شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ

آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ از مهم ترین نکات آموزشی است. لباسشویی یکی از مهم ترین محصولات گروه لوازم خانگی است که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند. این دستگاه ممکن است با مشکلات و اختلالات مختلفی مواجه شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیرات لباسشویی حوزه ای تخصصی است که باید توسط تکنسین های مجرب حوزه تعمیر لوازم خانگی انجام شود. بروز خطا در فرایند ترمیم این محصول می تواند منجر به ایجاد آسیب های جدی تر در قطعات آن شود. با این وجود ما در این مقاله روش های تعمیر قطعات مختلف ماشین لباسشویی را به شما آموزش می دهیم تا در جریان جزئیات این فرایند قرار بگیرید. گفتنی است در مطالب بعدی فیلم آموزش تعمیرات لباسشویی سامسونگ نیز در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت.

 

آموزش تعمیر قطعات لباسشویی سامسونگ

برای آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ ، اول به بررسی و آموزش روش های ترمیم قطعات این دستگاه خواهیم پرداخت:

 

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ

یکی از اولین و مهم ترین قطعاتی که در آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرد، پمپ تخلیه این دستگاه است. تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی، در واقع تعویض این قطعه است. برای تعویض این قطعه کاربردی، باید اول اتصال برق دستگاه را قطع کرده و سپس پنل بالایی دستگاه را باز کنید. در مرحله بعد باید جا پودری را باز کنید و با باز کردن پیچ ها، پنل را جدا کنید. سپس درب و لاستیک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنید.

با جدا کردن درب محفظه پمپ، این قطعه را بیرون آورده و با نمونه جدید جایگزین نمایید. پس از تعویض پمپ تخلیه، مراحل ذکر شده را به صورت معکوس انجام داده و به این ترتیب، مشکل این قطعه را برطرف نمایید. در فیلم آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ که در مطالب بعدی در وب سایت قرار داده خواهد شد، می توانید مراحل ذکر شده را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی samsung

میکروسوئیچ یکی از قطعات ماشین لباسشویی است که خرابی آن منجر به بروز اختلالات جدی در عملکرد این محصول می شود. این قطعه که تکنسین های تعمیرات لباسشویی آن را با عنوان كليد فشاري حفاظتي هم می شناسند، معمولا” پشت درب بدنه خارجي جنب لاستيك دور درب و در كنار قفل قرار مي گيرد. برای تست سالم بودن میکروسوئیچ در آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ ، باید دو سيمي كه از تايمر به طرف ميكروسوئيچ رفت و بر گشت نموده را به اهم متر متصل کنید.

اگر با بسته شدن كامل درب ، عقربه اهم متر منحرف شود، قطعه مورد بحث سالم بوده و در غیر این صورت، نیاز به ترمیم یا تعویض آن می باشد. برای تعمیر میکوسوئیچ ماشین لباسشویی ، این قطعه را پس از باز نمودن قسمت جانبي لاستيك دور درب ( طرف قفل درب ) از بدنه جدا کرده و ترمیم نمایید. در مواردی مثل شكستن اهرم و … نیاز به تعویض این قطعه می باشد.

 

تعمیر المنت لباسشویی

قطعه بعدی که در آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ به آن می پردازیم، المنت یا هیتر است. این قطعه در داخل ديگ فرعي قرار داشته و در توان هاي مختلف ساخته شده و استفاده مي شود. آب بندي المنت به وسيله لاستيك محافظش صورت مي گيرد از اينرو هرگز نبايد المنت را در حالي كه درون ديگ آبي وجود ندارد به برق متصل نمود. پس از تست المنت با استفاده از اهم متر، باید این قطعه را از دستگاه خارج کرده و تعمیر یا تعویض نمود.

تعمیر ترموستات لباسشویی سامسونگ

ترموستات یکی دیگر از قطعات لباسشویی است که در تنظیم دمای این دستگاه نقش دارد. ترموستات يا هيتر استارت با توجه به نوع عملکردش، دائما در معرض خرابی قرار دارد. به همین دلیل باید در اسرع وقت مورد بررسی و تعمیر قرار گرفته و به این ترتیب، از برزو مشکلات جدی تر در دستگاه پیشگیری گردد. بیشتر مورارد خرابی این قطعه به گونه ای است که قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض با یک قطعه جدید دارد. در کلیپ آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ که در فرصت های آتی در وب سایت نمایندگی سامسونگ قرار می گیرد، با مراحل تعویض این قطعه آشنا خواهید شد.

 

تعمیرات سامسونگ در تهران

برای تعمیر هریک از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری و … سامسونگ خود می توانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران مراجعه کنید. این مرکز به چندین واحد تخصصی تقسیم بندی شده که هریک مسئول بررسی و ترمیم یکی از محصولات می باشند. این واحدها، به آخرین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند. همچنین لازم است ذکر کنیم که تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران، از دانش فنی و تجربه ی بسیار بالایی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات خود، می توانید با واحدهای تعمیرات Samsung تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته