شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ لنوو Ideapad 520

کمپانی نام آشنای لنوو در طول سال های فعالیتش به ساخت و طراحی لپ تاپ های با کیفیت بسیاری دست زده. از مهم ترین ویژگی این لپ تاپ ها میشه به اقتصادی و کارآمد بودن این دستگاه ها اشاره کرد. یکی از مدل هایی که امروز انتخاب کردیم تا در مورد ویژگی ها و مشکلات احتمالی اون صحبت کنیم، لپ تاپ لنوو Ideapad 520 هستش.

این لپ تاپ مخصوص کاربری های عمومی و نیمه حرفه ایه. معمولا چنین لپ تاپ هایی ممکنه با مشکلات مختلفی در عملکردشون روبرو بشن. این لپ تاپ از مدل های مستحکم به حساب میاد که این استحکام باعث شده نسبت به آسیب های فیزیکی تا حدود زیادی مقاوم باشه. این لپ تاپ ممکنه به دلایل مختلفی با مشکلات روبرو بشه. این مشکلات میتونن در گروه های مختلف سخت افزاری یا نرم افزاری جا بگیرن.

این مشکلات تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 520 رو با حساسیت های مختلفی روبرو کرده. در این مقاله میخوایم مشکلات متداولی که این میان رده ی جذاب با اون ها روبرو میشه رو اینجا عنوان کنیم. لازم به ذکره  تعمیر لپ تاپ Ideapad 520 در نمایندگی لپ تاپ لنوو با استفاده از به روز ترین امکانات، با کمترین خطا به انجام میرسه.

تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 520

خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 520

حل مشکل گرم شدن لپ تاپ لنوو Ideapad 520

از مشکلات متداول لپ تاپ لنوو Ideapad 520 گرم شدن بیش از حد این دستگاهه. کاربران بسیاری از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شون، به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 520 مراجعه میکنن. گرم شدن بیش از حد لپ تاپ می تونه باعث بشه عملکرد کامپیوتر شما از بین بره یا باعث ایجاد وقفه هایی مثل سقوط یا از کارافتادن کامپیوتر بشه.

هر لپ تاپی مقدار زیادی گرما تولید می کنه اما لپ تاپها بخاطر اندازه کوچکشان و نبود تهویه هوا , به صورت ویژه در معرض گرم شدن زیادی هستن. گرد و غبار اضافی می تونه دریچه های هوا رو مسدود کنه و مانع از ورود هوای خنک برای خنک شدن سیستم پردازش مرکزی بشه. شما غالبا می تونید مشکلات گرم شدن بیش از حد رو با تمیز کردن دریچه های هوا با تمیز کننده صفحه کلید یا یک دستمال حل کنید.

رفع مشکل شارژ نگه نداشتن لپ تاپ لنوو Ideapad 520

مشکل شارژ نگه نداشتن لپ تاپ لنوو Ideapad 520 یکی از مشکلات متداول در این لپ تاپ هاست. البته این مشکل در تمام لپ تاپ ها بعد از گذشت زمان مشخصی اتفاق میفته. باتری های لیتیومی در طول مدت عمرشان توانایی نگهداری شارژ رو از دست می دن. بعد از چند سال ، برخی باتریها تنها در کسری از زمان کار ارزیابی شده ، شارژ خواهند داشت.

به نظر کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 520 تنها راه حل در چنین وقت هایی، تعویض باتری با نمونه ی اورجینال هستش.

تعمیر صفحه ی کلید لپ تاپ لنوو Ideapad 520

در هر لپ تاپی، صفحه کلیدها خواه با تایپ کردن یا ریختن قهوه و چای روی اون ها در جایگاه استفاده غلط قرار می گیرن. در نتیجه اغلب دکمه ها از جایشان درآمده یا آسیب می بینن.

خوشبختانه , سازندگان لپ تاپ لنوو Ideapad 520 راهنمایی های سریع و آنلاینی رو برای تعمیر صفحه کلید لپ تاپ فراهم می کنن. علاوه بر این تمام کمک های لازم و خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 520 در این نمایندگی در اختیار کاربران عزیز قرار میگیره.

حل مشکل وای فای لپ تاپ لنوو Ideapad 520

یکی از مشکلات متداول در لپ تاپ لنوو Ideapad 520 مشکل وصل نشدن به وای فای هستش. متخصصان نمایندگی تعمیرات لنوو Ideapad 520 بارها و بارها با چنین مشکلی روبرو بودن. در چنین مواردی پیشنهاد میشه قبل از هر کاری مطمئن بشید که دستگاه بیسیم و ابزار نرم افزار هوشمند روشن  هستن و در نهایت مطمئن شید که مسیریاب نام شبکه رو پخش می کنه.

نمایندگی لپ تاپ لنوو

نمایندگی لپ تاپ لنوو علاوه بر خدمات فروش لپ تاپ های لنوو، تعمیرات اون ها رو نیز به عهده گرفته. از واحد های اختصاصی نمایندگی لپ تاپ لنوو میتونیم به تعمیر انواع لپ تاپ اشاره کنیم. تعمیرات تخصصی لپ تاپ های لنوو  در تمامی مدل و نسخه ها، توسط متخصصین دوره دیده و با تجربه ی واحد های تعمیر لپ تاپ انجام میگیره.

کادر فنی تعمیرات لپ تاپ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو ، با ساختار نرم افزاری و سخت افزاری انواع این تجهیزات، آشنایی کامل دارن و این درک بالا سبب شده، تشخیص و عیب یابی تمامی مشکلات، با حداقل خطا و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بگیره.

5/5(6 امتیاز)