شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بایدها و نبایدهای استفاده از ماشین لباسشویی

این روزها کمتر خانه ای را می توان یافت که یکی از مدل های ماشین لباسشویی در آن نباشد. این دستگاه به دلیل کارایی بالا، مورد توجه کاربران قرار گرفته و بسیاری از آن استفاده می کنند. استفاده از لباسشویی، نکات و مواردی دارد که با رعایت کردن آنها می توانید استفاده بهینه تری از این محصول داشته باشید. بسیاری از کاربران در هنگام کار با ماشین لباسشویی ال جی، نسبت به رعایت کردن برخی نکات بعضا ساده محتاط نبوده و به همین دلیل نیز همواره با مشکلاتی در این دستگاه مواجه می باشند.

تکنسین های تعمیرات لباسشویی به کاربران توصیه می کنند که برای افزایش طول عمر محصولشان، مواردی را در مورد پودر، طرز قرار دادن لباس ها و … رعایت نمایند. ال جی زون در این مطلب به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با این نکات، استفاده بهتری از این دستگاه داشته باشید و دیر تر شاهد خرابی آن باشید؛ همراه ما باشید.

امتیاز شما به این نوشته
استفاده از لباسشویی

نکات کاربردی استفاده لباسشویی

برخی از کاربردی ترین نکات استفاده از لباسشویی عبارتند از:

توجه به صدای ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی باید مورد توجه قرار گیرد، سر و صدای این دستگاه است. تق تق کردن ماشین و یا لرزش آن در هنگام شستشو، می تواند نشانه ای بر خرابی قطعات داخلی آن باشد. عدم توجه به این موارد باعث فرسودگی دستگاه شده و عمر آن را کاهش می دهد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات ال جی به کاربران توصیه می کنند که زمان استفاده از لباسشویی، به صداهای این دستگاه توجه کرده و در صورت غیر عادی بودن، با یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی مشورت کنید.

زیپ لباس ها را ببندید

یکی از مواردی که معمولا کاربران در استفاده از لباسشویی به آن توجه نمی کنند، باز بودن زیپ لباس هایی است که با این دستگاه می شویند. وقتی لباس ها را بازیپ یا گره داخل ماشین می ریزید، حتما زیپ را ببندید که درب ماشین را خراش نیندازد و لباس های دیگر را نیز خراب نکند.

پودر زیاد ممنوع

متاسفانه برخی از کاربران تصور می کنند که لباسشویی ال جی با پودر زیاد عملکرد بهتری خواهد داشت. این در حالی است که استفاده از مقدار زیاد پودر های شستشو می تواند منجر به بروز آسیب در قطعات مختلف لباسشویی شود. یکی از نکات استفاده از لباسشویی این است که طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید؛ پودر بیش از حد می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه باشد.

لباس ها را در ماشین جمع نکنید

برخی کاربران عادت دارند که در طول ایام هفته، لباس های کثیف را داخل لباسشویی ریخته و پس از چند روز دستگاه را روشن می کنند. خب اگر این عادت را دارید، نباید از بوی بد دستگاهتان شکایت کنید! پیشنهاد کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی این است که برای استفاده بهتر از لباسشویی ال جی خود، لباس ها را چند دقیقه پیش از روشن کردن ماشین داخل آن انداخته و به این ترتیب، از بروز بوی بد در آن جلوگیری نمایید.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی

استفاده از لباسشویی علاوه بر موارد ذکر شده، نیازمند رعایت کردن چند نکته ایمنی هم هست. توجه به این نکات، علاوه بر تضمین کیفیت عملکرد دستگاه، ایمنی خود شما را هم افزایش می دهد. به عنوان مثال، هیچ عنوان نباید این دستگاه را در محل هایی که در معرض تابش نور آفتاب یا بارندگی هستند نصب کنید. همچنین توجه کنید که فاصله لباسشویی از دیوار باید 5 سانتی متر باشد تا دستگاه دچار مشکل نشود. یکی دیگر از نکات ایمنی استفاده از لباسشویی این است که قبل از توقف کامل ماشین، درب آن را باز نکنید. قبل از روشن شدن مطمئن شوید شیر تغذیه باز و برق در پریز موجود است.

لازم است قبل از شستشو، شلنگ تخلیه را کنترل کرده و از قرار گیری صحیح آن در فاضلاب اطمینان حاصل نمایید. فراموش نکنید که برای دو شستشوی متوالی، دو ساعت فاصله نیاز است. و در آخر، متخصصین ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی lg همواره به کاربران توصیه می کنند که از پودرھای استاندارد و مخصوص دستگاه استفاده نمایند. با رعایت این نکات، می توانید از عمر بالای محصول خود اطمینان کامل داشته باشید.

ضد عفونی فراموش نشود!

ضد عفونی کردن یکی از کاربردی ترین نکاتی است که در استفاده از لباسشویی مورد توجه قرار می گیرد. این کار کمک می کند فضای داخل دستگاه ضد عفونی و تمیز شده و بوی بد نیز در فضای لباسشویی ایجاد نشود. برای این کار کافی است یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند. به این ترتیب دستگاه ضد عفونی شده و بوی بد آن نیز از بین می رود.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج، یکی از مراکز معتبری است که خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی را به کاربران ارائه می دهد. با تاسیس این شعبه، ساکنین استان البرز دیگر ناچار به طی مسیر تا تهران نبوده و می توانند سرویس های مورد نظرشان را از این مرکز دریافت نمایند. فروش انواع موبایل، لوازم خانگی، تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، کولر گازی و… ال جی به صورت اورجینال و تعمیرات تخصصی این محصولات را می توان مهم ترین خدمات نمایندگی ال جی در کرج به شمار آورد. عمل به اصول مشتری مداری مهم ترین ویژگی این مرکز است که موجب جلب رضایت کاربران شده است.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”5195″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”]