شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ از معدود مراکز معتبری است که برای تمام محصولات کمپانی سامسونگ به کاربران خدمت رسانی می کند. شما برای خرید هر یک از انواع مدل های گوشی می توانید از طریق این کمپانی اقدام کنید. با خرید گوشی های سامسونگ از این نمایندگی خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نمایندگی گوشی سامسونگ با در اختیار داشتن مجوز های قانونی و رسمی، تولیدات این شرکت را از طریق راه های قانونی وارد کشور کرده است. این نمایندگی صفر تا صد کارکرد این دستگاه ها را نه تنها در مدت مشخص شده ی گارانتی بلکه برای همیشه ضمانت می کند.این نمایندگی با تاکید بر رضایت مشتریان در تلاش است تا بهترین خدمات را ارائه کند.

نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی فروش گوشی سامسونگ

مرکز نمایندگی فروش گوشی سامسونگ با بهره مندی از بهترین مشاوران شما در راستای خرید محصولات یاری می کنند. در این نمایندگی می توانید از طریق مشاوره حضوری یا تلفنی با کارشناسان ما بهترین را انتخاب کنید. مشاوران دارای به روز ترین اطلاعات فنی در مورد گوشی های تولید شده در این کمپانی هستند، این موضوع باعث می شود تا بهترین گزینه را متناسب با کاربرد مورد نیازتان به شما پیشنهاد کنند.

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ شامل تمامی موارد رایج آسیب گوشی از جمله؛ شکستگی گوشی سامسونگ، عدم کارکرد باتری؛ خالی کردن زود هنگام شارژ، رفع ارور های مختلف موبایل سامسونگ، پخش نشدن صدا از گوشی سامسونگ، از کار افتادن بلندگوی گوشی به هنگام تماس و… می باشد.

تمام مشکلات گفته شده در مورد گوشی های سامسونگ در این نمایندگی قابل حل خواهد بود. با مراجعه به این نمایندگی دستگاه شما با بهترین تجهیزات و زیر نظر برترین متخصصان تعمیر خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ تنها بخش کوچکی از خدمات متعدد این کمپانی می باشد. ما به شما کمک می کنیم تا تمام مشکلات پیش آمده برای گوش خود را برطرف کنید. لازم است بدانید تمام بخش های تعمیرات به صورت جدا از هم طراحی شده اند.

این موضوع باعث می شود تا تعمیرکاران به صورت اختصاصی و متناسب با دانش و مهارت خود بر روی دستگاه ها تعمیرات انجام دهند. کارشناسان ما با دانش و ترفند های خود در مرحله اول دستگاه را عیب یابی می کنند و پس از آن وارد پروسه ی تعمیر،بازسازی می شوند و در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعات آن می پردازند.

سرویس در محل گوشی سامسونگ

شما می توانید از خدمات سرویس در محل نمایندگی سامسونگ نیز استفاده کنید. این سرویس به شما کمک  می کند تا بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ دستگاه خود را تعمیر کرده و آن را بی عیب و نقص تحویل بگیرید. از مزیت های سرویس در محل گوشی سامسونگ حضور تعمیرکار در محل دلخواه شما می باشد.

در زمان حضور تعمیرکار در محل می توانید تمام سوالات مربوط به دستگاه خود را از تعمیرکار اعزام شده ی ما بپرسید. تعمیرکاران ما دارای پک تعمیرات به همراه خود می باشند که با این پک دیگر نیاز نیست تا کاربران برای خرید قطعات خاص دغدغه داشته باشند.از دیگر مزایای این سرویس می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد.

استفاده از این سرویس به این صورت است که از طریق روش های موجود در سایت به تماس با کارشناسان اقدام کنید. بعد از این تماس کارشناسان جهت تایید تقاضا با شما تماس می گیرند و درخواستتان را ثبت می کنند. مرحله ی بعدی فرستادن تعمیرکار به محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن می باشد.

سرویس در محل گوشی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ تاکید بر مشتری مداری و تسریع انجام امور در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ دارای دو بخش خدمات فروش و خدمات پس از فروش می باشد. در بخش اول مشاوران متخصص ما به راهنمایی مشتریان جهت انتخاب بهتر محصولات می پردازند.

مشاوران حاضر در این نمایندگی سامسونگ به دلیل اطلاع داشتن از مشخصات فنی هر محصول به سادگی شما را راهنمایی می کنند تا خرید بهتری داشته باشید. بخش دوم در این نمایندگی شامل گارانتی و تعمیرات می باشد.

واحد تعمیرات سامسونگ

تعمیرات هر محصول کمپانی سامسونگ در واحد هایی مجزا انجام می شود. این تعمیرات توسط افراد دوره دیده و مجرب که دارای تخصص هستند صورت می گیرد. تمام ابزارآلات کاربردی به هنگام تعمیرات از مدرن ترین تکنولوژی دنیا برگرفته شده  است.

قطعات مورد استفاده برای تعمیرات همگی اصل بوده و دارای ضمانت می باشد. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات سامسونگ وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

امتیاز شما به این نوشته