شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعویض موتور یخچال

موتور یا کمپرسور یخچال، به نوعی مهم ترین بخش این دستگاه محسوب میشه که از کار افتادنش، مساویه با بروز مشکلات متعدد در عملکرد یخچال. بار اصلی کار یخچال رو دوش موتور هست و به همین خاطر هم میشه گفت که همیشه در خطره. از طرفی چون این قطعه بیرون از دستگاه قرار داره و گرد و خاک و آلودگی روی اون جمع میشه، خیلی احتمال داره که نتونه درست کار کنه. نکته ای که در مورد این قطعه وجود داره، اینه که اگه از کار بیفته معمولا قابل تعمیر نیست؛ البته میشه تا حدودی این قطعه رو ترمیم کرد، اما کارشناسای تعمیر یخچال معتقدن که تعمیر کمپرسور نمیتونه مشکل این قطعه رو به طور کامل حل کنه و بهتره که اونو تعویض کنین تا عملکرد یخچال به حالت عادی برگرده.

ما توی این مقاله، اطلاعاتی رو در مورد تعویض کمپرسور در اختیارتون قرار میدیم که میتونه برای انجام این فرایند بهتون کمک کنه. همچنین، با دیدن فیلم آموزش تعویض موتور یخچال هم میتونین اطلاعات کاملی در این به دست بیارین و این فرایند رو خودتون انجام بدین. در صورت بروز مشکل هم کارشناسای مجرب ما در نمایندگی سامسونگ در خدمت شما هستن و بهتون کمک میکنن.

تعویض موتور یخچال

آموزش مراحل تعویض موتور یخچال

برای تعویض موتور یخچال، باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنین و البته دقت داشته باشین که باعث آسیب رسیدن به بخش های حساس این قطعه نشین:

  • قبل از هر کاری، باید یه موتور جدید مطابق با مشخصات موتور قبلی خریداری کنین. توجه کنین که توان مصرفی این قطعه با مشخصات یخچال همخونی داشته باشه.
  • بعد باید موتور قدیمی رو از روی یخچال باز کنین.
  • در این مرحله، باید کمپرسور جدید رو روی یخچال نصب کنین.
  • پایه های موتور رو محکم کنین.
  • عایق های مخصوص رو به صورت درست جا گذاری کنین.
  • فرایند شارژ گاز یخچال رو انجام بدین.
  • مطمئن بشین که موتور درست بسته شده و پایه های اون شل نیستن.

تعمیرات سامسونگ در تهران

تعمیرات سامسونگ در تهران، یکی از تخصصی ترین سرویس هایی هست که نمایندگی رسمی این برند در مرکز سخت افزار ایران به کاربرای محترم ارائه میده. این خدمات، حوزه ی گسترده ای از محصولات کمپانی Samsung از جمله: موبایل، لوازم خانگی، ماشین های اداری، تبلت، لپ تاپ و … رو در بر میگیره. استفاده از تجهیزات پیشرفته و حضور نیروهای متخصص باعث شده که سطح کیفی خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات نمایندگی رسمی سامسونگ، به بالاترین حد کیفی برسه. شما عزیزان میتونین برای ترمیم هر کدوم از محصولات مورد نظرتون، به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران مراجعه کنین و اط رفع مشکل دستگاهتون به بهترین شکل اطمینان داشته باشین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته