شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی های 2018 ال جی

[us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”]

آشنایی با گوشی های 2018 ال جی یا همان جدید ترین گوشی هایی که این کمپانی در خط تولید موبایل خود طراحی، تولید و عرضه کرده است، خالی از لطف و فایده نیست. با وجود اینکه برند ال جی برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان نیست و هنوز برای رسیدن به این نقطه نیاز به تلاش بیشتری دارد، اما در کشور های غربی فعالیت بسیار گسترده ای دارد و از رقبای آسیایی خود بسیار جلو تر است. ال جی همواره طیف گسترده ای از محصولات را از گوشی های رده بالا گرفته تا گوشی های مقرون به صرفه، با قیمت های باور نکردنی تولید و عرضه می کند. طبیعی است که به خاطر سپردن نام همه این گوشی ها غیر ممکن باشد. به همین دلیل در این مقاله و در مقاله های آینده تلاش می کنیم همه مدل های گوشی های 2018 ال جی را معرفی کنیم تا کاربر شناخت درست و دقیقی از این محصولات پیدا کند. همراه ما باشید.

گوشی های 2018 ال جی

LG V40

LG V40 یکی ار معروف ترین گوشی های 2018 ال جی است. گوشی های سری V  ال جی همواره و همیشه از قدرتمند ترین و گران ترین گوشی های کمپانی ال جی بوده و هستند. همین روز هاست که LG V40 توسط کمپانی ال جی رونمایی و معرفی شود. شایعاتی بسیاری درباره این مدل از گوشی ال جی وجود دارد که اشاره به آنها خارج از حوصله این بحث است، اما انتظار می رود این مدل از گوشی های 2018 ال جی به چیپ پردازشی اسنپدراگون 845 و همچنین دوربین دوگانه مجهز باشد.

LG X Power3

LG X Power3 قرار است که یکی دیگر از گوشی های 2018 ال جی باشد، اما هنوز خبر خاصی از آن نیست و هر روز امکان معرفی ایکس پاور 3 در سال 2018 کمتر و کمتر می شود؛ با این وجود هنوز منتظر دریافت خبر درباره این مدل از گوشی های ال جی هستیم. این در حالی است که X Power2 از گوشی های میان رده این کمپانی بوده که در سال گذشته با وجود اینکه از قطعات سخت افزاری تراز اول جهان استفاده نمی کرد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی یکی از خصوصیات خوب این گوشی در 2017 بود.

LG V30S ThinQ

با اینکه  LG V30S ThinQدر میان گوشی های 2018 ال جی کمترین میزان توجه را به خود جلب کرد، اما گوشی قابلی است. این گوشی از لحاظ ظاهری دقیقا مشابه ال جی وی 30 است که در سال 2017 روانه بازار شد. وجود 2 گیگابایت حافظه رم بیشتر، برخی تغییرات نرم‌افزاری جهت بهبود قابلیت عکاسی در نور کم و همچنین اضافه شدن برخی قابلیت های هوش مصنوعی از ویژگی های این گوشی جدید است.

تغییرات LG V30S ThinQ بیشتر از بعد نرم افزاری است که در مدل استاندارد وی 30 هم اعمال شده بود؛ به همین دلیل هنوز دلیل تولید این گوشی برای کارشناسان جای سوال دارد.

این بحث ادامه خواهد داشت …

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی در خدمت همه کاربران است تا صفر تا صد نیاز های آنها را برآورده سازد. این نمایندگی به همت مرکز سخت افزار ایران بنا شده است و در راستای تحقق اهداف خود برای جلب رضایت کاربران و مشتریان تمام تلاش خود را به کار می گیرد. در این نمایندگی می توانید در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. تمامی این سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کارت گارانتی کیفیت هستند. امکانات و تسهیلات نمایندگی رسمی ال جی در بخش خرید و فروش و تعمیرات بسیار متنوع و کاربردی است و هر سطحی از نیاز را برطرف می سازد. رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران از جمله اصول اولیه ای است که در نمایندگی رسمی ال جی مورد توجه قرار می گیرد. این نمایندگی به واسطه ارائه خدمات منحصر به فرد و کاربردی و با کیفیت همواره انتخاب اول کاربران ال جی است. به طوری که توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شود و برای نمایندگی رسمی ال جی هیچ افتخاری ارزنده تر از این موضوع نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_quantity=”12″ items_layout=”blog_cards”]

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته