شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کمپرسور یخچال

یخچال یکی از پراستفاده ترین لوازم منزل است. یخچال ها دارای سیستم پیچیده و حساسی هستند که به همین دلیل برای حفظ کیفیت آن ها به مراقبت های بسیار زیادی نیاز است. قطعات داخلی یخچال بسیار حساس بوده و به مراقبت نیاز دارند. یکی از این قطعات حساس کمپرسور یخچال است. وظیفه کمپرسور در انواع یخچال ها فشرده سازی گاز موجود در یخچال است. به این ترتیب اگر ایرادی در فرآیند خنک کردن و کار عادی دستگاه به وجود بیاید، بررسی و تعمیر کمپرسور یخچال، اولین اقدام است.

همان طور که می دانید یخچال ها تا زمانی کاربردی هستند که سرمای لازم برای نگهداری از مواد غذایی داخل این دستگاه وجود داشته باشد. خرابی کمپرسور تاثیر مستقیمی بر سرد نگه داشتن هوای داخل یخچال دارد به همین دلیل در صورت خرابی این قطعه یخچال کالا بلا استفاده خواهد بود. به یاد داشته باشید تعمیرات یخچال از عهده ی افراد عادی خارج است و به نیروی مجرب و متخصص نیاز دارد. در صورتی که در عملکرد کمپرسور یخچال با اختلال رو به رو شدید برای تعمیر آن به واحد تعمیرات یخچال مراجعه کنید.

تعمیر کمپرسور یخچال

علائم خرابی کمپرسور یخچال

در این بخش قصد داریم تا کاربران را با علائم خرابی کمپرسور یخچال آشنا کنیم. آشنایی با این علائم به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه علت اشکال به وجود آمده را با متخصصان واحد تعمیر یخچال در میان بگذارید. به یاد داشته باشی در صورتی که هر یک از علائم زیر را در دستگاه خود مشاهده کردید با تعمیرکاران واحد تعمیرات یخچال تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

1. خنک نبودن دمای یخچال

در صورتی که با باز کردن درب یخچال تغییر دمایی احساس نکردید بهتر است کمپرسور دستگاه را تست کنید. یکی از دلایل رایج برای خنک نبودن دمای یخچال خرابی کمپرسور یخچال است، برای اطمینان از این موضوع بهتر است کمپرسور را تست کنید. تست کمپرسور باید حتما توسط نیروی متخصص و حرفه ای انجام شود.

2. سر و صدای کمپرسور

کارکرد کمپرسور معمولا بی صدا است اما در مواردی که صدای ناهنجاری از یخچال به گوشتان خورد بهتر است این قطعه را بررسی کنید. سر و صدای کپرسور یکی از علائمی است که از خرابی و آسیب دیدگی این قطعه خبر می دهد.

3. خرابی فن خنک کننده یخچال

همان طور که پیش تر اشاره کردیم خرابی قطعات یخچال به یکدیگر وابسته است و در صورتی که یکی از قطعات با مشکل مواجه شده و تعمیر نشود این خرابی به سایر قطعات سرایت خواهد کرد. خرابی کمپرسور یخچال در صورتی که بررسی نشود آسیب دیدگی فن را در پی خواهد داشت. فن یخچال وظیفه جلوگیری از گرم شدن بیش از حد قطعات را به عهده دارد و در صورتی که این قطعه با مشکل رو به رو شود گردش هوای مناسب برای یخچال انجام نشده و کارکرد آن با مشکل رو به رو می شود. به منظور تعمیر و یا تعویض فن یخچال از متخصصان حرفه ای کمک بگیرید.

تعمیر کمپرسور یخچال

تعمیر کمپرسور یخچال به منظور حفظ کیفیت و کارایی دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عیب یابی دقیق از کمپرسور نقش مهم در  فرآیند تعمیرات یخچال دارد بنابراین در صورت خرابی این قطعه از تعمیرات ناآگاهانه بپرهیزید و تعمیر این قطعه را به دست متخصصان بسپارید . تعویض کمپرسور نیز به مهارت نیاز دارد. همان طور که می دانید لازم است به هنگام تعویض، این بخش از دستگاه به وسیله نیتروژن خشک شارژ شود و سپس در داخل دستگاه جای گذاری شود. همچنین به یاد داشته باشید استفاده از قطعه ی اورجینال تاثیر بسزایی در بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه دارد.

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران کلیه خدمات مورد نیاز کاربران را عرضه می کند. خدمات در این نمایندگی در دو بخش  فروش و تعمیرات ارائه می شود. واحد فروش در نمایندگی با بهره مندی از مشاوران مجرب به فعالیت می پردازد. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به واحد فروش تمامی اطلاعات فنی و تخصصی یخچال را از مشاوران دریافت کنند.  علاوه بر یخچال انواع لوازم خانگی ،گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و … در پیشه کمک به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد.

واحد تعمیرات نیز از دیگر واحد های فعال در نمایندگی رسمی سامسونگ به شمار می رود. انواع محصولات با هر عیب و ایرادی که باشند در واحد تعمیرات سامسونگ قابل تعمیر  هستند. تعویض قطعات از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی رسمی سامسونگ ، ال جی، پاناسونیک و … به شمار می رود. انواع قطعات معیوب تولیدات سامسونگ در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *