شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر هارد گوشی آیفون

همانطور که می دانید بخشی از گوشی که اطلاعات بر روی آن ذخیره می شود هارد نام دارد. البته لازم به ذکر است که در گوشی ها قطعه ای به نام هارد وجود ندارد. هارد درایو به معنای دیسک سخت می باشد. یعنی درایوی که قطعات سخت و مکانیکی دارد. هارد هم نوعی حافظه است اما در مورد تبلت و گوشی ها استفاده نمی شود. تبلت و گوشی موبایل در واقع دارای حافظه فلش می باشند که اساس کارش همانند هارد می باشد.

 در کل گوشی سه نوع حافظه دارد. یکی حافظه Ram گوشی، یکی حافظه داخلی که همان هارد دستگاه محسوب می شود. و دیگری حافظه جانبی که همان کارت حافظه گوشی می باشد.  هارد گوشی آیفون قطعه حیاتی در گوشی می باشد. که در صورت آسیب دیدن یا سوختن تمامی اطلاعات کاربر از بین خواهد رفت. تعمیر هارد گوشی آیفون و ریکاوری اطلاعات آن از جمله اقداماتی است که نیاز به مهارت و تخصص دارد بنابراین برای تعمیر هارد گوشی به یک مرکز معتبر  تعمیرات گوشی آیفون می بایست مراجعه کرد.

تعمیر هارد گوشی آیفون

نشانه های خرابی هارد موبایل اپل

در صورت مشاهده هریک از نشان های ذیل؛ وقت آن است که جهت تعمیرهارد آیفون به نمایندگی مراجعه نمایید.

  • خاموش شدن ناگهانی آیفون

وقوع خاموشی ناگهانی در طول استفاده از آیفون، ممکن است نشانه‌ای از خرابی هارد باشد.

  • ماندن آیفون روی لوگو

در هنگام روشن کردن دستگاه، اگر به طور مداوم آیفون روی لوگوی اپل گیر می کند و هیچ عکس العملی نداشته باشد، این  موضوع ممکن است نشانه‌ای از خرابی هارد باشد.

  • اجرا نشدن برنامه ها

اگر برنامه‌ها روی آیفون شما به درستی اجرا نشوند یا به طور ناگهانی بسته شوند، این موضوع می‌تواند نتیجه خرابی هارد باشد.

  • ریستارت شدن مدام آیفون

اگر آیفون شما به طور مداوم ری استارت می‌شود و در حالت روشنی به طور مداوم خاموش و روشن می شود، این نیزممکن است نشانه‌ای از خرابی هارد باشد.

تعویض هارد گوشی آیفون

گاهی اوقات مشکل با  تعمیر هارد گوشی آیفون حل نمی گردد و نیاز به تعویض هارد می باشد. مثلاً مواقعی که هارد گوشی به طور کلی از بین رفته است یا سوخته است. در صورتی که  هارد گوشی شما از نظر الکترونیکی آسیب دیده باشد، هارد سوخته است و نیاز به تعویض هارد دارید از آنجا که سوختن هارد مستقیماً بر روی دیگر اجزای آن تاثیر گذار خواهد بود بهتر است بی درنگ برای تعمیر آن به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

تعویض هارد هم همچون تعمیر هارد گوشی آیفون تخصص و مهارت کافی در این امر را می طلبد و باید توسط تعمیرکار مجرب و ماهر انجام گیرد. در صورتی که تعمیرکار از مهارت لازم در انجام اینکار برخوردار نباشد ممکن است تعویض به درستی انجام نشده و قطعه های دیگر گوشی نیز در معرض آسیب قرار بگیرند. مرکز تعمیرات مویابل اپل ضمن برخورداری از کارشناسان دوره دیده و ماهر تمامی خدمات این سرویس را  بااستفاده از قطعات ارجینال و اصل همراه با گارانتی به انجام می رساند.

لذا اگر هارد دستگاه شما دچار آسیب گردید از مراجعه به مراکزی که تخصص لازم در این حیطه را ندارند بپرهیزید. مرکز تعمیرات هارد موبایل آیفون این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته در این مرکز با استفاده از هاردهای اورجینال و با تضمین بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ارائه گردد.

ریکاوری هارد گوشی آیفون

هر فردی ممکن است با مشکل خراب شدن هارد گوشی یا از بین رفتن اطلاعات گوشی خود مواجه گردد. بد نیست بدانید که گوشی های آیفون قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را ندارند و فقط با بررسی حافظه داخلی خود آیفون امکان  ریکاوری اطلاعات پاک شده و تعمیر هارد گوشی آیفون وجود دارد.

تاکنون برنامه های مختلفی برای ریکاوری اطلاعات پاک شده گوشی آیفون ارائه شده است. اما به جرات می توان گفت که هیچ کدام کارایی قابل توجه و چشمگیری ندارند. لذا توصیه می شود اگر از دارندگان گوشی اپل هستید که با مشکل پاک شدن اطلاعات خود گریبانگیر گشته اید. به نمایندگی معتبر گوشی آیفون مراجعه کنید تا بتوانید به اطلاعات پاک شده از گوشی خود دسترسی مناسبی داشته باشید.

تعویض هارد گوشی آیفون

نمایندگی تعمیرات گوشی اپل

مرکز تعمیرات گوشی اپل، با توجه به متمایز بودن این برند نسبت به سایر برندهای گوشی موبایل و همچنین منحصربه فرد بودن محصولات این برند، زبده‌ترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات گوشی اپل را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی مدل های گوشی آیفون می باشد.

شایان ذکر است که نمایندگی اپل خدمات خود را در بخش های مجزا به کاربران ارائه می نماید که این کارگاه ها از تجهیزات و امکانات مدرن برخوردار می باشند. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیرات گوشی آیفون ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه گشته اند.

5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *