شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

خشک کن FlexDry™ Gas Dryer سامسونگ

خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، با داشتن دو محفظه در یک محصول به شما اجازه می دهد تا لباس های ظریف و لباس های روزمره را در یک زمان و حتی به طول مستقل خشک کنید.

اکنون با ترکیب، یک خشک کن  بزرگ معمولی و یک خشک کن برای لباس های ظریف، می توانید لباس های حساست تر ( بمانند لباس های زیر و پارچه های حریر) و لباس های روزانه خود را در شرایط عالی و به صورت جداگانه خشک کنید. کاربران لباسشویی سامسونگ آیا تا به حال از خشک کنی مجزا برای خشک کردن لباس های خود بهره برده اید.

توصیه می کنیم ویژگی های خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ را در این مقاله مطالعه کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. متخصصین تعمیرات لباسشویی سامسونگ پس از خرید کالا خدمات پس از فروش خشک کن سامسونگ را به شما ارائه خواهند داد.

خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ

ویژگی های خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ

محفظه جداگانه در این خشک کن به شما اجازه می دهد، تا لباس های ظریف، ژاکت ها، عروسک ها و چیزهایی از این دست را بدون هیچ آسیبی و چروکی خشک کنید.

فن آوری Multi-Steam

با وجود گزینه های قدرتمند و انعطاف پذیر بخار در خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، می توانید چروک ها، رایحه های نامطلوب، باکتری ها، الکتریسته ساکن و عومامل آرژی زای موجود در لباس ها را از بین ببرید.

با بهره مندی این دستگاه جدید از فن آوری Multi-Steam ، برخلاف دستگاه های دیگر مجبور نیستید مخرن آب را به صورت دستی پر کنید.

از سوی دیگر، این قابلیت به شما کمک می کند تا چروک های اضافی درلباس های تان ایجاد نشوند و در نتیجه، زمان کمتری را برای اتو کشی اختصاص دهید.

استاندارد ENERGY STAR

خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، از استاندارد بین المللی  ENERGY STAR( استانداری در ارتباط با چگونگی مصرف انرژی توسط لوازم الکتریکی)، بهره برده است.

وجود این استاندارد نشان دهنده، سازگاری این محصول با محیط زیست واستفاده از انرژی به شیوه ای کارآمد می باشد. به عبارت دیگر، دارا بودن برچسب Energy Star® Certified، به معنی وجود، تطابق دستگاه، با مشخصات سخت افزاری سختگیرانه و استاندارد مناسب است.

اتصال Wi-Fi

اگر خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ را به Wi-Fi متصل کنید، می توانید از مزایای جالبی بهره مند شوید که از جمله آنها آگاهی از مدت زمان باقی مانده چرخه کاری دستگاه، آن هم از طریق کنترل از راه دور، آگاهی از پایان چرخه خشک کن و درنهایت ارسال برنامه خشک کن  از هر جایی که هستید، می باشد.

گفتنی است، برای انجام همه این کارها فقط نیاز به دستگاه تلفن هوشمند خود دارید. به هر حال، با بهره گیری از این قابلیت اکنون می توانید، بدون آنکه مجبور به خانه ماندن باشید، از زمان پایان کار دستگاه خود با خبر باشید.

سنسور Vent

استفاده از سنسور Vent، در خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، انسداد کانال را تشخیص داده و به شما یادآوری می کند تا دریچه دستگاه را تمیز و پاک سازی کنید.

سطوحی صیقلی و تمیز

از آنجایی که بدنه فولادی خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، به شیوه ای عالی پرداخت شده است، دیگر اثر انگشتی بروی آن به جا نخواهد ماند. این ویژگی لکه ها را تا حد قابل توجهی کم کرده و ظاهر زیباتری را به شما ارائه می دهد.

مراقبت هوشمندانه ( Smart Care )

چنانچه در خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، ایرادی بوجود بیاید. می توانید با استفاده از قابلیت Smart Care، دستگاه خود را عیب یابی کرده و علت آن را بروی گوشی هوشمند خود بطورمستتقیم دریافت کنید.

این فن آوری، با سیستم شسشتو و خشک کن همراه شده و ایراد بوجود آمده را تشخیص می دهد و البته راه حل های آن را نیز پیشنهاد می دهد.

در پایان خاطر نشان می کنم، ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ می توانند به عنوان یک تیم کامل برای انجام کارهای شسشتوی روزانه شما، آن هم با بالاترین کیفیت انتخاب شوند.

سازگار با محیط زیست

با داشتن خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، می توانید تا ۲۵% انرژی کمتری مصرف کنید، بدین ترتیب، به همین اندازه در مصرف انرژی تان نیز صرفه جویی می شود. بنابراین به خاطر داشته باشید، با کمک این محصول جدید نه تنها در دراز مدت توانسته اید از هزینه ها کم کنید بلکه از دستگاه قدرتمندی با کارایی بالا وکیفیت فوق العاده نیز بهره مند بوده اید.

سنسور خشک کن

به طور کلی، میزان حرارت و زمان در خشک کن FlexDry Gas Dryer سامسونگ ، برای انجام کار به شیوه ای عالی بهینه شده است. سنسورهای رطوبت، به هنگامی که لباس ها به درجه مطلوبی از خشکی رسیده باشند، شرایط را تشخیص داده و اجازه نمی دهند تا لباس های شما بخاطر دمای اضافی آسیب ببینند. گفتنی است، این سنسور، به طور اتوماتیک، وقتی که لباس ها خشک شده باشند، خاموش می شود.

نمایندگی سامسونگ

کلیه ی خدمات مورد نیاز کاربران محترم در واحد های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی محبوب سامسونگ، در نمایندگی این شرکت به شیوه ای کیفی ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی سامسونگ، توجه ویژه ای نسبت به اصل مشتری مداری قائل بوده و در همین راستا، از متخصصان خبره در کلیه بخش ها دعوت به همکاری کرده است.

این کارشناسان حرفه ای، به واسطه ی برخورداری از تخصص و تجربه بالا، خدمات و سرویس های بسیار با کیفیتی به کاربران ارائه می دهند. همچنین، نمایندگی سامسونگ با ارائه گارانتی خدمات، توانسته گامی بلند در جهت حفظ رضایت مشتری و رفاه حال این عزیزان بردارد. گفتنی است، این نمایندگی در طول سالیان دراز فعالیت حرفه ای به عنوان مرکزی مورد اعتماد و فنی شناخته شده است.

تعمیرات سامسونگ

مراکز تعمیرات سامسونگ، با هدف انجام فرایند تعمیر محصولات این شرکت به صورتی تخصصی ایجاد شده است. در هر یک از این واحدها، بررسی و تعمیرات یکی از انواع محصولات از جمله لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، تبلبت، تجهیزات جانبی و …. سامسونگ انجام می شود.

شایان ذکر است، هر واحد به ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته در زمینه تعمیر محصول مورد نظر مجهز شده و تعمیرکاران متعهد و خبره ای در آن ها مشغول به فعالیت هستند. واحد های تعمیرات سامسونگ، به سبب مواردی که ذکرشد، توانسته خدمات متمایز و بهتری به کابران محترم ارائه نموده و تعمیرات محصولات سامسونگ را در بالاترین شکل کیفی انجام دهد.

در صورت تمایل، می توانید با مراجعه به این بخش، از آخرین اخبار و تحولات کمپانی ساسمونگ آگاه شوید.

امتیاز شما به این نوشته