شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر باتری گوشی اپل

تعمیر باتری گوشی اپل یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی اپل است که توسط تیم سخت افزاری این مرکز انجام می پذیرد. کارشناسان ما در واحد تعمیر باتری گوشی اپل، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزاتِ عیب یابی بررسی کرده و در صورت محرز شدن خرابی باتری، اقدامات لازم جهت تعویض و یا تعمیر آن را آغاز می نمایند.

اگر شما نیز از کاربران گوشی های آیفون هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید پس از مراجعه به مرکز تعمیر گوشی اپل و حضور در پارت تخصصی تعمیر باتری گوشی اپل اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر باتری گوشی apple در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز  تعمیر گوشی آیفون اپل برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید.

تعمیر باتری گوشی اپل

تعویض و تعمیر باتری گوشی اپل

در صورتی که بررسی کارشناسان ما به این نتیجه منتهی شود که امکان تعمیر باتری گوشی اپل وجود ندارد، اقدام به تعویض باتری گوشی اپل – البته پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه – می نمایند. در این تعویض تلاش می شود تا از باتری های باکیفیت شرکتی که دارای عملکرد مناسبی هستند استفاده شود.

تعویض باتری گوشی اپل در این مرکز صرفاً پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه و تأیید خرابی آن انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز، منحصر به تعویض و تعمیر باتری گوشی اپل نیست و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به کارشناسان این مجموعه خدمات مرتبط با بازیابی و احیا این قطعه را دریافت نمایید و باتری های به اصطلاح مرده خویش را عمر و کیفیت دوباره ببخشید.

تست عملکرد باتری گوشی اپل

عمر باتری در واقع مدت زمانی است که باتری گوشی پس از یک شارژ کامل می‌تواند دوام بیاورد. دوام باتری گوشی معمولا پس از استفاده مکرر از دستگاه و با گذشت چند ماه کاهش می یابد. اما این تمام ماجرا نیست. مشکل زمانی بدتر می‌شود که دستکاری های نرم افزاری جهت تعمیر باتری گوشی اپل کافی نباشد و ناچار شوید باتری را تعویض کنید.

اگر قصد این کار را دارید بهتر است پیش از هر چیز عملکرد باتری گوشی اپل تان را تست نمایید. خوشبختانه دو پارامتر بسیار مهم وجود دارند که می‌توانند یک دید کلی از میزان سلامت باتری گوشی شما ارائه دهند؛ حداکثر ظرفیت باتری که نشان می‌دهد باتری دستگاه شما حداکثر قادر به نگهداری چه میزان شارژ است و پارامتر بعدی تعداد کل سیکل‌های شارژ انجام شده باتری است.

استفاده از گوشی همیشه باعث کاهش میزان ظرفیت نگهداری می‌شود، اما یک باتری سالم پس از مدتی استفاده تنها چند درصد کاهش را در این عدد نشان می‌دهد. علاوه بر این، باتری‌های لیتیوم‌یونی که تقریبا در هر گوشی هوشمندی استفاده می‌شوند، با هر سیکل شارژ، کمی افت ظرفیت پیدا می‌کند.

اپل ادعا می‌کند در باتری‌های استفاده شده در آی‌فون، پس از ۵۰۰ سیکل شارژ در حدود ۸۰ درصد وضعیت روز اول باتری را در اختیار خواهید داشت. اطلاعات مربوط به سلامت باتری در تنظیمات iOS وجود ندارد و شما خودتان باید این اطلاعات را بدست بیاورید. در بخش زیر روش های موجود جهت کسب اطلاع از عملکرد باتری گوشی اپل تان را با شما در میان می گذاریم.

در صورت نیاز به راهنمایی ها و مشاوره های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد تعویض و تعمیر باتری گوشی اپل تماس بگیرید.

  • بررسی سلامت باتری از کامپیوتر با CoconutBattery و iBackupBot
  • آمار عددی بیشتر با اپلیکیشن Battery Life Doctor
  • پرسش از پشتیبانی اپل

باد کردن و متورم شدن باتری موبایل اپل

هنگامی که باتری موبایل اپل شما باد می‌کند و به صورت غیرمعمول متورم می‌شود، ممکن است به علت مشکلات فنی یا خرابی در باتری باشد. در چنین مواردی، توصیه می‌شود مشکل را به تعمیرکاران مجرب و مخصصین تعمیر باتری موبایل اپل گزارش دهید تا علت این مشکل را بررسی کرده و باتری را تعمیر یا تعویض نمایند.

مشکل داغ کردن باتری آیفون

اگر باتری آیفون شما در طول استفاده گرم می‌شود، ممکن است به دلیل استفاده نادرست، استفاده طولانی مدت یا خرابی در باتری باشد. برای پیشگیری از داغ کردن باتری آیفون، می‌توانید از دمای معقول برای استفاده از گوشی اطمینان حاصل کنید، همچنین از استفاده از برنامه‌های سنگین وفعالیت‌های گرافیکی بیش از حد پرهیز کنید. در صورت ادامه این مشکل، بهتر است به نمایندگی مجاز تعمیر باتری آیفون مراجعه کنید تا باتری را بررسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنند.

خالی شدن سریع باتری موبایل اپل

اگر باتری آیفون شما به سرعت خالی می‌شود، می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. از جمله برنامه‌هایی که در پس‌زمینه فعال هستند، شدت نور صفحه نمایش و.. است. برای افزایش عمر باتری آیفون، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید: کاهش روشنایی صفحه نمایش، غیرفعال کردن برنامه‌ها و بخش‌هایی که به صورت پس‌زمینه فعال هستند، استفاده از (Low Power Mode)، به‌روزرسانی نرم‌افزارها و در صورت تمام شدن طول عمر مفید باتری، مراجعه به مرکز خدمات فنی مجاز جهت تعمیر یا تعویض باتری آیفون.

خاموش شدن ناگهانی گوشی آیفون

وقتی که گوشی آیفون شما بدون اعلام مقدم خاموش می‌شود، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی در سیستم عامل، مشکلات سخت‌افزاری، باتری ضعیف یا خراب، برخی برنامه‌های ناسازگار و یا بروزرسانی نرم‌افزارها باشد. در چنین حالتی، می‌توانید با بررسی باتری و به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی، مشکل را رفع کنید. اگر این مشکل ادامه داشت، بهتر است برای تعمیر باتری آیفون با ما تماس بگیرید.

تعمیرات گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل و سرویس های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر باتری گوشی اپل یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که در پارتی مجزا، با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد.

همکاری با «برترین تعمیرکاران» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات» جهت در این مرکز سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمامی سرویس هایی گردد که، بر روی گوشی های آیفون اِعمال می گردند. اگرچه خرابی‌ آیفون می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیر آیفون است.

تعمیرات گوشی اپل در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد، می‌تواند کیفیت اولیه گوشی معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیر آیفون تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آنها در این مجموعه داشته است.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل در ایران خدمات تخصصی خویش را در پارت های متعدد به کاربران ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تمامی خدمات تعمیر، بازیابی، ترمیم و تعویض دستگاه خویش را دریافت نمایید.

شما کاربران گرامی با حضور در این مراکز می توانید بی‌هیچ اغراقی، شاهد ظریف‌ترین و سریع‌ترین عملیات تعمیر محصولات اپل باشید. این امر به واسطۀ حضور کارشناسان زبده در بخش تعمیر و بهره‌مندی این بخش از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم محقق گشته است. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات اپل در نمایندگی اپل در ایران به این بخش مراجعه نمایید.

4.7/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *