شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش راه اندازی اپل تی وی

در این مقاله با کلیات آموزش راه اندازی اپل تی وی آشنا خواهید شد. اپل تی وی یکی از محصولات اختصاصی کمپانی apple است که هر 2 یا 3 سال یک بار، نسخه جدیدی از آن عرضه می گردد. این محصول امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از سرویس های ویدیویی مختلف را برای کاربران فراهم می نماید. آخرین نسخ اپل تی وی حتی از اجرای بازی های مختلف و اختصاصی هم پشتیبانی به عمل می ‌آورد و با آیتیونز iTunes همگام است. راه اندازی این محصول ویژه و منحصر به فرد مشکلی است که کاربران با آن دارند.

ما علاوه بر ارائه توضیحاتی کلی در مورد مراحل راه اندازی این محصول و استفاده از آن، فیلم آموزش راه اندازی اپل تی وی را هم در وب سایت قرار داده ایم. به این ترتیب شما عزیزان می توانید به صورت کامل با مراحل نصب این دستگاه آشنا شوید. چنانچه در طول اجرای مراحل دچار مشکل شدید، می توانید از تکنسین های تعمیرات اپل در نمایندگی این شرکت راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

آموزش راه اندازی اپل تی وی

مراحل راه اندازی اپل تی وی

همانطور که در فیلم آموزش راه اندازی اپل تی وی مشاهده می کنید، این فرایند در چند مرحله انجام می شود. این مراحل عبارتند از:

راه اندازی مقدماتی و سخت افزاری

اولین مرحله در آموزش راه اندازی اپل تی وی ، آموزش نصب مقدماتی این دستگاه است که به راه اندازی سخت افزاری آن اشاره دارد. در جعبه این دستگاه چند کابل و یک ریموت کنترل قرار دارد که می توانید با استفاده از آنها، apple tv مورد نظر را راه اندازی نمایید. توجه داشته باشید که این محصول فقط قابلیت اتصال به تلویزیون های HD را دارد. تنها چیزی که لازم دارید، یک کابلHDMI  است که در جعبه دستگاه وجود نداشته و به باید آن را به صورت مجزا خریداری نمایید. همچنین چندین پورت مختلف در قسمت پشتی بدنه وجود دارد که در فیلم به صورت کامل با آنها آشنا خواهید شد.

تنظیمات اولیه

دومین موردی که در آموزش راه اندازی اپل تی وی مورد بررسی قرار می گیرد، تنظیمات این دستگاه است. بعد از اینکه سخت افزار اپل تی وی را نصب کرده و آن را راه اندازی نمودید، لازم است که تنظیمات اولیه آن را انجام دهید. در کلیپ زیر می توانید نحوه تنظیمات دستگاه در بخش های کنترل، نور، زبان، تاریخ، اتصالات دستگاه و مواردی از این دست را مشاهده نمایید. همچنن شما خواهید توانست اپل تی وی خود را به وای فای متصل کرده و به صورت بی سیم یا با سیم، از اینترنت بهره مند شوید.

اتصال به آیتونز

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی اپل تی وی 2018 ، امکان اتصال به آیتونز است. پیش تر در مورد آیتونز و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد صحبت کرده ایم؛ برای لاگین شدن در این سرویس و استفاده از امکانات آن در اپل تی وی، باید ب بخش تنظیمات رفته و چند اقدام ساده انجام دهید. این بخش یکی از مهم ترین بخش های آموزش راه اندازی اپل تی وی است که در فیلم قابل مشاهده می باشد.

امتیاز شما به این نوشته