شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

هارد مک بوک مثل تمامی هارد درایو های دیگر محصولات کامپیوتر و لپ تاپ جزء مهمترین قطعات به شمار می رود. چرا که کاربران مک بوک تمامی اطلاعات خود را در این درایو مهم ذخیره می کنند.

حال اگر در نظر بگیریم که اطلاعات و محتوای موجود در هارد درایو مک بوک به هر دلیلی از بین برود، چه اتفاقی می افتد و آیا بازیابی اطلاعات هارد مک بوک ممکن است؟ این پرسش یکی از اساسی ترین سوالات کاربران مک بوک است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک در کمترین زمان

چه عواملی باعث بازیابی اطلاعات هارد مک بوک می شود؟

عملکرد هارد مک بوک متوقف شده است. به داده های هارد مک بوک تان دسترسی ندارید. مک بوک شکسته یا آسیبی به هارد دیسک آن وارد شده است. کلیه اطلاعات هارد مک بوک از بین رفته است. هارد ضربه دیده است. هارد مک بوک جا به جا شده است. و مواردی از این قبیل که همه این موارد، موضوعاتی است که ممکن است کاربران مک بوک درباره هارد دیسک رایانه خود مطرح کنند.

در صورتی که یکی از این مسائل رخ دهد، چه باید کرد؟ بازیابی اطلاعات هارد مک بوک اولین و تنهاترین راه ممکن برای دستیابی به داده ها و محتوای از دست رفته می باشد. این امر باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. چرا که بازیابی اطلاعات هارد فرآیند مهمی است که در آن کیفیت بازیابی و میزان بازگشت اطلاعات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مراحل بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

اگر می خواهید به بازیابی اطلاعات هارد مک بوک اقدام نموده و اطلاعات و داده های موجود در هارد را به سلامت، با بهترین کیفیت ممکن و به بیشترین میزان تحویل بگیرید؛ این فرآیند حیاتی را به دستان کاردان متخصصین بازیابی اطلاعات بسپارید.

مرحله اول: ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک توسط Wondershare Data Recovery for Mac

پس از نصب و راه اندازی Wondershare Data Recovery، رابط کاربری، شما را با چندین گزینه بازیابی مواجه می کند. شما با استفاده از این برنامه نرم افزاری می توانید داده های از دست رفته خود را به صورت بخش های مجزا بازگردانید.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک در استفاده از این نرم افزار مرحله به مرحله و جداگانه در قالب داده های تصویر، ویدیویی، متنی، صوتی و غیره انجام می گیرد. بازیابی اطلاعات توسط این برنامه هرچند ممکن است زمان زیادی را صرف فعالیت خود کند ولی در بازگرداندن اطلاعات از دست رفته به مراتب بهتر از دیگر برنامه ها عمل می کند.

مرحله دوم: بازیابی اطلاعات هارد مک بوک به واسطه اسکن هارد دیسک برای جستجوی اطلاعات از دست رفته

در این روش مک بوک در ارتباط با یک مک بوک دیگر به بازیابی اطلاعات هارد مک بوک می پردازد. فرمت فایل های مورد جستجو را در مک بوک میزبان تعیین می کنید و از گزینه اسکن  هارد دیسک لپ تاپ اپل بهره مند می شوید. با فعال کردن Deep Scan، اسکن هارد آغاز میشود و مک بوک میزبان به جستجوی فایل ها و اطلاعات از دست رفته در مک بوک معیوب می پردازد.

مرحله سوم: بازیابی اطلاعات هارد مک بوک توسط یک هارد دیسک سالم

در این حالت نیز مانند مرحله دوم اسکن و بررسی اطلاعات از دست رفته صورت می پذیرد. تنها تفاوت این مرحله در این است که بازیابی اطلاعات هارد مک بوک بر روی یک هارد دیسک سالم ذخیره می گردد. اسکن در این روش در ابتدا به صورت جستجوی فایل های بهبود یافته یا همان داده های از دست رفته سالم است. مقصد بازیابی اطلاعات نیز یک هارد دیسک میزبان هماهنگ شده با هارد دیسک معیوب می باشد.

نمایندگی اپل

در نمایندگی اپل کادری شامل حرفه ای ترین کارشناسان صاحب دانش در زمینه ارائه اطلاعات کامل درباره انواع محصولات اپل می باشند. این اطلاعات می تواند شامل راهنمای کامل خرید محصول اپل، معرفی کامل محصول، تشریح مزایا و معایب محصول برای بهترین خرید است. انواع مدرن ترین و جدیدترین های اپل در بخش نمایندگی اپل موجود می باشد.

علاوه بر این در نمایندگی این برند قدرتمند برای پشتیبانی تمام از محصولات خریداری شده شما شهروندان گرامی خدمات پس از فروش در کلیه زمینه های مرتبط با محصول ارائه می گردد.

مرکز تعمیرات اپل

محصولات اپل برای رهایی از مشکلات پیش آمده برای آنها نیازمند مرکز معتبری هستند که افراد دلسوزی را در خود جای داده باشد. این افراد تنها در مرکزی به نام مرکز تعمیرات اپل در قالب یک تیم تخصصی گرد هم آمده اند. وظیفه اصلی این تیم، ارائه خدمات تعمیر و ترمیم و تعویض در انواع محصولات اپل می باشد به شرطی که کیفیت آنها حفظ گردد.

مرکز بازیابی اطلاعات

در مرکز بازیابی اطلاعات هدف اصلی تیم رسیدگی به مشکلات حذف و پاکسازی داده ها، بازگرداندن اطلاعات از دست رفته به بهترین شکل ممکن، با بالاترین کیفیت ممکن، به بیشترین میزان بازیابی و در کمترین زمان ممکن می باشد. این مرکز تیم تخصصی بازیابی اطلاعات هارد هر دستگاه ذخیره سازی را در یونیت های مجزا در خود جای داده است. و برای حفظ اطلاعات شما تلاش می کند.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *