شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش برنامه دهی به لباسشویی

استفاده از ماشین لباسشویی کار سختی نیست، ولی یه سری نکات و جزئیات داره که بعضی از کاربرها باهاشون آشنا نیستن و به همین خاطر هم ممکنه دچار اشتباهاتی در روند کار با این دستگاه بشن. یکی از این نکات که خیلی هم در نحوه ی کار دستگاه موثره، برنامه دادن به دستگاهه. روی مدل های قدیمی تر ماشین لباسشویی ال جی، یه دکمه ای وجود داشت که با اون می شد برنامه ی مورد نظر رو به دستگاه داد و به نوعی، کارش رو تنظیم کرد. این دکمه تو دستگاه های جدید تر، جاشو با صفحه نمایش عوض کرده و حتی این صفحه نمایش هم توی بعضی از مدل ها لمسی شده.

توی این قمست شما می تونین برنامه ی شستشو رو تنظیم کنین و زمان بندی خاصی رو بهش به ماشین لباسشویی تون بدین. با توجه به اهمیتی که این مساله داره، مقاله ی امروز رو به آموزش برنامه دهی به لباسشویی اختصاص دادیم و فیلم آموزشی مربوط به این فرایند رو هم در اختیار شما عزیزان گذاشتیم. اگه واسه برنامه دادن به این دستگاه با مشکل مواجه شدین، می تونین از متخصصین تعمیر لباسشویی در نمایندگی رسمی ال جی کمک بگیرین.

برنامه دهی به لباسشویی

آشنایی با برنامه شستشوی ماشین لباسشویی و برنامه دهی به لباسشویی

اولین چیزی که برای آموزش برنامه دهی به لباسشویی باید بدونین، آشنایی با برنامه ی شستشوی این دستگاه و مفهوم عبارت هایی که توی این بخش میاد. البته برنامه ی شستشو تو مدل های مختلف لباسشویی متفاوته ولی مواردی که در ادامه می گیم، تقریبا واسه همه ی مدل ها کاربرد داره.

تکنسین های تعمیرات لباسشویی ال جی به کاربران توصیه می کنند که برای افزایش طول عمر محصولشان، مواردی را در مورد پودر، طرز قرار دادن لباس ها و … رعایت نمایند. مطلب بایدها و نبایدهای استفاده از ماشین لباسشویی به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با این نکات، استفاده بهتری از این دستگاه داشته باشید و دیر تر شاهد خرابی آن باشید.

  • Bulky: بولکی در برنامه دهی به لباسشویی، برای لباس هایی به کار میره که پرحجم و ضخیم و بزرگ هستند؛ مثلا کاپشن و ژاکت و …
  • Cotton: بهترین گزینه برای شستن الیاف نخی، ملافه، رومیزی، زیرپوش، حوله، پیراهن و … که به طور متوسط یا کم کثیف شدن، گزینه یCotton  هست. و جالب اینجاس که برنامه ی پیش فرض بیشتر ماشین های لباسشویی هم دقیقا همین گزینه هست.
  • Dark Garment: شستشوی لباس های تیره
  • Delicate: مخصوص لباس های ظریف و حساس
  • Denim: شستشوی لباس های جین
  •  :Baby Care همونطور که از اسمش پیداست، این گزینه برای شستشوی لباس کودک تعبیه شده. اگه دستگاه روی این گزینه تنظیم بشه، شستشو در دمای بالا انجام میشه و فرایند آبکشی هم تکرار میشه و به این ترتیب، هیچ پودری بین تار و پود لباس باقی نمیمونه.
  • Bedcover/Bedding: معنی این کلمه، ملفحه است و می تونید از این گزینه برای شستشوی روتختی، انواع ملحفه، روکش لحاف و … کاربرد دارد. برای استفاده کنید.
  • Boiling Care: اگه لباس هایی که قصد شستن اونها رو دارید، نیاز به میکروب کشی دارن، می تونین از این گزینه استفاده کنین.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج، یه دپارتمان تخصصی هست که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این کمپانی رو به کاربران ارائه میده. این مجموعه، به واحدهای مجزایی تقسیم بندی شده که کارکنان هر کدوم از اونها، برای رسیدن به هدفی واحد، یعنی ارائه خدمات مطلوب به کاربرها فعالیت می کنن. اهالی محترم استان البرز می تونن با مراجعه به این مرکز، از خدمات فروش و تعمیر محصولات lg بهره مند بشن و دیگه نیازی به طی مسیر تا نمایندگی تهران نداشته باشن. واحدهای این مرکز به پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا مجهز شدن و به این ترتیب، دست تعمیرکارها برای بررسی و ترمیم تخصصی محصولات کاملا باز هست. لوازم خانگی، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت و … ال جی از جمله محصولاتی هستن که در نمایندگی ال جی در کرج پذیرش شده و اقدامات تعمیری اونها انجام میشه.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته