شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ

پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ یک قطعه از ماشین ظرف شویی است که با استفاده از یک پروانه، آب را از طریق شیلنگ تخلیه خارج می کند. این قطعه، آب آلوده حاصل از شستشوی ظروف را تخلیه کرده و به این ترتیب به دستگاه کمک می کند که عملکرد بهتری داشته باشد. اگر پمپ تخلیه کار نکند به هر دلیلی  آب درون دستگاه خارج نمی شود.

این پمپ به کمک یک پروانه آب را وارد شیلنگ تخلیه می کند و از مسیر مربوطه خارج می کند. در تعمیرات ظرفشویی، تعمیر پمپ تخلیه در رفع بسیاری از اختلالات نقش مستقیم دارد.

پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ

تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ

پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ از قطعات بسیار مهم و حیاتی ظرفشویی است و در صورت خرابی، زمینه بروز مشکلات مختلفی را در این دستگاه فراهم می کند. بررسی پمپ تخلیه با استفاده از مولتی متر امکان پذیر است. باید بدانید که پمپ های تخلیه قابل تعمیر نیستند، لذا اگر پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ معیوب باشد، باید آن را تعویض کنید.

هرگونه خطا در روند تعویض پمپ تخلیه سامسونگ آسیب های جدی به این دستگاه وارد می کند که ممکن است جبران ناپذیر باشند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم از دانش و تجربه تعمیرکاران مجرب و معتبر کمک بگیرید.

نشانه های خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ

  • ظرفشویی سامسونگ روشن نمی شود
  • برنامه ظرفشویی سامسونگ در حین کار و به صورت ناگهانی متوقف شود
  • عمل تخلیه در ظرفشویی سامسونگ به درستی انجام نمی شود و ظرفشویی دچار نشتی آب شود

تعویض پمپ ظرف شویی سامسونگ

تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ به دقت و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد. در صورتی که این تعویض به درستی انجام نشود، دستگاه را با مشکلات جدی تری مواجه می کند.

آموزش مراحل تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ

دستگاه را از برق بکشید و مطمئن شوید که الکتریسیته ساکن در آن وجود ندارد. با استفاده از یک پیچ گوشتی، قاب های ماشین را باز کرده تا به قسمت موتور و پمپ دسترسی پیدا کنید. در مرحله بعد پمپ را آزاد کنید. با استفاده از یک پیچ گوشتی این کار را انجام دهید. سپس پمپ جدید را جایگزین کرده و اتصالات آن را محکم کنید. در نهایت دستگاه را ببندید و آن را روشن کنید.

طی کردن این مسیر شاید در حرف ساده به نظر بیاید، اما واقعیت این است که برای تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی سامسونگ حتما و قطعا باید از یک مرکز مجاز و یک تعمیرگاه رسمی و معتبر کمک بگیرید. در تعمیرگاه اصلی ظرفشویی سامسونگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و برخورداری از تخصص و مهارت بالا، این تعویض با بالاترین و بهترین کیفیت انجام می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ از واحد اختصاصی و مجزای این محصول کمک بخواهید. این محصول با همه کیفیت بسیار فوق العاده و منحصری که دارد، در معرض آسیب ها و اختلالات قرار دارد که عمدتا به دلیل کاربری غلط کاربر، یا نصب اشتباه و مواردی از این دست است. در هر صورت صفر تا صد همه اختلالات و مشکلات ظرفشویی سامسونگ در این واحد عیب یابی و رفع می شود.

واحد های تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی سامسونگ است. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … از جمله محصولات سامسونگ است که هر کدام در مجموعه مربوط به خود قرار می گیرد.

تعمیرگاه ها و واحد های تعمیرات سامسونگ هر کدام به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز هستند. برای ارائه خدمات در حوزه تعویض نیز آرشیوی مجهز در اختیار تعمیرکاران است که مسیر را هموار و بی مانع می کند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. این نمایندگی با رعایت همه قوانین درون مرزی و برون مرزی می تواند بهترین و اصل ترین محصولات را در اختیار کاربران قرار دهد. در نمایندگی رسمی سامسونگ امکانات و تسهیلات بسیار گسترده و متنوعی فراهم است. کاربران می توانند با بهره مندی از این تسهیلات ویژه خریدی امن و ایمن داشته باشند.

در تنها نمایندگی مجاز سامسونگ در ایران می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای قبل از خرید، از ویژگی ها و مشخصات کالای مربوطه اطلاع یابید و با در نظر گرفتن مهمترین فاکتور ها در خرید انتخابی بهینه داشته باشید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)