شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نوت بوک 3 و 5 سامسونگ

نوت بوک 3 و 5 سامسونگ از محصولات جدید سامسونگ هستند که در اوایل سال جاری معرفی شدند. تولید این سری از لپ تاپ های سامسونگ با هدف تکمیل لپ‌تاپ‌های این کمپانی در بازه‌های قیمتی متفاوت است. این لپ تاپ ها در مقایسه با  سری نوت‌بوک ۹ و نوت‌بوک ۷ اسپین صرفه اقتصادی بیشتری دارند. این مدل‌ از لپ تاپ ها مناسب کاربرد های روزانه هستند. پس نمی توانند انتظارات گیمر های حرفه‌ای را برطرف سازند. اما برای مصارف روزانه و عادی بسیار مناسب هستند. این سری از لپ‌تاپ‌های سامسونگ طراحی خوبی دارند و از جدیدترین سخت‌افزار ها استفاده کرده اند.

نوت بوک 3 و 5 سامسونگ

بررسی بیشتر نوت بوک 3 و 5 سامسونگ

نوت بوک 3 و 5 سامسونگ همچون سایر نوت بوک ها و لپ تاپ های این کمپانی طراحی قابل قبول و استانداردی دارند. نوت‌بوک ۳ در دو مدل مختلف وارد بازار می شود. این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی و با بهترین نسخه‌ از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل و نمایشگری با رزولوشن Full HD ارائه می شود. مدل ۱۵ اینچی را می توانید در یک نسخه با کارت گرافیک مجزا MX110 انویدیا تهیه کنید. صرف‌نظر از اندازه نمایشگر یا مشخصات سخت‌افزاری که برای هر یک از نوت بوک های 3 سامسونگ درنظر گرفته شده است، هر دو مدل از نوت‌بوک ۳ مجهز به باتری ۴۳ وات ساعت هستند.

نوت‌بوک ۵ سامسونگ با صفحه‎نمایش ۱۵ اینچی با رزولوشن Full HD همراه است. بهترین نسخه از این لپ‌تاپ به پردازنده Core i7 اینتل مجهز است و کارت گرافیک MX150 انویدیا از نوع GDDR5 رندر محتوای گرافیکی را پردازش می کند. این لپ‌تاپ سامسنگ هم باتری ۴۳ وات ساعت دارد و مجهز به یک وب‌کم VGA  هم هست. بر اساس مشخصات سخت افزاری نوت بوک 5 سامسونگ،برای پردازش‌های روزمره مناسب است و مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.

کیبورد نوت بوک 3 و 5 سامسونگ

کیبورد نوت بوک 3 و 5 سامسونگ جدید و کامل هستند و قسمت NumPad (صفحه‌کلید عددی) در آنها حفظ شده است. ترک‌پد نسبتا بزرگی در پایین صفحه‌ نوت بوک 3 و 5 سامسونگ تعبیه شده است که جابه‌جایی در محیط سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را ساده‌ می‌کند. نمایشگر لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ، روکش ضد بازتاب (anti-glare) دارند و با موتور Samsung Color Engine کالیبره شده‌اند.

مشخصات بیشتر نوت بوک 3 و 5 سامسونگ

نوت بوک 3 ، 14 اینچی با وزن ۱.۶۸ کیلوگرم، نوت بوک 3، ۱۵.۶ اینچی با وزن ۱.۹۹ کیلوگرم و  نوت بوک 5، ۱۵.۶ اینچی با وزن ۱.۹۷ کیلوگرم روانه بازار خواهند شد. نوت بوک 3 و 5 سامسونگ از لحاظ ضخامتی نیز با هم متفاوت هستند و به ترتیب دارای ضخامتی معادل ۱۹.۸ میلی‌متر، ۱۹.۹ میلی‌متر و ۱۹.۶ میلی‌متر هستند. هر سه پوشش ضد بازتاب دارند و هر سه مجهز به حافظه SSD هستند. نوت بوک 5 در کنار حافظه SSD، حافظه HDD هم دارد.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در اختیار قرار دهد. در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، امکانات و امتیازات بسیار فراوانی برای کاربران در نظر گرفته شده است که هر سطحی از نیاز های آنها را برطرف می سازد. در این نمایندگی صفر تا صد خدمات در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ به صورت تخصصی به همه کاربران ارائه می شود. کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی های موفق در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و به نسبت فعالیت وسیع و گسترده خود، محصولات بسیار متنوع و کاربردی نیز برای کاربران طراحی و عرضه می کند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند مهمترین بخش های فعالیت کمپانی سامسونگ است که در هر بخش محصولی خاص را با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می دهد. تمامی سرویس ها و خدمات در بخش فروش و تعمیرات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. در هر صورت نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت کاربران است تا همه آنها را راضی نگه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید و جزئیات بیشتر و کامل تر را از واحد مربوطه جویا شوید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته