

مهم نسیت شما ساکن کدام منطقه از تهران هستید، نمایندگی گوشی ال جی در در ستارخان، پیروزی، سعادت آباد، تجریش، فرجام، میرداماد، پیروزی و ولیعصر حضوری فعال داشته و شما عزیزان در هر یک از نقاط استان تهران که سکونت داشته باشید، میتوانید یکی از شعب این نمایندگی را در همسایگی خود ببینید.

نمایندگی موبایل ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج در دو حوزه فروش و تعمیرات موبایل ال جی خدمات ویژه ای را به کاربران کرجی ال جی عرضه داشته است.این نمایندگی به منظور ارائه ی تمامی خدمات فروش و پشتیبانی از محصولات پر طرفدار ال جی به همشهریان عزیز کرجی ، احداث گردیده و در همین راستا با کمک زبده ترین و حرفه ای ترین کارشناسان و به کارگیری از بالاترین سطح کیفی در زمینه ی فروش و ارائه ی تجهیزات فنی، قادر به کسب رضایت کاربران و مشتریان عزیز خود در سطح بالایی، بوده است.

ساکنان محترم مناطق مختلف استان البرز از جمله اشتهارد، محمد شهر، بهارستان، گوهردشت، عظیمیه، هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت و… می توانند با مراجعه به نمایندگی موبایل ال جی در کرج که در منطقه شاهین ویلا واقع شده است، از خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند شوند.

فروش گوشی ال جی

یکی از خدمات نمایندگی موبایل LG مربوط به فروش این محصول است. فروش حوزه ای تخصصی است که زیر و بم های خاص خود را داشته و به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. از طرفی، تنوع گوشی های موبایل این برند به گونه ای است که اطلاعات محدود کاربران، برای شناخت مشخصات فنی آنها کافی نیست. شما برای خرید یک گوشی تناسب با نیاز خود، باید از ویژگی ها و توان سخت افزاری آن اطلاع کامل داشته باشید. مواردی مثل: ظرفیت حافظه، میزان رم، نوع و توان پردازنده، ابعاد، کیفیت نمایشگر، سیستم عامل و مواردی از این دست، مشخصاتی هستند که برای خرید گوشی هوشمند باید به آنها توجه کنید.

مشاورین بخش فروش نمایندگی گوشی ال جی، به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارند، بر مشخصات فنی انواع گوشی های این برند تسلط کامل داشته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. به این ترتیب، شما می توانید با توجه به نوع کاربری مورد نیاز و بودجه ی خود، بهترین محصول را انتخاب وخریداری کنید. این مساله همچنین کمک می کند که از گوشی خریداری شده بیشترین بهره را برده و از خرید آن پشیمان نشوید.

تعمیر گوشی ال جی

اما مهم ترین فعالیت نمایندگی گوشی ال جی، حوزه تعمیرات این محصول است. بیشتر کاربران تقریبا همیشه با گوشی خود کار می کنند. این مساله باعث شده که این محصول، همواره در معرض آسیب دیدگی های فیزیکی همچون شکستن ال سی دی، از کار افتادن تاچ، شکستن بدنه، خط خوردن دوربین و … باشد. از طرفی، به دلایلی از جمله نفوذ آب و گرد و خاک و یا کار بیش از حد یا شارژ کردن اشتباه، ممکن است قطعاتی مثل دوربین، باتری، پردازنده، هارد، رم یا … دچار ایرادهایی شده و عملکرد دستگاه را مختل کنند.

اتصال به اینترنت و ارتباط با دیوایس های مختلف نیز موبایل را مستعد مشکلات نرم افزاری متعددی کرده است. موارد ذکر شده، نیاز به بررسی و ترمیم دقیق و تخصصی دارند. مهندسین IT در نمایندگی تعمیرات گوشی LG، ضمن برخورداری از دانش فنی و مهارت کافی برای این منظور، با استفاده از تجهیزات و برنامه های پیشرفته، هریک از مشکلات ذکر شده را به دقت بررسی می کنند. پس از تشخیص منشأ اقدام به تعمیر بخش معیوب و رفع اختلال می نمایند.

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی

بخش تعمیرات نمایندگی گوشی ال جی، به صورت ویژه و انحصاری بر ترمیم این محصول و خدمات مربوط به آن تمرکز دارد. اصلاح نواقص عملکردی موبایل، تعمیر هارد و حافظه، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، ترمیم یا تعویض ال سی دی، تعویض قطعات SMD و قطعات پلاستیکی ( انواع کانکتورهای شارژ و  اسلات سیم‌کارت و اسلات‌ممری …)، رفع مشکلات نرم افزاری مثل هنگ کردن یا ویروسی شدن، ریست فکتوری گوشی، تعمیر تخصصی دوربین، رفع مشکلات ویبره، برطرف کردن مشکلات آنتن دهی، تعمیر و تعویض باتری، انجام تست‌های مربوط به تغذیه، تعمیر USB ، تعمیر تخصصی شارژر و … عمده خدماتی هستند که واحد تعمیرات موبایل LG در مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد. به واسطه  انجام اقدامات ذکر شده، هریک از مشکلات و ایرادهای موبایل برطرف شده و کاربران دیگر شاهد بازگشت آنها نخواهند بود.

شماره تلفن نمایندگی موبایل ال جی

شماره تلفن نمایندگی موبایل ال جی

گاهی ممکن است که کاربران به دلایل مختلف، امکان مراجعه حضوری به نمایندگی گوشی ال جی را نداشته باشند. در این مجموعه امکانی فراهم شده که شما عزیزان بتوانید از طریق برقراری تماس تلفنی، با کارشناسان فروش و تعمیرات در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. شماره تلفن نمایندگی موبایل ال جی، در سایر بخش های سایت قابل دسترس است و می توانید با استفاده از آن، با کارشناس مربوطه در ارتباط بوده و مشکل خود را حل کنید.

5/5(1 امتیاز)