شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

کالبد شکافی آیفون XS و XS Max

کالبد شکافی آیفون XS و XS Max به شما کمک می کند تا این دو محصول تا وارد اپل را بیشتر بشناسید و با ساختار اختصاصی آنها بیشتر آشنا شوید. در بررسی های اولیه از این دو محصول new born اپل آنچه بیش از هر چیزی توجهات را به خود جلب می کند، باتری یکپارچه و L-شکل و کوچک‌ آن است. وب‌سایت iFixit طبق عادت همیشگی خود نا گفته ها و اسرار کوپرتینونشین‌ها را درباره محصولات جدیدشان فاش کرد. طبق پیش بینی های قبلی ساختار درونی آیفون XS و XS Max ، شباهت بسیاری به آیفون X دارد، اما تغییرات کوچکی نیز در این ساختار صورت گرفته است. این تغییرات را تنها یک چشم تیزبین و یک جست و جوگر و تحلیلگر حرفه ای می تواند ببیند و تشخیص دهد و درباره آن بحث کند.

آیفون XS و XS Max

برجسته ترین تغییر آیفون XS و XS Max

مهمترین و چشمگیر ترین تغییر در آیفون XS و XS Max مربوط به باتری است. در حالی که در آیفون ۱۰ دو باتری با مجموع ظرفیت ۲۷۱۶ میلی‌آمپرساعت تعبیه شده بود، در آیفون XS از یک باتری به‌فرم L با ظرفیت کمترِ ۲۶۵۹ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است. با این تغییر کوپرتینونشین‌ها اعتقاد دارند که این آیفون XS شارژدهی بهتری نسبت به مدل های قبلی خود دارد.

بررسی شکل باتری آیفون XS و XS Max

اپل از لایه‌هایی با ابعاد متفاوت و ورقه‌های الکترود تاشده برای ایجاد فرم L-شکل و خمیده‌ باتری آیفون XS استفاده کرده است تا با این ترفند منبع انرژی دستگاه به‌خوبی در کنار قطعات مهم دیگر آیفون، نظیر مدار منطقی، موتور تپتیکی و حافظه جا سازی شود. این در حالی است که آیفون XS Max از همان ساختار باتری دو تکه‌ای آیفون ۱۰ استفاده می‌کند، با این تفاوت که ظرفیت قابل توجه ۳۱۷۹ میلی‌آمپرساعت را ارائه می‌دهد و اختلاف فاحشی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باتری گلکسی نوت ۹ و هواوی پی ۲۰ پرو دارد.

وضعیت مقاومتی آیفون XS و XS Max

ظاهرا با وجود اینکه اپل برای آیفون XS و XS Max، گواهی IP68 را کسب کرده است، هنوز هیچ مدرکی دال بر بهبود مقاومت آنها در برابر آب و گردوغبار ارائه نشده است. این موضوع در گزارشات وبسایت رسمی iFixit هم آمده است. با این حال افتخار بزرگی است برای اپل که هر سال بیشتر از سال گذشته در تولید قطعات داخلی بیشتری خودکفا می‌شود؛ به طوری که در مدل‌های ۲۰۱۸ آیفون از تراشه‌ مدیریت انرژی خود استفاده کرده است.

آنتن دهی iPhone XS و iPhone XS Max

در آیفون XS و XS Max تقارن بین تعداد روزنه‌های دریچه‌ اسپیکر و میکروفون با حذف‌شدن دو روزنه از سمت چپ، از بین رفته است و از این فضای باز شده برای جاگذاری یک نوار آنتن اضافه استفاده شده است که براساس تست‌های انجام‌شده از سوی SpeedSmart و Tom’s Guide باعث افزایش فاحش سرعت LTE شده است.

دوربین XS و XS Max

آیفون XS و XS Max مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای واید و تله‌فوتو مجهز هستند. اپل در این موضوع همچون نسل گذشته خود عمل کرده است. اما ابعاد فیزیکی سنسور به‌اندازه‌ ۳۲ درصد افزایش یافته است؛ به طوری که اندازه‌ هرکدام از پیکسل‌ها بزرگ‌تر شده و iPhone XS و iPhone XS Max می‌توانند با جذب نور بیشتر در محیط‌های کم‌نور، عکس‌های بهتری را ثبت کند. با این حال یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف طراحی داخلی این دو محصول new born اپل شکنندگی شیشه در پنل جلو و عقب در کنار لزوم خارج کردن تمام قطعات و تعویض کل شاسی در صورت شکستن پنل پشت است.

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل به همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی معتبر و قانونی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل بر اساس برنامه ریزی های دقیق و مستمر، خدمات و سرویس های متعدد و مفیدی را ارائه می دهد. در این نمایندگی می توانید از امکانات و تسهیلات بسیار ویژه و متنوع بهره مند شوید. تمامی محصولات اپل ساختاری منحصر و خاص خود را دارند. به همین دلیل خدمات فروش و پس از فروش ویژه ای را می طلبند تا پوشش دهنده تمام نیاز های کاربران باشد. در نمایندگی مجاز اپل پیچیدگی ها و حساسیت های تمام محصولات این کمپانی در نظر گرفته شده است و بر این اساس خدماتی مناسب و درخور ارائه می شود. در این نمایندگی می توانید در کنار دریافت خدمات متنوع در حوزه تعمیرات، در بخش فروش هم محصولات گوناگون این کمپانی از جمله آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و اپل تی وی و … را تهیه کنید. تمام خدمات و سرویس های نمایندگی مجاز اپل همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته