شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش استفاده از اپل واچ

اگه به تازگی به کاربران اپل واچ اضافه شدید و طریقه ی استفاده از این گجت کوچیک جذاب رو بلد نیستید،  این مقاله برای شما نوشته شده. در این بخش قصد داریم آموزش استفاده از اپل واچ رو برای شما توضیح بدیم. به عنوان یه کاربر تازه وارد، لازمه قبل از هرچی طریقه ی بروز رسانی سیستم عامل این گجت رو یاد بگیرید. در قدم بعدی لازمه تصمیم بگیرید ساعت جذاب خودتون رو تو کدوم دست بندازید.

در ساعت‌های سنتی نیازی به تعیین این امر وجود نداره و کاربر میتونه هر زمان که دلش بخواد و بر حسب سلیقه، ساعتش رو دردست چپ یا راست قرار بده. اما ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ این چنین نیست و به منظور استفاده بهینه از اون باید تعیین کنید که قصد دارید گجت رو در کدوم دست خود بسته و ازش استفاده کنید.

نکته ی بعدی که لازمه مورد توجه قرار بدید، مربوط به دستبند این ساعت هوشمند هستش. اپل واچ از نظر دستبند شامل دو نسخه 32 و 42 میلیمتری می‌شه. مهم ترین مرحله ای که با اون روبرو اید، شخصی سازی اپل واچ جدیدتونه که به عنوان  مثال نحوه برقراری تماس با اپل واچ در مطالب قبلی آموزش داده شده است در این بخش هم شخصی سازی اپل واچ برای شما شرح میدیم.

آموزش استفاده از اپل واچ

آموزش شخصی سازی اپل واچ جدید

در مرحله بعدی آموزش استفاده از اپل واچ باید نسبت به شخصی‌سازی ظاهر اولیه ساعت هوشمندتون وارد عمل بشید. ظاهر ساعت را اصطلاحا با واژه واچ فیس (Watch Face) می‌شناسیم. اپل واچ به طور پیش فرض شامل چندین نوع مختلف از واچ فیس‌ها می‌شه که، بعضی از اون ها قابل شخصی‌سازی نیز هستن. به عنوان مثال؛ شما می‌تونید یک واچ فیس پیش فرض ارائه شده در اپل واچ رو انتخاب کرده و رنگ بخش‌های مختلف اون رو هم تغییر بدید.

در اپل واچ امکان استفاده از انیمیشن‌هایی با نام complication هم ارائه شده که شاید بشه اون ها رو شبیه به ویجت دستگاه‌های اندرویدی دونست. شما عزیزان می‌تونید از این قابلیت به منظور نمایش وضعیت آب و هوا، تقویم و… بر روی ساعت هوشمندتان استفاده کنید. همچنین سیستم عامل Watch OS 2.0 قابلیت پشتیبانی از کامپلیکیشن‌های (complications) سوم شخص رو هم به همراه داره.

بهره مندی از پردازش مستقیم اپلیکیشن های اپل واچ

یکی از قابلیت‌های عالی که به سیستم عامل Watch OS 2.0 اضافه شده مربوط به پشتیبانی مستقیم یا نیتیو (Native) ان از اپلیکیشن‌ها هستش. با بهره گیری از این قابلیت جذاب، اپلیکیشن‌هایی که بر روی سیستم عامل این گجت نصب می‌شن به طور مستقیم توسط ساعت پردازش، کنترل و ارائه خواهند شد.

به عبارت دیگه اپل واچ تنها یک گجت ثانویه نبوده و تنها قابلیت نمایش اپلیکیشن‌های پردازش شده در گوشی هوشمندتان رو ارائه نمی‌کنه و خودش به طور مستقیم این قابلیت رو داره که به شکل مستقل اپلیکیشن‌های خاصی رو در خود اجرا و پردازش کنه. بنابراین به منظور اجرای اپلیکیشن‌ها در اپل واچ حتما نیازی به وجود یک آیفون در کنار ساعت نخواهد بود و این خبر خوبی برای طرفداران این محصول به شماره میره.

پس شما عزیزان میتونید با استفاده از اپل واچ خریداری شده تون، اپلیکیشن های مورد نظر خودتون رو دانلود و نصب کنید و آیکون اون ها رو در اپل واچ خودتون مشاهده کنید و با اون کار کنید.

آموزش کاربردی کار با محصولات اپل

کمپانی اپل با در اختیار داشتن بالا ترین سطح امکانات، پشتیبانی از کاربران اپل گجت های جدید از جمله  اپل واچ رو در اختیار کاربران عزیز خودش قرار میده. همکاری این مجموعه ی بزرگ با متخصصان و کارشناسان زبده، تونسته این مرکز رو به اولین انتخاب تمام کاربران تبدیل کنه. مشاوران فعال در نمایندگی اپل علاوه بر ارائه ی تمام راهنمایی لازم جهت آموزش استفاده از اپل واچ، تعمیر و پشتیبانی از این محصولات رو هم به عهده دارن.

این مجموعه میتونه هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در ساعت اپل رو شناسایی و ریشه یابی کنه و بعد از اون اقدامات لازم رو برای تعمیر اپل واچ رو به عمل بیاره. شما عزیزان میتونید انتظار برآورده شدن هر نیاز و سوال در مورد این محصول رو از نمایندگی معتبر و تخصصی اپل زون  داشته باشید. تمامی خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی اپل از ضمانت نامه ی معتبر هم برخورداره.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته