شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش پرینت گرفتن با تبلت

تا حالا براتون پیش اومده بخواین از عکس یا فایلی که توی تبلت تون دارین پرینت بگیرین؟ مثلا واسه ثبت نام دانشگاه یا راه انداختن یه کار اداری، نیاز به پرینت یه فایل توی تبلت داشته باشین. خب اگه توی این شرایط به کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی نداشته باشین چی؟ شما خیلی راحت می تونین بدون این دستگاه ها و فقط با استفاده از تبلت لنوو تون این کارو انجام بدین. ما توی این مقاله، بهتون توضیح میدیم که چطوری می تونین با تبلت تون پرینت بگیرین بدون اینکه از لپ تاپ یا رایانه استفاده کنید. در واقع شما با یادگیری این ترفند می تونید با تبلت تون، فایل مورد نظرتون رو خیلی راحت و بی دردسر چاپ کنید و ازش استفاده کنید. اگه تو روند اجرای مراحل با مشکلی مواجه شدین، متخصصین تعمیرات تبلت در نمایندگی لنوو در خدمت شما هستن تا راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه بدن. برای آشنایی با روش ها و مراحل پرینت گرفتن با تبلت ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

آموزش پرینت گرفتن با تبلت

مراحل پرینت گرفتن با تبلت لنوو

برای پرینت گرفتن با تبلت ، باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنین:

همگام سازی

اولین کاری که برای پرینت گرفتن با تبلت باید انجام بدین، اینه که اونو با پرینتر همگام سازی کنین. برای انجام این کار، باید وارد بخش تنظیمات تبلت Lenovo بشین و با لمس کردن آیکون ذره ‌بین، عبارت Print یا Printing رو جستجو کنین و وقتی پیداش کردین، واردش بشین. در این بخش، لیستی از سرویس‌های پرینتی رو که توسط تبلت شما ارائه میشه، مشاهده خواهید کرد. در این مرحله، گزینه گوگل کلود رو لمس کنید و با مراجعه به بخش تنظیمات این قسمت، گزینه‌ Add printer رو انتخاب کنین. این گزینه باعث میشه بتونین برای پرینت گرفتن، یه چاپگر جدید رو به تبلت تون اضافه کنین. با انتخاب این گزینه، دستگاه شروع به جستجو میکنه و لیست پرینترهای در دسترس رو در اختیار شما میذاره. فقط فراموش نکنین که برای شناسایی شدن پرینتر مورد نظر، باید هم پرینتر و هم تبلت لنوو شما به یه شبکه وای فای مشترک متصل کنید.

اضافه کردن پرینتر به گوگل کلود پرینت

خب بعد از این که مرحله ی همگام سازی رو انجام دادین، برای پرینت گرفتن با تبلت باید پرینتر مورد استفاده تون رو به گوگل کلود پرینت اضافه کنید. برای این کار، لازمه که از مرورگر کروم استفاده کنین و عبارت chrome://devices رو در آدرس بار وارد کنین. حالا از بخش Classic printers گزینه Add printers رو انتخاب کنین. بعد از این که اسم پرینتر رو اضافه کردین، روی دکمه ی Add printer کلیک کنین و پرینتر رو به Cloud Print اضافه کنین. به این ترتیب، شما می تونین با تبلت لنووی خودتون، فایل های مورد نظرتون رو پرینت بگیرید. البته با استفاده از این روش، شما می تونید نسبت به چاپ انواع فایل های pdf و word موجود در تبلت اقدام کنین و دیگه نیازی به کپی فایل های مورد نظر به کامپیوتر یا لپ تاپ ندارین. فقط باید به این نکته توجه داشته باشین که برای پرینت گرفتن با تبلت ، پرینتر مورد نظرتون باید حتما از قابلیت های اتصال به اینترنت و گوگل کلود پرینت پشتیبانی کنه. مجددا یادآوری می کنیم که برای دریافت راهنمایی های مورد نیاز، می تونین از همکارای ما در نمایندگی تعمیرات لنوو کمک بگیرین.

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی شناخته میشه. ایجاد واحدهای فروش و بخش های تخصصی تعمیر، نمایندگی لنوو رو از دیگر مراکز خدماتی متمایز کرده. در فروشگاه های مرکزی، امکان دریافت مشاوره های تخصصی پیش از فروش برای مشتری های عزیز فراهم شده. با استفاده از این خدمات، می تونید در مورد موارد فنی محصول مورد نظرتون اطلاعات جامعی کسب کنید و خرید مطمئنی داشته باشین. همچنین برای برطرف شدن نقایص و مشکلات محصولات لنوو خودتون به صورت تخصصی، می تونید به واحدهای تعمیرات لنوو مراجعه کنین. این واحدها توسط مدیریت نمایندگی رسمی lenovo و با هدف فراهم کردن آسایش کاربران ایجاد شدن. همکارای ما در نمایندگی لنوو در تهران، تلاش می کنن که ضمن رعایت اصول مشتری مداری، با کیفیت ترین سرویس ها رو به شما کاربران عزیز ارائه بدن.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته