شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020

طبق اخباری که از کمپانی اپل منتشر شده، ظاهرا قراره سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020 معرفی و ارائه بشه. اندازه‌ نمایشگر این گوشی ‌ها بین ۵.۴۲ تا ۶.۶۷ اینچ خواهد بود. به ‌گزارش وب‌سایت Digitimes، اپل  مشغول آماده‌سازی زنجیره‌ تامین قطعات برای ارائه‌ سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020 است. در ‌حال ‌حاضر، آیفون های XS  و XS Max با نمایشگر OLED عرضه میشن؛ اما در آیفون XR از نمایشگر LCD با وضوح کمتر استفاده شده تا هزینه ‌تولید این محصول کم بشه.

احتمال تکرار این روند در سال 2019 هم وجود داره، اما به احتمال قوی برای سال 2020 گونه ‌های جدیدی از آیفون با ابعاد جدیدی عرضه میشه. بر اساس گزارش ‌ها، سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020 با نمایشگر های ۵.۴۲ و ۶.۰۶ و ۶.۶۷ اینچی خواهند بود. اندازه ‌های گزارش‌ شده برای نمایشگر مدل‌های ۲۰۲۰ آیفون کاملا جدید هستند. در سال ۲۰۱۸، آیفون XR با نمایشگر ۶.۱ اینچی عرضه شد و اندازه نمایشگر مدل‌های XS و XS Max هم به‌ترتیب ۵.۸ و ۶.۴۶ اینچ است. البته، احتمالا مدل‌های ۲۰۱۹ آیفون هم از نظر اندازه‌ نمایشگر تغییری نمیکنن.

آیفون با نمایشگر OLED

بررسی سایز سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020

تغییر اندازه‌ نمایشگر آیفون‌های ۲۰۲۰ میتونه دلیلی برای ایجاد یه تغییر اساسی توی این گوشی ها باشه. اگه بین سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020 یکی از اونا واقعا با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تولید بشه، به این معنیه که بزرگ‌ترین آیفون از لحاظ اندازه‌ نمایشگر تولید میشه. البته اگه اپل موفق بشه حاشیه‌ دور نمایشگر رو از مقدار کنونی هم کمتر کنه، احتمالا آیفون ۶.۶۷ اینچی از نظر ابعاد، خیلی بزرگ‌تر از آیفون XS Max نخواهد بود.

در بین سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020، مدل ۶.۰۶ اینچی هم قطعا جایگزینی برای آیفون XR میشه. توی این تاریخ اپل اندازه‌ نمایشگر آیفون XR رو ۶.۱ اینچ اعلام کرده؛‌ اما این نمایشگر در واقع ۶.۰۶ اینچیه و اهالی کوپرتینو این عدد را گِرد کردن. توجه به این موضوع هم لازمه که جایگزینی نمایشگر LCD با LED به‌معنای بهبود کنتراست تصویره. استفاده‌ نکردن از نور پس‌زمینه و امکان خاموش‌کردن پیکسل‌ها در پنل‌های LED امکان نمایش رنگ مشکی واقعی رو فراهم میکنه.

در بین سه آیفون با نمایشگر OLED در سال 2020، قراره  مدل ۵.۴۲ اینچی از فرایند های تولید جدید ال‌جی یا سامسونگ استفاده کنه. به این ترتیب احتمالا قیمت نمایشگر کم میشه. پس این احتمال وجود داره که اپل مدل ۵.۴۲ اینچی آیفون رو به ‌عنوان مدل اقتصادی آیفون ارائه کنه. براین‌اساس، کاربرانی که به‌دنبال آیفون ارزان‌تری هستند، با نمایشگر کوچک‌تر باید کنار بیایند.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران یکی از معدود و محدود نمایندگی هاییه که در حوزه محصولات اپل به صورت تخصصی و اختصاصی خدمات رسانی میکنه. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و تلاشه میکنه تا کاربران برای دریافت خدمات مختلف مشکلی نداشته باشند. نمایندگی اپل در تهران هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات، پاسخگوی نیاز های مختلف کاربرانه. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. در صورتی که تمایل دارین از هر کدوم از خدمات نمایندگی اپل در تهران استفاده کنین، فقط کافیه که با این نمایندگی تماس بگیرین.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته