شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی جدید پاناسونیک مدل Eluga C معرفی شد

گوشی جدید پاناسونیک با قابلیت‌های نوین و طراحی بدنه بدون حاشیه معرفی شد. کمپانی های گوشی ساز ژاپنی جزو اولین شرکتهایی بودند که اقدام به ساخت گوشی های بدون حاشیه کردند. این بار پس از شارپ شرکت پاناسونیک نیز اقدام به ساخت گوشی جدیدی کرده است که بزرگترین مشخصه آن بدون حاشیه بودن آن است.

گوشی جدید پاناسونیک مدل Eluga C بسیار شبیه گوشی‌های سریAquos  شارپ طراحی گشته است. این محصول از سه لبه بدون حاشیه تشکیل شده است. در این مدل فقط لبه پایینی گوشی دارای حاشیه میباشد. البته این مدل گوشی پاناسونیک جزو پرچمداران نمیباشد و احتمالا با قیمتی برابر ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. البته از هم اکنون نیز قادر به پیش خرید این محصول از سایت رسمی پاناسونیک خواهید بود.

گوشی جدید پاناسونیک مدل Eluga C معرفی شد

مشخصات سخت افزاری گوشی جدید پاناسونیک مدل الوگا سی

دوربین دوگانه این گوشی مجهز به سنسورهای ۱۳و۵ مگاپیکسلی است. این سنسورها در قسمت پشتی گوشی و بصورت عمودی قرار گرفته‌اند. نمایشگر یکی از عواملی است که برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. گوشی جدید پاناسونیک دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و وضوح HD میباشد.

در زیر صفحه نمایش نیز یک اسکنر اثرانگشت برای امنیت ورود کاربران تعبیه شده است. پردازنده این مدل یک چیپست ۲۸ میلی‌متری MT6750T است. رم این گوشی نیز ۴ گیگابایتی بوده و درکنار آن حافشه ۶۴ گیگابایتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار میدهد. یکی از نقاط ضعف این گوشی جدید پاناسونیک نسبت به رقبای جدید خود عدم پشتیبانی از شارژ سریع است. باتری آن ۳هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در زیر قاب گوشی قرار گرفته است.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ کمپانی پاناسونیک، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای جهت ارائه خدمات نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در سه بخش ارائه می‌گردد. بخش نخست، واحد فروش است که با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می‌پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می‌ورزند. بخش سوم، واحد آموزش تعمیرات پاناسونیک است که کارشناسان ماهر در کارگاه‌های تخصصی به آموزش تئوری و عملی تعمیرات می‌پردازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات پاناسونیک به بخش زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته