شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات یخچال سامسونگ

مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ ، یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات یخچال سامسونگ است. که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است. کارشناسان مرکز یخچال سامسونگ با تمرکز بر یخچال‌های این برند و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه ها یافته اند. به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

به برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های سامسونگ که در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ مرتفع می گردند اشاره میکنیم. صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

تعمیرات یخچال سامسونگ در محل

تعمیر  یخچال سامسونگ در محل

در صورتی که یخچال مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سیستم سرویس در محل یخچال سامسونگ استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد. نمایندگی سامسونگ با بهره مندی از گسترده‌ترین مجموعه ارائه دهنده سرویس در محل و همچنین برخورداری از مجهزترین مرکز تماس آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان ارجمند است.

استفاده از روش تعمیرات یخچال سامسونگ در محل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

تیم مجرب تعمیر یخچال سامسونگ در تهران، سرویس های تخصصی و با کیفیتی را در زمینه تعمیر انواع مدل های این دستگاه به  کاربران ارائه می دهند. شما می توانید برای عیب یابی و تعمیر تخصصی یخچال خود با هریک از شعب نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در ستارخان، امیرآباد (اکسپرس) ولیعصر، فرجام و پیروزی تماس بگیرید. تیم سرویس در محل به آدرس شما آمده و ضمن بررسی دستگاه، اقدامات تعمیراتی مورد نیاز را انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با پیشه کمک تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

اگر از یخچال های سامسونگ استفاده می کنید و نیاز به تعمیر تخصصی این دستگاه دارید، با پیشه کمک تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در کرج، به آدرس شما آمده و ضمن عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات تعمیراتی مورد نیاز را انجام دهند.

تعمیرات یخچال samsung در کرج، توسط مجرب ترین تکنسین ها و در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می شود. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که مشکلات یخچال برطرف شده و عملکرد آن به حالت عادی باز می گردد. گفتنی است تعمیرات یخچال سامسونگ در اقصی نقاط کرج انجام شده و محدود به یک منطقه یا محله خاص نیست.

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال سامسونگ

برخی اشکالات پیش آمده در یخچال ها، در قیاس با سایر ایرادات، نسبتاً رایج‌تر و شایع‌تر هستند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ، تمرکز خاصی بر این عیوب داشته و شیوه‌های نوینی را جهت رفع و تعمیر آنها ابداع نموده‌اند.جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات یخچال Samsung، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در یخچال، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس تعمیرات یخچال سامسونگ در میان بگذارید.

این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. همین امر سبب گشته تا ایرادات پیش آمده در این دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف گردند و یخچال‌های تعمیر شده، کیفیت نخستین خود را بازیابند. در ادامه با برخی از سرویس های تخصصی و خدمات مرتبط با تعمیرات یخچال سامسونگ بیشتر آشنا می شویم:

تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ

یکی از قطعات مهم در فرآیند خنک سازی یخچال ترموستات آن است. تمام یخچال ها دارای امکان تنظیم دما می باشند و بعد از تنظیم سیستم خنک کننده یا همان ترموستات باید دمای داخل یخچال را در مقدار مشخص شده پایدار نگه دارد. همین که هوای گرم به داخل یخچال نفوذ کرد، ترموستات به کمپرسور فرمان شروع به کار می دهد. بعد از آنکه دمای یخچال سرد شد و به اندازه ی تنظیم شده رسید ترموستات دستور توقف را به کمپرسور صادر می کند.

واضح است که اگر کمپرسور خراب شود در اصل خنک سازی یخچال دچار مشکل خواهد شد. به عبارتی ممکن است تشخیص ندهد هوای داخل یخچال گرم است و یا اینکه دمای داخل یخچال بیش از اندازه سرد شود. تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات مورد نیاز در تعمیر یخچال قادر به تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ هستند.

تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

آبسردکن یخچال یک آپشن جذاب برای خانواده ها محسوب می شود. آبسردکن یخچال سامسونگ ممکن است در طولانی مدت و استفاده ی مداوم از آن دچار مشکل شود. خروج آهسته آب از آبریز، خرابی پدال آبسردکن، خنک نکردن آب، خرابی شیر برقی و …  چند نمونه از مشکلاتی است که ممکن است برای آبسردکن یخچال به وجود بیاید. اگر شما هم از طرفداران این ویژگی در دسترس یخچال هستید نگران نباشید همه ی این مشکلات قابل حل هستند. کافی ست با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ پاسخگوی شما هستند. در ضمن تمامی تعمیرات این واحد با ارائه ی تضمین صورت می گیرد.

تعمیر فن یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تعمیر فن این دستگاه را نیز بر عهده می گیرد. برای تعمیر فن یخچال سامسونگ باید سریعا اقدام کنید، زیرا خرابی فن سرماسازی را متوقف می کند. وظیفه فن یخچال جابه جایی هوا است. به صورتی که هوای گرم را از بین می برد و باعث خنک سازی می شود و منجر به گردش هوای خنک در یخچال می شود.

در حقیقت فن موجود در اواپراتور یخچال وظیفه عبور هوا را از اواپراتور دارد و هوای داخل یخچال را سرد می کند؛ در صورت خرابی و معیوب شدن این فن هوای درون یخچال گرم می‌شود و دمای بالایی در درون یخچال جریان پیدا می کند. اگر فن یخچال سامسونگ عملکرد مناسبی داشته باشد، یخچال به آرامی و بدون صدا کار می‌کند، اما اگر عملکرد فن یخچال دچار مشکل شده باشد، در طول روز یا هنگام شب صداهای ناهنجار و آزاردهنده ای از یخچال به گوش می‌رسد که باید در این شرایط سریعا برای تعمیر فن یخچال سامسونگ اقدام کرد.

تعمیر برد یخچال سامسونگ

تعمیر برد یخچال سامسونگ یک نمونه دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ است. شدت اختلال و آسیب برد تعیین می کند که با تعمیر آن مشکل حل می شود یا خیر. در صورتی که آسیب وارد شده به برد عمیق و شدید باشد، معمولا تعمیر جواب نمی دهد و باید تعویض شود.

تعمیر برد یخچال سامسونگ مهم است، زیرا برد در حکم مغز یخچال است و اجزایی نظیر کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند و در کل کنترل کننده همه فعالیت های یخچال است. اگر یخچال خنک نیست، هر دو فن کار می کنند، ولی کمپرسور خاموش است؛ اگر یخچال سامسونگ خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند؛ اگر یخچال سامسونگ خنک نیست و صدای دائمی وجود دارد؛ اگر چرخه یخ زدایی در یخچال بیش از حد طولانی است و اگر مشکلات اینچنینی دارید؛ باید از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ برای تعمیر برد یخچال سامسونگ کمک بگیرید.

سرویس و تعمیر یخچال samsung

تعمیر کمپرسور یخچال سامسونگ

کمپرسور از اجزای مکانیکی یخچال سامسونگ است. این بخش مهم چرخه سرمازایی یخچال را کامل می کند. در واقع کمپرسور یخچال گازی را که به آن تزریق شده، درون کانال ها یا لوله های اواپراتور فشرده می کند. به طور کلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، ترموستات و گاز اجزاء ثابت همه یخچال ها هستند که فرآیند سرما سازی را در یخچال ها با همکاری هم انجام می دهند.

برای تعمیر کمپرسور یخچال سامسونگ باید هر دو بخش مکانیکی و الکتریکی را بررسی کنیم. اگر کمپرسور یخچال سامسونگ مدام در حال کارکردن است، ولی اتومات کار نمی کند و سرمایی در یخچال وجود ندارد یا اگر یخچال سامسونگ سر و صدای زیادی دارد و در عین حال غذا را خنک نمی کند؛ یا کمپرسور باد کرده است و رله اضافه دچار مشکل شده است؛ حتما از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ کمک بگیرید و مشکل را برطرف کنید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ برای تعمیر کمپرسور یخچال سامسونگ به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای اقدام می کنند. همچنین با ریشه یابی دقیق ایراد، برای تعمیر یا تعویض کمپرسور یخچال سامسونگ تصمیم می گیرند.

یخچال بیش از اندازه سرد می کند

اکثر یخچال‌هایی که دارای فریزر هستند، سرمای بخش مواد غذایی ناشی از سرمای بخش فریزر است که توسط سیستم لوله‌های مخصوصی منتقل می‌شود. حال اگر سرمای ایجاد شده در یخچال بیش از اندازه باشد، این اتفاق، به نوعی اشکال به حساب می آید. در این موارد می بایست توسط کارشناسان تعمیرات یخچال سامسونگ برطرف گردد. بروز این اشکال عمدتاً مرتبط با قسمت‌هایی مانند دمپر ورودی هوا، سنسور دما یا ترمیستور، برد اصلی یا کنترلر دما است.

خرابی ترموستات یخچال

ترموستات یکی از قطعات مهم و حیاتی در تمامی یخچال‌هاست که بروز خرابی در آن اختلالاتی در دمای یخچال ایجاد می کند. بنابراین اگر مشکلات کنترل دما را در یخچال خود تجربه می‌کنید به احتمال زیاد مشکل از ترموستات است. در صورت محرز شدن ایراد در این دستگاه بهتر است تعمیر و تعویض آن را به کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ بسپارید.

تعمیر اتومات نکردن یخچال سامسونگ

تعمیر اتومات نکردن یخچال سامسونگ یکی دیگر از خدماتی است که نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ ارائه می دهد. سیستم اتومات در تمامی یخچال ها از جمله یخچال سامسونگ، به دستگاه اجازه استراحت می دهد. وقتی یخچال اتومات نمی کند، به این معناست که در بخشی از دستگاه ایراد و اختلالی وجود دارد.  باید بدانید که بسته به مدل یخچال شما، عوامل متعددی وجود دارند که منجر به اتومات نکردن یخچال می شوند. برای مثال در یخچال های قدیمی نبستن درب جا یخی و جا گوشتی منجر به اتومات نکردن یا دیر اتومات کردن یخچال می شود.

اتومات نکردن یخچال گاهی خود را با یخ زدن مواد غذایی نشان می دهد. گیر بودن لوله های ورودی نیز در اتومات نکردن یخچال سامسونگ موثر هستند. اگر یخچال سامسونگ شما یک نمونه از یخچال های جدید است و اتومات نمی کند، ممکن است برد دیجیتال یخچال معیوب شده باشد. معیوب بودن سنسور و معیوب بودن برد اصلی هم عواملی دیگری برای این اختلال هستند. در هر صورت برای تعمیر اتومات نکردن یخچال سامسونگ باید ابتدا عیب یابی انجام شود.

تعمیر خرابی سیستم دیفراست یا ضد برفک

بروز اشکال در سیستم دیفراست یخچال سامسونگ به دو دلیل ممکن است اتفاق بیفتد: یک  ایراد در سنسور یا فیوز، و دوم بروز ایراد در هیتر. در صورت بروز اشکال در این بخش نیز می توانید سرویس های رفع و تعمیر آن را از کارشناسان ما در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ دریافت نمایید.

شارژ گاز یخچال سامسونگ

یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات یخچال سامسونگ شارژ گاز آن است. شارژ گاز یخچال سامسونگ ، نیاز به تجهیزات خاص خود دارد و صرفاً می بایست توسط کارشناسان تعمیرات یخچال سامسونگ انجام پذیرد. دریافت سرویس های مرتبط با شارژ گاز یخچال سامسونگ، با استفاده از روش سرویس در محل سامسونگ امکان پذیر است.

خرابی لاستیک درب یخچال

یکی از موارد شایع در خرابی یخچال فریزرها، خرابی لاستیک درب آنهاست. برای رفع این اشکال بهتر است اول از همه واشر درب را بررسی تا ببینید که خراب شده است یا نه. و اینکه ببینید که یخچال فریزر تراز است چون که اگر یخچال تراز نباشد درب درست بسته نمی‌شود. در صورتی که مهارت لازم برای تعویض و تعمیر واشر درب یخچال را ندارید می توانید از کارشناسان تعمیرات یخچال سامسونگ کمک بگیرید.

به طور کلی روش های متفاوتی برای در آوردن واشر وجود دارد که به مدل یخچال فریزر بستگی دارد.در برخی مدل‌ها کافی است که واشر را به بیرون بکشید تا در آید. در برخی دیگر باید واشر را ببرید تا از یخچال جدا شود و در مدل‌های قدیمی‌تر زیر واشر پیچ‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را باز کنید.

عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ

غالب سرویس های مرتبط با تعمیر یخچال بصورت سرویس در محل ارائه می گردد. در این سرویس، کارشناسان ما در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود دارد می توان قطعه را به مرکز تعمیر یخچال(مرکز سخت افزار ایران) تحویل داده و پس از تعمیر دریافت کرد.

تعمیر یخچال امری تخصصی است که تنها تعمیرکار ماهر میتواند این کار را انجام دهد. چرا که برای عیب یابی و تعمیر یخچال نیاز به شناخت دقیق قطعات و طرزکار هرکدام از آنها دارد. و درصورتی که مرحله عیب یابی به درستی انجام نشود می تواند هزینه بیشتری بر شما تحمیل کن. این ویدیو آموزشی تنها برای آشنایی شما با نحوه تعمیر یخچال در این قسمت آورده شده است.

برخی اقدامات مرتبط با عیب یابی یخچال چندان پیچیده نیست، و دارنده دستگاه نیز می تواند آنها را انجام دهد. آشنایی با مراحل عیب یابی و پیاده‌سازی‌شان توسط دارنده دستگاه، سبب می گردد تا از بروز خرابی در یخچال اطمینان حاصل شود.

به عبارتی دیگر، دارنده دستگاه، با اینکار می تواند نیاز یا عدم نیاز به حضور تعمیرکار را تشخیص دهد و در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جزیی باشد، خود، برای تعمیر اقدام نماید. (توصیه می شود در صورتی که یخچال سامسونگ دچار اختلال در عملکرد گشته است پیش از تماس با مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ، موارد ذکر شده در بخش زیر را بررسی نمایید.)

  • وصل کردن یخچال به یک ورودی برق دیگر (جهت اطمینان از خرابی یا عدم خرابی پریز برق و تست ولتاژ برق)
  • قطع و وصل کردن جریان برق یخچال (این حالت شباهت زیادی به ریست کردن گوشی موبایل و یا کامپیوتر می باشد. با این کار جریان برق کلی مدتی قطع شده و دوباره به کار انداخته می شود.)
  • وصل بودن دوشاخه یخچال به پریز برق
  • حذف کامل سیم رابط بین یخچال و ورودی برق و وصل مستقیم دوساخه به پریز برق (به دلیل امکان وجود خرابی در سیم رابط)
  • امتحان کردن دستگاه برقی دیگر با همان ورودی برق (به منظور اطمینان از عدم خرابی فیوز برق یا جعبه مدار برق)

دیگر خدمات مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ

برخی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ عبارت است از:

  • تعویض دوره های فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ
  • لوله کشی آب یخساز ساید بای ساید (لوله کشی مسی و پلاستیکی)
  • تعمیر و تعویض شیر برقی یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ
  • تعویض موتورو شارژ گاز
  • تعویض موتور و شارژ گاز یخچال و فریزر
  • تعویض ترموستات ورله اورلود یخچال و فریزر
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ
  • سرویس تخصصی و همه جانبه ساید بای ساید
  • عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر ساید بای ساید

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان سامسونگ ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد –مثلا در خدمات مرتبط با تعمیرات یخچال سامسونگ-، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز سامسونگ انجام می پذیرد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ در ایران تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیر تولیدات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می شوند.

4/5(4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *