شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

خشک کن لباسشویی ال جی

خشک کن لباسشویی ال جی یکی از قابلیت های ماشین های لباسشویی ال جی و سایر برند ها است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پیشرفت تکنولوژی و حضور فناوری‌های جدید در ساخت ماشین لباسشویی، موجب ساخت انواع مختلفی از این دستگاه های هوشمند شده است که آیتم خشک کن هم به انواع ماشین لباسشویی از جمله لباسشویی ال جی اضافه شده که پس از عملیات شستن، لباس‌ها را خشک می‌کند.

این سیستم به خصوص در فضاهای کوچک منازل امروزی بسیار کاربردی است. به کمک این سیستم لباس ها به طور کامل آبگیری می شوند و زمان بسیار کمی برای خشک شدن کامل نیاز دارند. می توانید با استفاده از دکمه آبگیری و خشک کن لباسشویی ال جی در همه برنامه های شستشو از این قابلیت استفاده کنید.

با خرابی خشک کن ماشین لباسشویی ال جی عملا یکی از قسمت های مهم این دستگاه از کار می افتد و لباسشویی لباس هایی خیس و بدون کمترین آبگیری تحویل می دهد که این مسئله به خصوص برای روزهای سرد زمستانی بسیار مشکل ساز است.

5/5(1 امتیاز)
تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی

تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی

یکی از دلایلی که می تواند خشک کن ماشین لباسشویی ال جی را دچار اختلال کند، نوع لباس است؛ ممکن است پرز لباس ها راه پمپ را بسته باشد. باید این پمپ را چک کنید و اگر پرزی در آن وجود دارد، آن را کاملا تمیز کنید. باید توجه داشته باشید که مشکلات این چنینی ممکن است به دلیل رعایت نکردن نکات ساده ای در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اتفاق افتند. پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بایدها و نبایدهای استفاده از ماشین لباسشویی را رعایت نمایید.

گاهی نیز افتادن شیلنگ در پشت دستگاه باعث می شود که خشک کن لباسشویی ال جی از کار بیافتد؛  در این شرایط شیلنگ از پشت ماشین جدا شده و روی زمین افتاده است که باید آن را به دستگاه وصل کنید تا خشک کن لباسشویی LG دوباره کار کند.

اگر این موارد را چک کردید و مشکل خشک کن لباسشویی همچنان باقی مانده بود، برای تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی، دستگاه را از برق خارج کنید و از یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی ال جی کمک بخواهید.

خشک کن لباسشویی ال جی

دکمه خشک کن لباسشویی ال جی

قابلیت خشک کن لباسشویی ال جی به شکل های مختلفی در این دستگاه استفاده می شود؛ خشک کن تنها، شستشو و خشک کن، بدون خشک کن، خشک کردن اقتصادی، خشک کن 100 درصد، خشک کن، آبکشی و خشک کن و … . با توجه به اینکه دستگاه مورد نظر شما دقیقا از کدام قابلیت برخوردار است، هر یک از این دکمه ها می تواند در پنل دستگاه شما وجود داشته باشد یا نداشته باشد. در ادامه هر یک از دکمه های مربوط به خشک کردن های مختلف را برای شما شرح می دهیم. بررسی کنید که لباسشویی که شما از آن استفاده می کنید، دقیقا کدام دکمه ها را دارد. در زمان مناسب و متناسب با نیاز خود از هر یک از این دکمه ها استفاده کنید؛

  • Rinse+ spin = آبکشی و خشک کن
  • Spin = خشک کن
  • Dry + Wash = شستشو و خشک کن
  • No spin = بدون خشک کن
  • Dry only= خشک کن تنها
  • Cupboard dry= خشک کردن پارچه های کتان و نخی
  • Eco dry = خشک کردن اقتصادی
  • Dry = خشک کن 100درصد

دلایل خرابی خشک کن لباسشویی LG

  • برد تنظیم دور خشک کن لباسشویی خراب است
  • تسمه یا پولی خشک کن لباسشویی ال جی از محل خود خارج شده است
  • لباس‌های قرار گرفته در لباسشویی ال جی، خارج از ظرفیت واقعی دستگاه است
  • کلید فعال کردن خشک کن لباسشویی ال جی از کار افتاده است
  • با مسدودی شیلنگ آب یا خرابی پمپ تخلیهخشک کن لباسشویی ال جی نمی‌تواند به خوبی لباس‌ها را خشک کند
  • خرابی نقشه سیم کشی و به طور کلی سیم های قسمت خشک کن لباسشویی ال جی[us_separator height=”4px” size=”custom”]
  • سوختن موتور تایمر[us_separator height=”4px” size=”custom”]
  • خرابی خازن راه انداز خشک کن لباسشویی[us_separator height=”4px” size=”custom”]
  • سوختن موتور خشک کن لباسشویی ال جی[us_separator height=”4px” size=”custom”]
  • سیم های رابط بین موتور و تایمر خشک کن لباسشویی ، جا به جا و یا قطع شده است
بلوتوث لپ تاپ اپل

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی در حوزه تخصص تعمیرگاه لوازم خانگی است. این محصول کارایی بسیار بالایی دارد. در همه منازل وجود دارد و به راحتی با فشردن چند دکمه شروع به کار می کند؛ اما همیشه همه چیز به این سادگی نیست. گاهی لباسشویی ال جی با وجود همه کیفیتی بی نظیری که دارد، دست خوش ایراداتی می شود که عمدتا هم به دلیل کارایی غلط کاربر و بی توجهی او به اصول کاربری است.

در هر صورت برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به راحتی می توانید از تعمیرگاه تخصصی لباسشویی کمک بگیرید. این مرکز برای تامین رفاه حال کاربران خود سرویس تعمیر در محل لباسشویی ال جی را نیز راه اندازی کرده است؛ زیرا به خوبی می داند که سوای مشکلاتی که برای لباسشویی پیش آمده و کاربر را دچار نگرانی کرده است، همواره حمل و جابه جایی این دستگاه نیز مسئله ای سخت برای او بوده است.

به همین دلیل سرویس تعمیر لباسشویی در محل را راه اندازی کردیم تا همه آنچه که لباسشویی ال جی شما برای بهبودی نیاز دارد، در منزل شما اجرا کنیم. تماس بگیرید و جزئیات را جویا شوید.

واحد های تعمیرات ال جی

کمپانی ال جی در صنایع مختلفی فعالیت دارد و محصولات متنوعی در حوزه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات هوشمند فعالیت دارد. هر یک از این محصولات زیر مجموعه های متنوعی دارد که در تعمیرگاه تخصصی و اختصاصی خود مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. این تعمیرگاه ها هر کدام به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز هستند.

تعمیرکاران در زمینه تخصصی خود تجربه ای طولانی و طلایی دارند. این تعمیرکاران ماهر و زبده به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از محصولات ال جی به خوبی با ساختار این محصولات آشنایی دارند و می توانند مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنند. در این بخش لازم می دانیم به معرفی واحدهای تعمیرات ال جی بپردازیم.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی درگاهی امن و مورد اطمینان است که همه نیاز های کاربران ال جی را پاسخ می گوید. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خدماتی اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه می دهد. در نمایندگی ال جی می توانید به کمک جلسات مشاوره ای رایگان و تخصصی اطلاعات مفیدی درباره محصول مورد نظر به دست آورید و با دانش و آگاهی وارد مسیر خرید شوید.

در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار ویژه و گسترده ای برای کاربران فراهم است. بهره مندی از این امکانات و تسهیلات سبب می شود هر گونه دغدغه درباره دریافت خدمات به صفر برسد.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”5195″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″ overriding_link=”post”]