شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آیا آداپتور تلویزیون ال جی خراب است؟

در این مقاله برآنیم تا به این پرسش که آیا آداپتور تلویزیون ال جی خراب است یا خیر پاسخ دهیم. اگرچه راه های آسانی برای تعیین خرابی یا عدم خرابی آداپتور تلویزیون ال جی وجود دارد لیکن پیشنهاد ما آن است که تعیین این خرابی را به کارشناسان بسپارید. کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و آشنایی با ریز و درشت این حوزه قادر به عیب یابی صحیح دستگاه و رفع اشکالات پیش آمده در آن هستند.

اما در صورتی که به هر دلیل، تصمیم دارید از خرابی یا عدم خرابی آداپتور تلویزیون ال جی تان مطلع گردید می توانید این روش را تجربه کنید: برای این کار بهتر است از لامپ ۲۴ ولت اتومبیل که خروجی آداپتور به آن متصل می شود، استفاده کنید. اگر لامپ پر نور بود این امر می تواند نشانه ای از سالم بودن منبع باشد. اگر لامپ به حالت چشمک زن یا کم نور روشن شد، منبع تغذیه خراب است.

استفاده از یک لامپ جهت تشخیص خرابی آداپتور تلویزیون ال جی از آن روست که اگر قطعه یا قطعاتی روی مادربرد اتصال کوتاه یا نشتی پیدا کرده باشند ولی منبع تغذیه به ظاهر سالم باشد با زیر بار رفتن منبع توسط لامپ عیب آن مشخص میشود. تجربه نشان داده اکثر مشکلات منبع تغذیه مانیتور های LCD , LED  و یا تلویزیون ها به دلیل خرابی خازن های الکترولیتی قسمت اولیه و ثانویه مدار است. بعضی از خازن ها ESR  بالایی پیدا میکنند که باعث میشود منبع تغذیه دارای خروجی کم یا نوسانی یا بدون خروجی باشد.

آداپتور تلویزیون ال جی

تعمیر آداپتور تلویزیون ال جی

تعمیر آداپتور تلویزیون ال جی در مدل های LED از تعمیر تغذیه تلویزیون CRT ساده تر است چون اندازه این آداپتور به نسبت کوچکتر است و معمولا دارای یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر است. بعضی از مدل های تلویزیون ال جی دارای خروجی ۱۸ یا ۲۴ ولت هستند. امروزه مدارات منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی می شوند. این موضوع به ویژه در تلویزیون های جدید ال ای دی ال جی مشاهده می شود.

این در حالی است که منبع تغذیه در مدل های قدیمی تر در ماژول جدا طراحی می شد. تعمیر آداپتور تلویزیون ال جی معمولا بسیار ساده است. سادگی این تعمیر، به دلیل عیب یابی آسان این بخش از دستگاه است. به عبارتی دیگر، تشخیص این مسئله که آیا آداپتور تلویزیون خراب است یا خیر با روشهای ساده ای امکان پذیر است. از سوی دیگر در صورت خرابی، تعمیر آن با جایگزین ساختن نمونه اصل و اورجینال به سادگی امکان پذیر است.

عیب یابی و بررسی آداپتور تلویزیون ال جی

نخستین مرحله در تعمیرات تلویزیون ال جی عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. در ارتباط با عیب یابی و بررسی آداپتور تلویزیون ال جی، این کار با استفاده از یک مدل سالم انجام می شود.

به عبارتی دیگر برای عیب یابی آداپتور تلویزیون ال جی به راحتی می توان با جایگزین ساختن یک مدل سالم از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. همچنین می توان از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای تست تلویزیون (از طریق جک ورودی) استفاده کرد. مرکز تعمیرات تلویزیون LG در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

 تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند. دوره ‌های تخصصی مذکور با ورود هر یک از مدلهای جدید تلویزیون ال جی برگزار گشته و کارشناسان تعمیر با حضور در آنها با جدیدترین متدهای تعمیرات تلویزیون ال جی آشنا می ‌شوند.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی و رفع مشکلات مرتبط با این دستگاه نظیر مشکل آداپتور تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد.

شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی می‌باشد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی نظیر خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است. جهت آشنایی هر چه بیشتر با واحدهای تعمیرات ال جی به بخش زیر مراجعه نمایید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”6″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”6″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

اخبار ، مقالات  و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

[us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

امتیاز شما به این نوشته