شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آنچه از ios12 نمی دانید

هنوز زمان زیادی از انتشار رسمی آخرین نسخه سیستم عامل گوشی ها و تبلت های اپل یعنی ios12 نگذشته است و کاملا طبیعی است که نکات ناشناخته زیادی در مورد این سیستم عامل وجود داشته باشد. با توجه به اینکه این نسخه برای همه محصولات جدید و قدیمی تر اپل منتشر شده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند، لازم دیدیم که در مورد ترفندهای ios12 نکاتی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

این ترفندها در واقع بیانگر قابلیت های آی او اس 12 هستند که به احتمال زیاد با آنها آشنایی ندارید. اطلاع از این نکات و ترفندها به شما کمک می کند که کاربری بهتری با این نسخه جذاب داشته باشید و بتوانید از قابلیت های متعدد آن استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با کاربردی ترین ترفندهای ios12 و نکاتی در این مورد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

ترفندهای ios 12

کاربردی ترین ترفندهای ios12

به عنوان چند مورد از کاربردی ترین ترفندهای ios12 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بررسی عملکرد باتری

یکی از مشکلات کاربران آیفون با باتری این دستگاه است. اپل در آپیدیت جدیدی که برای سیستم عامل اختصاصی اش ارائه داده، امکانی را فراهم کرده که کاربران بتوانند عملکرد باتری را بررسی کنند. برای این منظور، باید مسیر  Battery <Settings را دنبال کنید. نمودار هایی را که در این بخش مشاهده می کنید، نحوه ی مصرف باتری را در 24 ساعت گذشته به شما نشان می دهند.

شما می توانید با مراجعه به این قسمت میزان مصرف باتری هر کدام از اپلیکیشن ها را بررسی نمایید. به این ترتیب خواهید توانست مصرف باتری ایفون خود را مدیریت کنید. نکته ویژه در مورد این مورد از ترفندهای ios12 این است که می توانید با استفاده از آن، در جریان میزان مصرف باتری در 10 روز گذشته نیز قرار بگیرید.

زمان نمایشگر (Screen Time)

یکی دیگر از ترفندها و قابلیت های کاربردی آی او اس 12 ، اسکرین تایم یا زمان نمایشگر است. با استفاده از این امکان شما می توانید برای استفاده از هر برنامه محدودیت زمانی مورد نظر خود را مشخص کنید.

همچنین این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با اعمال تنظیمات دلخواه خود، یک بازه ی زمانی مشخص برای دور بودن از گوشی مشخص کرده و در زمان مشخص شده هیچ اعلانی از تمامی برنامه ها  دریافت نکنید.

مدیریت اعلان‌ های گروهی

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ترفندهای ios12 ، امکان مشاهده اعلان های عمومی به صورت گروهی در صفحه قفل گوشی می باشد. با کشیدن انگشت به سمت چپ، گزینه ای تحت عنوان Manage به شما نمایش در می آید که با انتخاب آن دو گزینه، برای شما فراهم می شود. این دو گزینه شامل دریافت در سکوت و خاموش کردن می باشد. با انتخاب این گزینه ها شما می توانید اعلان های مورد نظر خود را بدون صدا و لرزش دریافت نمایید و یا هیچ گونه اعلانی دریافت نکنید.

دیگر قابلیت این بخش این است که یم توانید اعلان ها را دسته بندی کنید. انتخاب حالت خودکار باعث می شود که اعلان های متفاوت در یک برنامه به صورت مجزا تقسیم بندی شوند و انتخاب By App  یا حالت تقسیم، تمام اعلان های یک برنامه را در یک گروه قرار می دهد.

ویرایش عکس ‌ها و اضافه کردن استیکر

یکی از جذاب ترین ترفندهای ios12 ، تمکان ویرایش عکس ها و اضافه کردن استیکر است. با استفاده از دوربین دستگاه در اپلیکیشن iMessage می توانید از این قابلیت بهره مند شوید. در سمت چپ صفحه دوربین یک ایتم ستاره وجود دارد که با لمس کردن آن به صفحه ی دوربین سلفی منتقل شده و از همین طریق، تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا استیکر های متفاوتی را به تصاویر مختلف اضافه کنید.

همچنین ایموجی ها که قابلیت های جدیدی از آیفون هستند را فراموش نکنید. پس از انتخاب تنظیمات مورد نظر خود و بستن این منو، شاتر دوربین برای شما نمایش داده شده و در صورتی که کاملا رضایت داشتید می توانید عکس خود را ثبت کرده و در شبکه های مورد نظرتان ارسال نمایید.

تعمیرات اپل در تهران

تعمیرات اپل در تهران در محیطی کاملا مجهز و تحت نظر کادری حرفه ای و متخصص انجام می شود. مراحل تعمیر هریک از محصولات این شرکت در واحدی مجزا انجام شده و به این ترتیب، تمرکز و مهارت تکنسین ها افزایش یافته است. همکاران ما در هریک از واحدهای تعمیرات اپل ، مشاوره های تخصصی را به کاربران ارائه نموده و آنها را در جهت رفع مشکل محصولشان یاری می کنند. لازم است بدانید که در صورت نیاز به تعویض قطعات هریک از محصولات، نمایندگی اپل این اطمینان را به شما می دهد که از نمونه های اورجینال در دستگاه مورد نظر استفاده نمایند. به سبب حضور مجرب ترین تکنسین ها و به کار گیری پیشرفته ترین تجهیزات، سطح کیفی تعمیرات آیفون اپل در تهران  به میزان قابل توجهی بالا می باشد.

3/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *