شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نکات مهم خرید تلویزیون ال جی

نکات مهم خرید تلویزیون ال جی ، مجموعه نکات و معیارهایی هستند که رعایت کردن آنها به کاربران کمک می کند خرید بهتری داشته باشند. افراد در طول روز مدت زمان زیادی را با گوشی هوشمند خو سپری می کنند ولی به هر حال برای مشاهده ی فیلم ترجیح می دهند تا از تلویزیون خود استفاده نمایند نه گوشی! با تمامی این تفاسیر انتخاب یک تلویزیون خوب می تواند به افراد کمک کند تا تجربه ی خوبی از مشاهده ی فیلم های خود داشته باشند. افراد اساسا هر 7 الی 8 سال یک بار تلویزیون جدیدی خریداری می کنند. پس در صورتی که در انتخاب خود دقت نداشته باشید مجبور می‌ شوید، یک کالا نامناسب را برای 7 یا 8 سال تحمل کنید! از طرفی هزینه شما هم به نوعی به هدر خواهد رفت. این در حالی است که با در نظر گرفتن چند نکته ساده می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و تلویزیون مناسبی را متناسب با بودجه و شرایط خود انتخاب نمایید. با توجه به اهمیت این مساله، مقاله امروز ال جی زون را به ارائه نکات مهم خرید تلویزیون ال جی اختصاص داده ایم.

خرید تلویزیون ال جی

نکات مهم در خرید تلویزیون ال جی

به تبلیغات توجه نکنید

یکی از مهم ترین نکات خرید تلویزیون ال جی این است که اهمیت چندانی به شعارهای های تبلیغاتی نداشته باشید. تمامی تولیدکنندگان تلویزیون در کاتالوگ‌ های تبلیغاتی، مشخصات فنی زیادی را بیان می ‌کنند که بیشتر به کتاب‌ های علمی تخیلی شباهت دارند؛ این مشخصات تا حد زیادی غلو شده هستند و تولیدکنندگان در بیان آنها اغراق می کنند. ولی بصورت خلاصه باید بگوییم که میزان کنتراست تصویر، رفرش ریت و مدت زمان پاسخ گویی همگی دروغ بوده و تولیدکنندگان از روش های مختلف این اعداد را به صورتی غیرواقعی اعلام می نمایند. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب و خرید هریک از مدل های تلویزیون lg ، از نزدیک کیفیت تصویر آن را در شرایط مختلف مشاهده و بررسی کنید و آن را با سایر تلویزیون ‌ها مقایسه نمایید. برای مثال در صورتی که با زاویه به تلویزیون نگاه کنید به آسانی می ‌توانید متوجه محدودیت و یا عدم محدودیت زاویه ی دید تلویزیون گردید.

پورت های خروجی تلویزیون

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید تلویزیون که توجه نکردن به آن می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند، تعداد و نوع پورت های خروجی دستگاه است. تلویزیون های ال جی اخیرا به درگاه‌ های مختلفی تجهیز شده و روانه بازار می گردند و به همین دلیل نیز نیازهای کاربران را به خوبی برطرف می نمایند. کاربردی ترین خروجی این دستگاه، پورت HDMI  است که امکان برقراری اتصال و ارتباط با همه ی ابزارهای خارجی نظیر پلیرها، ست ‌آپ باکس‌ ها و … را برای کاربران فراهم می سازد. در صورتی که تصمیم دارید چندین ابزار مختلف را به تلویزیون متصل نمایید، برای مثال قصد دارید تا ایکس باکس، پخش کننده  HD، گوگل تی وی و … را به یک تلویزیون متصل کنید، به دنبال تلویزیونی از ال جی باشید که دارای چندین ورودی HDMI  باشد.

کیفیت صدای تلویزیون

تلویزیون ‌های HDTV ال جی به علت باریک بودن و ضخامت پایین خود، بلندگو‌های با کیفیتی ندارند، پس در صورتی که تمایل دارید تا با تلویزیون خود به تماشای فیلم‌ های سینمایی یا برنامه‌ های ورزشی بنشینید، قطعا به یک سینمای خانگی احتیاج خواهید داشت. در صورتی که یک سینمای خانگی دالبی تهیه نمایید و اسپیکرها را درست در اطراف محل نشستن خود قرار دهید، لذت غیرقابل توصیفی از فیلم‌ های دالبی را تجربه خواهید کرد. کیفیت صدا یکی از مهم ترین نکات خرید تلویزیون است و اگر به آن توجه نکنید، قطعا بعد از خرید پشیمان خواهید شد. شما با در نظر گرفتن این نکات، می توانید بهترین محصول را از بین گزینه های موجود خریداری کنید و تا سالها از کیفیت تصویر و صدای تلویزیون خود لذت ببرید.

گیرنده ی دیجیتال داخلی

به هر حال شما برای دریافت تصاویر بهتر و با کیفیت تر، نیاز به استفاده از یک گیرنده دیجیتال دارید. مدل های جدید تلویزیون lg ، به گیرنده های داخلی مجهز شده اند و به این ترتیب، هزینه تهیه یک گیرنده مجزا را از لیست مخارج شما حذف می کنند. بنابراین به عنوان یکی از مهم ترین نکات خرید تلویزیون ال جی ، حتما به این مساله توجه کنید که دستگاه انتخاب شده دارای گیرنده داخلی باشد.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج، همه ی خدمات تخصصی مرتبط با محصولات این کمپانی را به شما ارائه می نماید. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز، حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. این نمایندگی در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش، به کاربران محترم ساکن استان البرز خدمات رسانی می کند. محصولات ال جی در این نمایندگی به صورت اورجینال عرضه می شوند. در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. خدمات پس از فروش شامل تعمیرات ال جی هم می شود و متخصصین مجرب در نمایندگی ال جی در کرج، این سرویس را به کاربران ارائه می دهند.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″]
امتیاز شما به این نوشته